Sign in to follow this  
Followers 0
Rob Ot

Nieuws: Nieuwe kaarten v8.60 nu beschikbaar

159 posts in this topic

Zie dat ze klaar staan in Home

Ben hem nu aan het downloaden WE North 860.3101. Voor de volledige kaart kreeg ik een foutmelding. Zal ik later wel eens bestuderen. Deelkaart lijkt wel te lukken. Ik ben nu op de helft vaqn de 1.4GB

Hier ook een foutmelding tijdens het binnenhalen.

Daarna ging het verder goed.

Wel weer de favorieten weg.

Bij mij staat hij ook klaar, maar ik krijg zelfs bij het updaten van de flitslokaties al een serverfout voor mijn kiezen, dus de servercapaciteit/bandbreedte is, net als bij voorgaande kaarten, weer ver onder de maat.

ERROR: -500/#http://home.tomtom.com/download/Blitzer_CZ_TomTom.cab?type=poifile&id=365&file=Blitzer_CZ_TomTom.ov2&muid=W12449K00214: Error from server: Internal Server Error

Internal Server Error

Error code: HTTP 500 enz. enz....

Voor de moderators/redactie: Als je op die link klikt, dan kom je uit bij het topic van de v8.55 kaarten.

Dank! Aangepast...

Na enkele foutmeldingen is de kaart nu in 15 minuten binnen gehaald. Wordt nu geinstalleerd.

Voor de zekerheid daarna maar even de oude mapsettings.cfg terugzetten, gelijk even via "bedien mijn GO" een favoriet oproepen en dan moet alles weer in orde zijn.

Voor mijn 910 doet hij er 3,5 uur over, ga nu het laatste uur in.

Paar keer geprobeerd de westelijke mapzone te instaleren maar kreeg keer op keer "error 241". Lukte dus niet. :cray: Toen maar besloten om het eens met de zuidelijke mapzone te proberen en voila in 20 minuten succesvol gedownload cq geinstaleerd. Alle favorieten en instellingen gewoon nog op mijn go 750 live aanwezig dat scheelt ook weer een hoop extra werk. :sad:

Nu nog kijken of alles ok werkt op de weg (12000 km per maand). :wink:

Kaart 860.3101 Western_Centaal _Europa 2Gb op mijn Go 740 live in 18 minuten binnen gehaald en ge

Ik heb er anders nu al mapshares bij gekregen, stuk of 129 oid. Ik heb de mapshare ingesteld op 'gemeld door vele gebruikers' en hoger.

Download duurde wat meer dan een half uur.

Ik heb een vraag aan sfinxie en misschien kunnen anderen hem ook wel beantwoorden ,ik heb appversie 9.054,

hoe kom je aan de nieuwste 9.058 en hoe krijg je die op mijn tomtom Go 740?

Bij voorbaat dank.

De link om die NC 9.058 te downloaden kwam een keer voorbij in een topic.

Als ik me niet vergis via forumlid Corne64.

Edit: Hier staat hij tussen:

http://www.jouwtomtom.nl/forum/index.php?s...st&p=184992

Edited by Sfinxie

Vanmiddag de eerste ritten met de nieuwe kaart gemaakt.

Wat mij vrijwel direct opviel was het volgende:

Op de vorige kaart (8.55) had ik een aantal straten geblokkeerd, omdat ze nog in aanbouw waren en dus nog niet toegankelijk. Andere straten had ik juist opengesteld terwijl ze normaal gesproken als voetpad staan aangemerkt (eigen terrein van een zorginstelling).

Terwijl ik bezig was dit weer in te voeren viel me op dat ik inderdaad de voetpaden weer opnieuw open moest stellen, maar dat ik de geblokkeerde, nog in aanbouw zijnde straten niet opnieuw hoefde te blokkeren.

Op een of andere manier zijn die (tijdelijke) situaties dus wel meegenomen in de huidige kaart, 8.60.

Een vraagje over het downloaden van de nieuwe kaart v8.60.

In het menu "Beheer Nuttige Plaatsen" submenu "Waarschuwing nabij Nuttige Plaats", moet men dan terug alles opnieuw instellen van geluiden en afstanden van de Flitspalen die ik gebruik van de site Flitspaal.nl ?

Mvg

krijg na een download die maar 45 seconden duurt de foutmelding dat de gedownloade kaart (maar 40 mb) niet juist is.

lijkt alsof de kaart niet volledig wordt gedownload (kanook niet in 45 seconden)

post-42479-1290012041_thumb.jpg

Kaart 860.3101 Western_Centaal _Europa 2Gb op mijn Go 740 live in 18 minuten binnen gehaald en ge
Edited by Gerrit N

dik balen hier of is er een technische storing??

vanavond rond 19u hang ik de TT IQ XL2 aan TTHome en de gratis upgrade naar 8.60 kan ik downloaden maar ik beslis om dat niet te doen en te wachten tot na middernacht omwille van de downloadlimiet in Belgie. Dus rond 0:15 hang ik de TT terug aan TTHome en nu zegt ie doodleuk dat er enkel een kleine mapshare upgrade is. Ga ik kijken bij voeg kaarten toe, staat de gewenste kaart 'zuid europa' tegen betaling?? Ik had wel een update abo genomen begin juli, dus kan dat nu al vervallen zijn? ik heb al gratis ge

dik balen hier of is er een technische storing??

vanavond rond 19u hang ik de TT IQ XL2 aan TTHome en de gratis upgrade naar 8.60 kan ik downloaden maar ik beslis om dat niet te doen en te wachten tot na middernacht omwille van de downloadlimiet in Belgie. Dus rond 0:15 hang ik de TT terug aan TTHome en nu zegt ie doodleuk dat er enkel een kleine mapshare upgrade is. Ga ik kijken bij voeg kaarten toe, staat de gewenste kaart 'zuid europa' tegen betaling?? Ik had wel een update abo genomen begin juli, dus kan dat nu al vervallen zijn? ik heb al gratis ge

Edited by PCS