Sign in to follow this  
Followers 0
Rob Ot

Nieuws: Nieuwe kaarten v8.60 nu beschikbaar

159 posts in this topic

Dat had ik al gezien.

Mijn collega heeft een I-Phone met Tele-Atlas kaartmateriaal er op.

Ik zal hem morgen wel even vragen welke .

Dat had ik al gezien.

Okee, aan de andere kant ga je nog steeds met de Navteq het schip in, met o.a. die befaamde straten

te Roosendaal. :unknw:

Wie weet is dat verhaal verleden tijd in de volgende up-date. :unknw:

Hoe zit dat trouwens met Speenkruid en Lisdodde in Alphen a/d Rijn ?

Die stonden al op de 8.50 kaart van TA (TT) en bij mijn 8.55 uiteraard ook, maar kun je nog steeds geen huisnummers vinden...staan die nu wel op de 8.60 kaart ?

Het is een nieuwbouwwijk daar, maar de eerste bewoners zitten er al sinds de lente van dit jaar....bij toeval kwam ik daar achter toen ik bij iemand een mobieltje kocht via MP...de man wilde mij een heel reisschema geven maar ik zei dat de straat i.i.g. al op de TT stond, op ZIJN TT met 8.30 kaart was dat nog niet het geval (hij meteen een nieuwe kaart kopen bij TT) :unknw:

En hoe zit dat met Navteqkaarten....wat kunnen die vinden van deze straten ?

Edited by BramvT

Bij de TA 860 kaart nog steeds geen huisnummers daar.

Speenkruid & Lissdode zijn beide aanwezig.

Geen huisnummers kiesbaar!

Wel dwarsstraat.

Speenkruid & Lissdode zijn beide aanwezig.

Geen huisnummers kiesbaar!

Wel dwarsstraat.

Dat hele blok (bij de T-A in het groen) zit zo een beetje zonder huisnummers.

Hoe kom je nou aan de Dwarsstraat?? (geintje) , is een eind lopen hoor!.

Edited by hutch

Dat hele blok (bij de T-A in het groen) zit zo een beetje zonder huisnummers.

Dus ook nog niet op de 8.60 lees ik van Loek....nou, daar mogen ze weleens mee gaan opschieten, ze zijn zo onderhand al weer toe aan een nieuwe verfbeurt daar :wink:

Dus ook nog niet op de 8.60 lees ik van Loek....nou, daar mogen ze weleens mee gaan opschieten, ze zijn zo onderhand al weer toe aan een nieuwe verfbeurt daar :unknw:

Over wat anders gesproken... in het onderstaande al oudere berichtje van je,

is de postcode niet 2333 ZL maar 2333 ZC

QUOTE(BramvT @ 29-04-2008, 20:09)

Ik zou weleens willen weten van de bezitters van een werkende versie-8 kaart...of daar WEL de Einthovenweg (met een T ja) in Leiden op staat !

het was overigens nummer 20.

2333 ZL is de postcode.

P.S. Toen de Einthovenweg er nog niet was, bijvoorbeeld met een oudere W-E 675.1322 van Navteq

kon je ook al via die postcode 2333 ZC naar dat adres van je.

Alleen kwam je dan uit op de Sandifortdreef.

:good:

dump1214908864.bmp

dump1214908863.bmp

Edited by hutch

De nieuwe kaart binnenhalen verliep bij mij probleemloos. Ik heb nu de volledige kaart versie 860.3101. Maar mapshare updates komen niet binnen.

Bij mij ook nog steeds geen mapshare updates binnen: "niet beschikbaar....."

Heeft iedereen dat?

Heeft iedereen dat?

Hier ook nog steeds geen mapshare updates voor mijn Carminat TomTom.

Heeft iedereen dat?

Bij mij ook nog steeds niet. :unsure:

Okee, aan de andere kant ga je nog steeds met de Navteq het schip in, met o.a. die befaamde straten

te Roosendaal.

Gelukkig zijn er maar 3 mensen die daar last van hebben. :unknw:

Hutch,Starsky en Germ. :good:

Moet de rest van Nederland daar nu wakker van liggen? :unsure:

Gelukkig zijn er maar 3 mensen die daar last van hebben. :unknw:

Hutch,Starsky en Germ. :good:

Moet de rest van Nederland daar nu wakker van liggen? :unsure:

Nee is een druppel op een gloeiende plaat :good:

De Cityring in Tilburg is ook nog steeds niet fatsoenlijk in de 860 kaarten verwerkt. Schouwburgring en Noordhoekring zijn al geruime tijd (volgens mij al 1 jaar ofzo) eenrichtingsverkeer (en blijven dat ook), maar bij elke nieuwe kaartversie moet ik de rijrichtingen handmatig aanpassen (volgens Tommie zijn beide wegen nog 2 richtingen). Heb deze aanpassing denk ik al een keer of 3, 4 doorgegeven aan TomTom.

Ik zal eens proberen mn eigen mapshare-aanpassingen over te nemen, scheelt weer wat gedoe ;)

Hoe zit dat trouwens met Speenkruid en Lisdodde in Alphen a/d Rijn ?

Hier ook voor beide lokaties geen huisnummers

Hier ook voor beide lokaties geen huisnummers

Ik ben alweer een maand of 6 daar niet meer geweest in Alphen a/d Rijn....maar van de zomer waren ze daar nog druk aan het bouwen, dus denk ik dat die huisnummers pas zullen verschijnen op de kaart als die hele nieuwbouwwijk klaar is.

Er waren overigens al enkele straten helemaal bewoond en die hadden ze (zeker voor mensen die daar voor het eerst op bezoek willen komen) toch al wel in kunnen vullen. :blush:

Moest vanmiddag naar Utrecht rijden en de 8.60 kaart had ik voor het eerst aanstaan....Sophialaan was de bestemming.

Ik pakte zoals gebruikelijk (ben daar al vaker geweest) de afslag Ring Noord (Maarssen) en dan via de Atoomweg en Isotopenweg naar de Sophialaan....hij raakte helemaal in de war. :wink:

Wilde mij een afslag eerder af laten slaan (Otto Hahnweg), toen ik bij die afslag aankwam, gaf hij opeens aan dat ik TOCH nog 300 meter door moest en DAN pas linksaf (Plutonuimweg), dit ben ik niet van hem gewend en heb ik ook nog nooit meegemaakt met de kaarten t/m 8.55. :blink:

Ook op de A2, toen ik de afslag Ring Noord nam, wilde hij mij opeens over dat nog afgesloten stuk A2 (t/m de nog steeds gesloten tunnelbak) laten rijden.

Er is dus weer iets veranderd aan de route daar (dus opletten, mensen)....maar ik ga het risico niet lopen dat ik opeens te ver ben gereden, dus pak ik de oude situatie maar. :good:

Eerste negatieve puntje dus van mij voor de 8.60. :blush:

Edited by BramvT

Moest vanmiddag naar Utrecht rijden en de 8.60 kaart had ik voor het eerst aanstaan....Sophialaan was de bestemming.

Ik pakte zoals gebruikelijk (ben daar al vaker geweest) de afslag Ring Noord (Maarssen) en dan via de Atoomweg en Isotopenweg naar de Sophialaan....hij raakte helemaal in de war. :unknw:

Wilde mij een afslag eerder af laten slaan (Otto Hahnweg), toen ik bij die afslag aankwam, gaf hij opeens aan dat ik TOCH nog 300 meter door moest en DAN pas linksaf (Plutonuimweg), dit ben ik niet van hem gewend en heb ik ook nog nooit meegemaakt met de kaarten t/m 8.55. :blink:

Ook op de A2, toen ik de afslag Ring Noord nam, wilde hij mij opeens over dat nog afgesloten stuk A2 (t/m de nog steeds gesloten tunnelbak) laten rijden.

Er is dus weer iets veranderd aan de route daar (dus opletten, mensen)....maar ik ga het risico niet lopen dat ik opeens te ver ben gereden, dus pak ik de oude situatie maar. :unknw:

Eerste negatieve puntje dus van mij voor de 8.60. :wink:

Die situatie van de A-2 afslag Maarssen (Utrecht-noord) was in kaart 8.55 ook al hoor, en dat hij vanaf de Atoomweg linksaf wil de Otto Hahnweg op, is enigzins ook verklaarbaar,als je je Tommie op beperkte snelheid hebt staan, omdat de Otto Hahnweg weer uit komt op de Isotopenweg (in de bocht langs het spoor), en zelfs 50 meter korter is (en 1 verkeerslicht scheelt, dat dan weer wel)

Het is wel triest, dat dus al vanaf de 8.55 kaart die situatie op de A-2 nog niet aangepast is, omdat dit nog zo blijft totdat de tunnel van de A-2 pas open gaat, dus 2012, heel verwarrend, maar inderdaad, dan kan je altijd nog verder over de Atoomweg

Die situatie van de A-2 afslag Maarssen (Utrecht-noord) was in kaart 8.55 ook al hoor, en dat hij vanaf de Atoomweg linksaf wil de Otto Hahnweg op, is enigzins ook verklaarbaar,als je je Tommie op beperkte snelheid hebt staan, omdat de Otto Hahnweg weer uit komt op de Isotopenweg (in de bocht langs het spoor), en zelfs 50 meter korter is (en 1 verkeerslicht scheelt, dat dan weer wel)

Het is wel triest, dat dus al vanaf de 8.55 kaart die situatie op de A-2 nog niet aangepast is, omdat dit nog zo blijft totdat de tunnel van de A-2 pas open gaat, dus 2012, heel verwarrend, maar inderdaad, dan kan je altijd nog verder over de Atoomweg

Ik weet eigenlijk niet of je komende vanaf A'dam richting Utrecht op de A2, ook de volgende afslag nu kunt nemen (Lage Weijde)....op de terugweg pakt hij die wel om weer naar A'dam te kunnen. :unknw:

Ik weet dat dit nieuwe stuk A2 is afgesloten en heb er eigenlijk nog niet op gelet of ze daar ook een afslag hebben gemaakt. :wink:

Zal er toch eens op gaan letten als ik door moet rijden naar Ouderijn en verder.

En ik heb mijn TT altijd op SNELSTE route staan, al jaren.

Inderdaad was met kaart 8.55 de situatie ook al zo bij de Ring Noord/Maarssen....maar mij gaat het om de route die hij nu aangaf op de Atoomweg...dat had ik nog niet eerder meegemaakt.

Hij wilde mij zelfs op de ventweg langs de Atoomweg even rechtsaf laten slaan om na 50 meter Linksaf te slaan de Otto Hahnweg op, terwijl dat helemaal niet hoeft :unknw:

Ben wel benieuwd of er mensen zijn die ten noorden van Utrecht wonen, met de 8.60 kaart dezelfde route op hun scherm krijgen.

Edited by BramvT

denk ik dat die huisnummers pas zullen verschijnen op de kaart als die hele nieuwbouwwijk klaar is.

Nooit dus.