Sign in to follow this  
Followers 0
MasterBlaster

Nieuwe kaart?

6 posts in this topic

Ik kreeg gisteren, 3-12-2010, een berichtje van TomTom dat er een nieuwe kaart voor me klaar staat om te downloaden.

Rara hoe kan dit?? :good:

Ik heb bij mijn weten de nieuwe kaart al (v8.60 3101).

Ik heb Home opgestart en er staat geen nieuwe kaart klaar!!!!!! :unknw:

Hebben meer mensen dit? Of zit tomtom weer te rommelen? :wink:

Groet

Ik kreeg gisteren, 3-12-2010, een berichtje van TomTom dat er een nieuwe kaart voor me klaar staat om te downloaden.

Rara hoe kan dit?? :good:

Ik heb bij mijn weten de nieuwe kaart al (v8.60 3101).

Ik heb Home opgestart en er staat geen nieuwe kaart klaar!!!!!! :unknw:

Hebben meer mensen dit? Of zit tomtom weer te rommelen? :wink:

Groet

Ja die heb ik ook gehad. Gewoon weggooien.

Ook ik kreeg die mail. Het lijkt er op dat TT een mail zendt aan alle gebruikers met een kaartupdate abonnement en daarbij niet nagaat (of kan nagaan) of de laatste kaartversie al is opgehaald.

8.60 is de nieuwste kaart, de volgende komt pas weer in februari/maart 2011.

Ook ik kreeg die mail. Het lijkt er op dat TT een mail zendt aan alle gebruikers met een kaartupdate abonnement en daarbij niet nagaat (of kan nagaan) of de laatste kaartversie al is opgehaald.8.60 is de nieuwste kaart, de volgende komt pas weer in februari/maart 2011.

Daar geloof ik niets van,want ik heb wel een kaart abo,maar heb de laatste kaart niet gedownload.

En ik heb dat bericht van TomTom NIET gehad.

Dus je stelling gaat niet op.

Het toestel heb ik niet meer,maar de kaartupdates verzorg ik nog wel,zolang de abo duurd.

Maar de gebruiker wou de laatste keer even niet meewerken ivm de bietencampagne.

Daar geloof ik niets van,want ik heb wel een kaart abo,maar heb de laatste kaart niet gedownload.

En ik heb dat bericht van TomTom NIET gehad.

Dus je stelling gaat niet op.

Ik heb niet gezegd dat iedereen die mail krijgt, wel dat het er op lijkt en dat is geen stelling. Overigens kreeg ik de mail op 2-12-2010 en MasterBlaster op 3-12-2010. Misschien sturen ze de mails wel gefaseerd, let op het woord 'misschien' :unsure:

Gebeurt vaak hoor. Een flinke tijd nadat er een nieuwe kaart is uitgekomen krijg je ineens een mail dat er een nieuwe kaart is. Niks nieuws onder de zon.