Sign in to follow this  
Followers 0
davl

Nieuws: MyTomTom komt eindelijk tot leven

163 posts in this topic

Vanavond stond er een update klaar voor mijn TT go 1005, raad eens ... een nieuwe kaart, nog 1u20 te gaan en hij is binnen.

:dirol:

Vanavond stond er een update klaar voor mijn TT go 1005, raad eens ... een nieuwe kaart, nog 1u20 te gaan en hij is binnen.

:dirol:

Welke kaartversie ?

Ook aan het downloaden!

is v. 860.3104

Aha, interessant om weten, mag ik even vragen waar u dat ziet aub ?

Ik zag enkel dat er een nieuwe kaart klaarstond, en nu zie ik enkel dat de download bezig is, maar verder nergens geen details.

Staat op de mytomtom website,... daar kun je bij de beschikbare downoads op meer info klikken om te kijken wat het is!

Succes!

Ben ook bezig de laatste nieuwe kaart op 1005 te downloaden.

Hoop dat er geen problemen mee zijn.

Bij vroegere toestellen had ge de mogelijkheid om een backup te maken.

Bij 1005 hebt ge deze mogelijkheid nog niet.

Groetjes Willy.

Edited by willydebakker

Zie ik het nou goed dat de kaart alleen voor de GO 1005 en niet voor de GO 1000 wordt aangeboden?

Zie ik het nou goed dat de kaart alleen voor de GO 1005 en niet voor de GO 1000 wordt aangeboden?

Het lijkt er wel op. Voor mijn 1000 is er nog geen update ... :dirol:

Welke kaartversie ?

De eerste keer werd de download enkele keren onderbroken, maar na het opnieuw aansluiten van het toestel is het dan toch goed gegaan, oef ...

De versie is nu 860.3104

Direct erna kwam ook nog een update van MyTomTom ( 3.0.1.203 )

Gepubliceerd Nieuws:

MyTomTom komt eindelijk tot leven

MyTomTom, de nieuwe oplossing voor content- en service-beheer op de GO LIVE 1000 en 1005, begint tekenen van leven te geven...

Klik op de kop om het artikel te lezen...

Klik op 'REAGEREN' om een reactie op dit artikel te geven...

Lekker dan! Gebruikers van Go1005 en Via kunnen navcore en kaart updaten, maar gebruikers van de eerder uitgebrachtte Go1000 staan weer in de kou...

Ik denk dat de Go1000 wel snel zal volgen.

Misschien dat ze het expres gelijkelijk beschikbaar maken, zodat alle systemen blijven werken?

Anders kan je altijd de klantenservice eens bellen en vragen hoe het zit, die zullen het vast wel weten.

Lekker dan! Gebruikers van Go1005 en Via kunnen navcore en kaart updaten, maar gebruikers van de eerder uitgebrachtte Go1000 staan weer in de kou...

Wel even een tip.

Natuurlijk kun je nu direct de nieuwste kaart downloaden; alleen het recht om een nieuwe kaartversie te krijgen kun je maar 1x uitoefenen (was eerst binnen 30 dagen en is verlengd naar 90 dagen vanwege het niet functioneren van mytomtom).

Dus waarom zo'n haast?

Ik denk dat de Go1000 wel snel zal volgen.

Misschien dat ze het expres gelijkelijk beschikbaar maken, zodat alle systemen blijven werken?

Anders kan je altijd de klantenservice eens bellen en vragen hoe het zit, die zullen het vast wel weten.

Dat neem ik ook wel aan....anders zou er een regelrechte oorlog uitbreken in Navigatieland....maar het had van TT fatsoenlijker geweest als zij EERST de eigenaren van een 1000 van een nieuwe kaart zouden voorzien (waar ze gewoon recht op hebben)...en dan pas de 1005, die immers wat later uitkwam.

Dit geeft allemaal weer frustraties bij hun *achterban*...en zal het vertrouwen in TT bepaald niet groter maken.

We lezen hier genoeg berichten van ex eigenaren van een 1000, die vanwege het ontbreken van communicatie tussen de 1000 en de PC, plus het al 3 maanden moeten rijden met een verouderde kaart...maar weer zijn over gestapt op een Go 7 of 9.xx

Misschien doen zij dit overigens om de druk op de downloadservers wat te verlichten...we weten allemaal wat er gebeurd als er een nieuwe kaart uitkomt...iedereen moet en zal diezelfde avond die kaart binnenhalen, wat soms wel 4 uren duurt. :unknw:

Dat neem ik ook wel aan....anders zou er een regelrechte oorlog uitbreken in Navigatieland....maar het had van TT fatsoenlijker geweest als zij EERST de eigenaren van een 1000 van een nieuwe kaart zouden voorzien (waar ze gewoon recht op hebben)...en dan pas de 1005, die immers wat later uitkwam.

Dit geeft allemaal weer frustraties bij hun *achterban*...en zal het vertrouwen in TT bepaald niet groter maken.

We lezen hier genoeg berichten van ex eigenaren van een 1000, die vanwege het ontbreken van communicatie tussen de 1000 en de PC, plus het al 3 maanden moeten rijden met een verouderde kaart...maar weer zijn over gestapt op een Go 7 of 9.xx

Misschien doen zij dit overigens om de druk op de downloadservers wat te verlichten...we weten allemaal wat er gebeurd als er een nieuwe kaart uitkomt...iedereen moet en zal diezelfde avond die kaart binnenhalen, wat soms wel 4 uren duurt. :unknw:

:good:

Noem je nou een kaart van drie maanden al verouderd...? Ik denk dat het gros van de TomTom-gebruikers met een kaart rondrijdt die veel ouder is.

En zoveel voorbeelden van mensen die zijn overgestapt van een 1000 naar een GO 7xx of 9xx heb ik niet gezien. Wel iemand die het heel vaak herhaalt :unknw:

En zoveel voorbeelden van mensen die zijn overgestapt van een 1000 naar een GO 7xx of 9xx heb ik niet gezien. Wel iemand die het heel vaak herhaalt :unknw:

Ik ook :good: