Sign in to follow this  
Followers 0
davl

Nieuws: MyTomTom komt eindelijk tot leven

163 posts in this topic

Eindelijk leven in de MyTomTom brouwerij,

vandaag 2 x updates ontvangen voor mijn Go Live 1000.

welke updates het zijn, weet ik niet. :rolleyes:

Hier ook, de eerste was groot, kwartiertje bezig. Maar na de updates zijn alle versie nummers gelijk gebleven.....

Na de updates kwam er een update van MyTomTom.

Vanavond geeft MyTomTom aan dat er nieuwe items gereed staan (er staat een geel uitroepteken in het icoontje in de systeemtray), maar als ik mijn TT-Live1000 aansluit zegt hij dat er geen updates zijn....

Vanavond geeft MyTomTom aan dat er nieuwe items gereed staan (er staat een geel uitroepteken in het icoontje in de systeemtray), maar als ik mijn TT-Live1000 aansluit zegt hij dat er geen updates zijn....

Gisteravond stond er volgens het MyTT icoon een update klaar, maar na een hoop schijnbewegingen (MyTT gaf minutenlang aan 'bezig' te zijn met het updaten van mijn TT1000) en spontane vastlopers van de TT1000 is er volgens mij niets bijgewerkt. Geen enkele keer een bevestiging dat de update 100% afgerond is. Voortijds is mijn TT1000 tig keer vastgelopen.

Vanochtend geeft MyTT aan dat er g

Bij mij nu ook; 2 dingen; iets van 10 minuten (weet niet wat) en vervolgens een nieuwe navcore; met dat laatste is hij nu bezig (118 mb); en wat daar anders aan is staat op hun site.

Zal hem daarna uit- en aanzetten om te kijken of er iets in het menu anders is; denk van niet.

Gisteren een update voor mijn tomtom 1000 nu alle flitspalen weg tomtom gebeld maar die weten het ook niet zit nog steeds tewachten of ik nog wat hoor van tomtom zij zouden mij nog terug mailen maar nog niks heb spijt dat ik de tomtom 1000 heb genomen :sad:

Gisteren een update voor mijn tomtom 1000 nu alle flitspalen weg tomtom gebeld maar die weten het ook niet zit nog steeds tewachten of ik nog wat hoor van tomtom zij zouden mij nog terug mailen maar nog niks heb spijt dat ik de tomtom 1000 heb genomen :excl:

Zijn niet weg. Ga naar Live services en dan naar Flitsers. Zet dan Meldingen aan. (na de update was deze optie uitgeschakeld)

Ik zal het stof er hier nog maar eens een keertje afblazen.

Kan iemand nu eens concreet uit de doeken doen welke functies er tot nu toe aan de 100x serie zijn toegevoegd?

En wat er nog op stapel staat, kan daarover eens iemand zijn voelsprieten bij Tomtom uitsteken?

Want ik heb het gevoel dat er op dat punt bij Tomtom een beetje zand in de motor is gekomen.

Edited by Kingpin

Kan iemand nu eens concreet uit de doeken doen welke functies er tot nu toe aan de 100x serie zijn toegevoegd?

HIER staat beschreven,welke functies er nu wel,en welke nog niet beschikbaar zijn voor de nieuwe series.

Even nog een andere vraag aangaande de (toekomstige) mogelijkheden. In het overzicht mis ik het kunnen maken van eigen routes met meerdere 'via' punten. Dat is eerder aangegeven als iets wat in het vat zit maar zie ik nu niet meer terug. Valt dat wellicht onder een van de andere items of zo? Ik hoop dat dat niet geskipped is!

HIER staat beschreven,welke functies er nu wel,en welke nog niet beschikbaar zijn voor de nieuwe series.

Eigenlijk nog steeds droevig wat er nog allemaal NIET beschikbaar is. :wink:

Mee eens. :blush:

Even nog een andere vraag aangaande de (toekomstige) mogelijkheden. In het overzicht mis ik het kunnen maken van eigen routes met meerdere 'via' punten. Dat is eerder aangegeven als iets wat in het vat zit maar zie ik nu niet meer terug. Valt dat wellicht onder een van de andere items of zo? Ik hoop dat dat niet geskipped is!

Bart van Wijnen heeft bevestigd dat de lijst van toepassingen die nog moeten worden toegevoegd juist is (persbericht van TT zelf).

Hier staat ook de door jou bedoelde Routing met meerdere tussenstops in.

Men loopt een beetje achter op de planning naar het schijnt.

Echter is het raden naar de redenen van de vertraging, of sommige functies een nieuwe navcore noodzakelijk maken o.i.d.?

Dat wordt dus weer koffiedik bewaren. :wink:

Dat is ook 1 van de redenen,om af te zien van de koop van een nieuwe TomTom.

Het lijkt er een beetje op,als dat er een auto uitgebracht is,waarvan ze nog niet weten,welke wielen eronder moeten.

Daarom hebben ze het eerst maar op tractorwielen gezet,zodat het toch kan rijden.