Sign in to follow this  
Followers 0
filemaker

TomTom komt eigen afspraken niet na voor MyTomTom

51 posts in this topic

1. Nieuwste kaart garantie: december 2010

2. Flitspalen: december 2010

3. POIs van derden: Januari 2011

4. MapShare: 1e kwartaall 2011

5. Uitgebreide routeplanner: 2e kwartaal 2011

post-30823-1296671435_thumb.png

1. nog steeds niet gereed, termijn voorbij :blush:

2. werkt bij mij, belofte van TomTom gelukt!! :blush:

3. nog steeds niet gereed, termijn nu ook voorbij :blush:

4. in behandeling (?)

5. in behandeling (?)

Geduld moeten we hebben "oal sal goed come" toch?

Volledig mee akkoord.

Geduld moeten we hebben "oal sal goed come" toch?

Paar maanden geleden geloofde ik daar nog in maar nu begint het toch op een soap te lijken. :blush:

Misschien dat TomTom plotseling op een dag alles in 1 keer een fantastisch werkend systeem zal gaan uitbrengen, als grote verassing voor alle enigszins gedeprimeerde gebruikers? Misschien is die dag binnenkort ....wie weet.... :blush:

Het is allemaal wat eigenaardig.

Voor de 1005 heb ik al een tijd geleden de nieuwste kaar 8.60 binnen gehaald via mytomtom.

Waarom is dat voor sommige dan nog niet mogelijk? Ik zou gewoon tomtom even bellen,

waarom de 1 wel en de ander niet?

Al moet ik zeggen dat het verschil tussen de 8.55 en 8.60 nou ook niet enorm is maargoed dat terzijde.

Ik vind het inderdaad wel jammer dat het toevoegen van eigen poi's nog niet mogelijk is, maar we zijn pas 2 dagen over de deadline heen, dus wie weet morgen?! :)

Misschien is gewoon aan je klanten vertellen dat iets niet gaat lukken binnen een afgesproken tijd teveel gevraagd van onze fabrikant?

Zouden we extra maanden van abbo gratis bij krijgen

Zouden de brandstof prijzen weer tevoorschijn komen

Edited by popcornoldies

Misschien dat TomTom plotseling op een dag alles in 1 keer een fantastisch werkend systeem zal gaan uitbrengen, als grote verassing voor alle enigszins gedeprimeerde gebruikers? Misschien is die dag binnenkort ....wie weet.... :yahoo:

Meest recente kaart garantie is enkele dagen online geweest, maar daarna door problemen snel weer offline gehaald. E

Ik ben wel benieuwd hoe tomtom al die klanten die niet hebben gekregen waarvoor ze hebben betaald en al maanden wachten op werkende software, denkt te compenseren?

Wat mag je van een bedrijf verwachten, als ze al niet bereid zijn om klanten van juiste informatie te voorzien. Ik ben van mening dat wij (klanten) er alleen zijn om apparaatjes te kopen. TomTom lijkt meer ge

Ik weet wel een oplossing: Vergeet MyTomtom en zorg dat er voor de nieuwe apparaten gewoon ondersteuning vanuit de oude Tomtom Home apllicatie komt. Kunnen we alles tenminste weer zelf regelen...

Ik weet wel een oplossing: Vergeet MyTomtom en zorg dat er voor de nieuwe apparaten gewoon ondersteuning vanuit de oude Tomtom Home apllicatie komt. Kunnen we alles tenminste weer zelf regelen...

Is helemaal geen verkeerde gedachtengang, stuur op naar tomtom! Ik ben voor!!

Kunnen we alles tenminste weer zelf regelen...

Probleem is alleen dat TT dat juist niet wil om de illegale kaartenhandel tegen te gaan.

Dan zou je dat al moeten uitsluiten in TT Home, indien mogelijk.

Of TT zou de Navcore van een ander LIVE model er op moeten zetten, of de bestaande navcore aanpassen.

Vraag blijft dan of de hardware mee wil blijven werken.

En daar breng je toch ook eigenlijk geen nieuw model voor uit...

Edited by Kingpin

Probleem is alleen dat TT dat juist niet wil om de illegale kaartenhandel tegen te gaan.

Dan zou je dat al moeten uitsluiten in TT Home, indien mogelijk.

Of TT zou de Navcore van een ander LIVE model er op moeten zetten, of de bestaande navcore aanpassen.

Vraag blijft dan of de hardware mee wil blijven werken.

En daar breng je toch ook eigenlijk geen nieuw model voor uit...

Dat is precies waar dit over gaat: willens en wetens wil TomTom iets doorzetten om die illegale praktijken tegen te gaan, ondanks dat welwillende lieden graag betalen voor een goed en werkend totaalsysteem. Nu hebben we de situatie dus dat de lieden met illegale idee

Ik zit te wachten op het moment dat verhitte consumenten zich melden bij de Radars en/of Kassa's om een groter publiek van deze misere kennis te laten nemen.

Dan kun je beter naar Kassa gaan als je zoiets wilt

Radar is sowieso al geen liefhebber van TT en laat geen middel ongeschuwd om de navigatiebouwers uit A'dam aan de paal te nagelen.

Velen hier weten misschien nog wel de uitzending van 2 Oktober 2006 waarin TT door Radar werd beschuldigd om mensen in afgesloten straten te sturen.

Dat je zelf ook je ogen goed de kost moet geven werd volledig aan voorbij gegaan door Radar.

Barbertje (lees Tomtom) moest hangen.

http://www.mobilyz.com/forum/f285/operatin...cht-tomtom.html

Ik vind de huidige situatie met de door Kingpin aangehaalde discussie wel een groot verschil hebben. TomTom geeft hier zelf aan dat hun navi niet volledig inzetbaar is, geeft daarbij aan dat het "in de nabije toekomst" wel gebruiksklaar is. Het is maar net hoelang het duurt voordat we "in de nabije toekomst" zijn, want gedurende die periode kan ik niet volledig van mijn apparaat gebruik maken. Dat is volgens mij een heel andere situatie dan het niet helemaal begrijpen van het TomTom systeem van de eerder aangehaalde discussie door Kingpin.

Edited by filemaker

Ik vind de huidige situatie met de door Kingpin aangehaalde discussie wel een groot verschil hebben. TomTom geeft hier zelf aan dat hun navi niet volledig inzetbaar is, geeft daarbij aan dat het "in de nabije toekomst" wel gebruiksklaar is. Het is maar net hoelang het duurt voordat we "in de nabije toekomst" zijn, want gedurende die periode kan ik niet volledig van mijn apparaat gebruik maken. Dat is volgens mij een heel andere situatie dan het niet helemaal begrijpen van het TomTom systeem van de eerder aangehaalde discussie door Kingpin.

De discussie die ik in de link aanhaalde was er ook alleen maar op gericht om duidelijk te maken dat, als je naar een consumentenorganisatie wilt stappen, je beter niet naar Radar kunt stappen zoas jij zegt.

Om de doodsimpele reden omdat Radar door roeien en ruiten gaat om zijn gelijk te krijgen, ook als ze die niet hebben.

Dat TT hun eigen fout toegeeft siert ze, ze hadden ook de kop in het zand kunnen steken.

Gewoon geduld hebben lijkt me de beste oplossing.

Edited by Kingpin

En dan heeft tomtom ook nog het lef om het stelletje prutsers dat voor deze ellende verantworodelijk is, als volgt te noemen:

"a team of highly experienced and professional developers"

Link werkt jammer genoeg niet!! :angry:

De discussie die ik in de link aanhaalde was er ook alleen maar op gericht om duidelijk te maken dat, als je naar een consumentenorganisatie wilt stappen, je beter niet naar Radar kunt stappen zoas jij zegt.

Om de doodsimpele reden omdat Radar door roeien en ruiten gaat om zijn gelijk te krijgen, ook als ze die niet hebben.

Dat TT hun eigen fout toegeeft siert ze, ze hadden ook de kop in het zand kunnen steken.

Gewoon geduld hebben lijkt me de beste oplossing.

Waar de mensen willen klagen hoef jij toch niet te regelen &Kingpin. :angry:

Waar staat dat (TomTom) bericht van jouw dan?? Voor elke argeloze koper van een Go 10xx of Via toestel is er

pas duidelijkheid als er geprobeerd wordt met MyTomTom te werken, en daarna zien ze bij Support dit staan.

http://nl.support.tomtom.com/app/answers/d...9/?locale=nl_NL :sad:

En dan wil ik het schema niet noemen die volgens ingewijden ook van TomTom zelf komt maar die ik op hun site nergens terug kan vinden.

En dan niet te vergeten de vele tomtom bezitters die de navigatie gebruiken om naar campings of camperplaatsen te navigeren met eigen poi's. Ik zelf heb een 1000 gekocht omdat de XL live IQ toch wel aan zijn eind raakt. Maar heb vele eigen poi van allerlei gebouwen en kasten van Prorail erin staan. Deze zijn bijna niet te vinden zomaar, daar heb ik hem echt voor nodig. Niets werdt erover gezegd tijdens mijn aankoop. Alleen dat het een perfect apparaat is. Als ik dit geweten had dan liet ik hem liggen en kocht later een ander of een ander merk. Dat moeten andere bedrijven eens proberen zo'n stunt. Wel een apparaat leveren maar geen software ervoor. Dat er eind januari eigen poi gebruikt konden gaan worden heeft mij besloten om hem niet terug te brengen, maar " even " af te wachten. En wachten duurt lang, vooral als dat apparaat toch prijzig is. Hij ligt nu in de kast te wachten op betere tijden. Totdat ik eigen poi's kan gebruiken ligt hij werkeloos in de kast en moet de XL live het nog even volhouden.

Ik vind het gewoon een schande dat dit niet verteld wordt door de verkopers of TomTom.

Groet

Ed

Edited by Ekoedijk

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0