Sign in to follow this  
Followers 0
filemaker

Nieuws: Nieuwe kaarten v8.65 nu beschikbaar

75 posts in this topic

Vandaag bschikbaar: nieuwe 8.65 kaart maar, Niet voor alle bezitters van GO 100x

Kreeg dit bericht van MyTomTom:

63.9 MB, versie 10.473

Dit is de nieuwste applicatieversie voor uw TomTom-apparaat. Wij raden u aan de update te installeren zodat u altijd beschikt over de nieuwste functies en optimaal gebruikmaakt van uw TomTom. Voor een lijst met wijzigingen die voor deze applicatie zijn doorgevoerd, ga je naar www.tomtom.com/6142 Opmerking: Indien uw TomTom of TomTom-applicatie door uw werkgever, IT-beheerder of een ander bedrijf dan TomTom is aangepast, dient u contact op te nemen met uw leverancier voordat u onze nieuwste applicatie installeert. Dit geldt voor alle applicaties die op de TomTom SDK zijn gebaseerd.

Edited by filemaker

Voor mijn xl live iq routes is hij inderdaad beschikbaar, voor m'n 1005 nog niet.

Overigens had ik wel een update voor mytomtom.

Mogelijk vandaag dus daar ook nog een nieuwe kaart voor.

en daarbij weer de eerste time-out error.

Gelukkig gaat het na opnieuw laden weer verder waar hij gebleven was, dat scheelt weer.

Edited by TigerD

zojuist de nwe kaart voor mn tt rider 2 binnen gehaald. in een keer goed zonder problemen. hulde tomtom!

Hoi,

In 1 keer binnengehaald. Hier 35 minuten over gedaan.

Volgens mij wel goed gegaan. Moet het nog uitproberen.

Groet

Edited by MasterBlaster

Ook binnengehaald binnen 25 minuten en waarempel: ook zonder problemen.

Alles werkt ook nog, dus dat valt weer reuze mee.

Maak maak je niet vaak mee met TT... :yahoo:

Ook zonder problemen binnengehaald : Europa 865.3244 Voor Go 950 live

Weet nog niet wat verschillen met vorige kaart zijn.

Voor mijn 730 loopt hij nu.

Nu voor de 1005 nog ff.

Ook hier loopt de downloed....tergend langzaam. Ik hoop dat deze kaart binnen is voordat de volgende verschijnt. TT heeft blijkbaar toch nog te veel klanten.

Ook hier loopt de downloed....tergend langzaam. Ik hoop dat deze kaart binnen is voordat de volgende verschijnt. TT heeft blijkbaar toch nog te veel klanten.

TT is ook erg populair :wink:

Ook zonder problemen binnengehaald : Europa 865.3244 Voor Go 950 live

Weet nog niet wat verschillen met vorige kaart zijn.

Hier idemdito...binnen 30 minuten was Noord Europa (1.3 gb) binnen en op het interne gezet van de 750. :wink:

Edited by BramvT

Hier ook al weer binnen voor een XL *S IQ.

Gaat lekker vlot.

Staat er bij mij sinds gistermiddag op (zie post #4).

Toen ik vanmiddag voor 't eerst een adres wilde invoeren bevond ik mij, in het venster waar ik de stad moet invoeren, ineens in Zwitserland (landenvlag). Even gecorrigeerd naar Nederland en verder geen problemen.

Nu aan het downloaden, gaat vlot bijna klaar en over half uurtje de weg op. Zo'n 700 km rijden (taxi) dus ff kijken of ik nog foutjes tegenkom. Neem wel reserve tomtom mrr, just in case....

Heb gisteravond na lang downloaden de nieuwekaart geinstaleert. En het 1e wat mij oviel dat alles gewist was niet alleen favorieten maar ook adres HUIS en dat bijna alle POI geactiveert waren. Uiteraart zoals gewoonlijk ook de favorieten waren weg moest dus de mapsettings.cfg file wissen. En toen deed ie het. :blush:

Vandaag de 1e test gedaan. 1e opviel dat dei pijl te langzaam gaat, zal wel aan de satelieten liggen, verder zijn in Slovenie vele wegen en rotondes toegevoegt. OOk is de adres nauwkeuriger geworden in Slovenie. :yahoo:

Heb gisteravond na lang downloaden de nieuwekaart geinstaleert. En het 1e wat mij oviel dat alles gewist was niet alleen favorieten maar ook adres HUIS en dat bijna alle POI geactiveert waren. Uiteraart zoals gewoonlijk ook de favorieten waren weg moest dus de mapsettings.cfg file wissen. En toen deed ie het. :blush:

Vandaag de 1e test gedaan. 1e opviel dat dei pijl te langzaam gaat, zal wel aan de satelieten liggen, verder zijn in Slovenie vele wegen en rotondes toegevoegt. Ook is de adres nauwkeuriger geworden in Slovenie. :yahoo:

Na de nieuwe navigatiesoftware ge

TomTom XL LIVE IQ Routes Edition (noordelijke zone)

Beetje sneu...heb m'n TT een week, toen ik 'm kreeg was er een "nieuwe" kaart beschikbaar, dus die download je dan...en dat was dan gelijk m'n garantie op de meest actuele kaart.

En natuurlijk gelijk erachter aan nieuwe nieuwe kaart (865.3245) waarvoor gelapt moet worden. Heb ik weer :yahoo:

Nou ja, genoeg gezeurd. Ga volgende week naar zuid Engeland, wel lekker om met een volledig verse kaart op pad te gaan.

Download duurde 18 minuten (dat viel mee)..installeren 35 minuten (dat viel tegen)...alle instellingen, favorieten, POIs, etc keurig behouden.