Sign in to follow this  
Followers 0
filemaker

Nieuws: Nieuwe kaarten v8.70 nu beschikbaar

90 posts in this topic

Vanmorgen de nieuwste kaart versie 8.70 binnengehaald voor mijn GO 1005

Edited by filemaker

Het feest kan weer beginnen :unknw:. Laten we hopen dat het deze keer echt een feest wordt :dirol:.

Na het aansluiten van mijn GO 950 en het opstarten van TTHome krijg ik de volgende melding:

ERROR: -403/#https://community.tomtom.com/shop/getNewestVersions: Error from server: Forbidden

Forbidden

Error code: HTTP 403

URL: https://community.tomtom.com/shop/getNewestVersions

Additional information: info = [object]

info.func = [string] shop/getNewestVersions

info.args = [object]

info.args.price = [string] free

info.args.includeMissing = [boolean] true

info.args.deviceCode = [string] XXXXXXXXXX

info.args.deviceModel = [string] go950_4096_t_weu

info.args.deviceCapabilities = [string] ASR ASRCnC Bluetooth CarSymbol Caymann Documents Durham ExtraSounds FrequentDestinations GPRSEngine HDTraffic HTTPActivation Handsfree Hercules HerculesTraffic HidRemote HomeBackup InternalFlash InternalModem Itinerary Leeway LinkVolumeToNoise LiveServices MapOverlays MapShare Microphone MultipleMaps Newyork NotAutomotiveEmbedded OnDevicePayments Oxford PermanentMapCfg PhoneFeatures PhotoBMPViewer PhotoJPGViewer PhotoViewer PlusDownloadDynamic PlusDownloadGeneral PlusDownloadMap PlusDownloadPOI PlusDownloadRingTone PlusDownloadScheme PlusDownloadUpgrade PlusDownloadVoice PlusEphemeris PlusFixedSafetyCameras PlusForceMessageNotification PlusFuelPrices PlusMessageNotification PlusMobileSafetyCameras PlusOrRDSTMCTraffic PlusPushChannel PlusRoadConditions PlusTraffic PlusTripReporting PlusWeather RDSTMC RichPOI Ringtone SDK SMSSupported SettingsOverride SmsReceivedSound StartupImage SupportGetAMap SuspendImage TTS TTSCompressed TTSLoquendo700 TextureRendering TrackMe Traffic USBAccessories UserSkin VoiceBrowser WarningSounds screensize=480x272

info.args.deviceParameters = [string] {"ApplicationVersion":"568435.1","ApplicationVersionVersionNumber":"9058","VehicleBrand":"","VehicleModel":""}

info.args.deviceSerial = [string] XXXXXXXXXXXX

info.args.deviceNavcoreVersion = [string] 9.058

info.args.deviceNavcoreBuild = [string] 568435.1

info.args.publicBeta = [boolean] false

(....)

Severity: 1103

Stack:

0. chrome://tthome/content/logic/comm.js:468

xmluploadbody: this.xmluploadbody

1. chrome://tthome/content/logic/comm.js:430

this._doneCallbacks();

2. chrome://tthome/content/logic/comm.js:277

this.request.onload = function() { me._done(true); }

Time: Tue, 17 May 2011 09:19:17 GMT

Ga ik dan toch door dan krijg ik nog wel de Mapshare binnen, maar verder niks. Ook na herhaalde pogingen om te updaten steeds dezelfde melding.

Als je op de TT website naar Kaarten gaat dan geeft hij aan dat de pagina niet bereikbaar is vanwege werkzaamheden. Ze zijn dus waarschijnlijk bezig met het gereedmaken van de servers voor de nieuwe kaarten. Daarom zal TT HOME het tijdelijk ook wel niet doen vermoed ik. Hier trouwens hetzelfde probleem met TT HOME.

Hier ook hetzelfde probleem.

@Sfinxie Let wel op dat je devicecode in je foutmelding staat, is misschien niet zo handig.

Gepubliceerd Nieuws:

Nieuwe kaarten v8.70 nu beschikbaar

TomTom is begonnen met de verkoop van nieuwe 8.70-kaarten voor alle devices. Deze zijn gebaseerd op release 2011.03 van Tele Atlas.

Klik op de kop om het artikel te lezen...

Klik op 'REAGEREN' om een reactie op dit artikel te geven...

Downloaden kaart duurde ca. 22 minuten

Installeren op device duurde ca. 70 minuten

Nieuwe versienummer is 870.3459

Probleemloze download en installatie!! :unknw: :dirol:

Als browser gebruik ik Safari

Verbinding met het internet met snelste Ziggo breedband.

Na 3 mislukte kaartinstallaties en contact gehad te hebben met TT is het uiteindelijk gelukt de nieuwe kaart ge

Kaart loopt inmiddels binnen hier. Gaat zo'n 12 minuutjes duren, zegt de teller. Daarna natuurlijk nog installeren.

edit: Totale tijd (downloaden + installeren) 28 minuten.

En jawel, de Favorieten zijn ook blijven staan!

Edited by Sfinxie

Hier ook bezig met downloaden (gaat lekker snel zie ik), hopelijk bellen ze me nu even niet voor een rit :dirol: ....had net nog TT aan de lijn en probeerde een Benelux te krijgen i.p.v. Europa 8.70, maar we hadden wel de afspraak gemaakt dat dit op een nieuwe 950 zou zijn (klopt, ze kunnen zien waar we het de vorige keer over hadden :unknw: )...en daar twijfel ik nog over.....wel of niet een VIA nemen met die rare houder, dan heb ik uiteraard de nieuwste kaartgarantie en daar dan Benelux 8.70 op laten zetten.

Verder lijkt de VIA mij namelijk wel een mooi apparaatje, met meer dan genoeg opties voor mij.

Weet iemand trouwens wat voor kaartversie er AF fabriek op een VIA staat....vermoedelijk een 8.55 ?

Edited by BramvT

Hallo,

Ik heb de update ook gekregen maar heb hem nog niet binnen gehaald omdat als ik "update mijn TomTom" in Home doe krijg ik zodra ik de kaartupdate zie alleen het TomTom tekentje en daaronder meer info, verder zie ik niet de naam van de kaart staan... Zodra ik op meer info druk krijg ik versie 730. dus dat klopt maar welke kaart ik nu ga downloaden staat er dus niet bij!!

Wat kan ik nu het beste doen wachten/mailen of gewoon downloaden. Ik krijg meestal de kaarten van West en Midden Europa binnen. Deze kaart die ik nu kan krijgen is 2438 MB...

Dit zie ik dus: Je ziet geen naam van de kaart!

tomtomi.png

Uploaded with ImageShack.us

Hallo,

Ik heb de update ook gekregen maar heb hem nog niet binnen gehaald omdat als ik "update mijn TomTom" in Home doe krijg ik zodra ik de kaartupdate zie alleen het TomTom tekentje en daaronder meer info, verder zie ik niet de naam van de kaart staan... Zodra ik op meer info druk krijg ik versie 730. dus dat klopt maar welke kaart ik nu ga downloaden staat er dus niet bij!!

Ik kreeg het zelfde op het scherm, ik heb wel de kaart update uitgevoerd op mijn 930, zowel op het intern als op het externgeheugen. Ging zonder problemen. Zo te zien nog niets raars kunnen bemerken. Ik ben benieuwd.

Kaart probleemloos binnengehaald. :unknw:

Ik heb het niet bijgehouden, maar ik vermoed dat dit de laatste (6e) kaart van mijn huidige abonnement was. Volgende keer wordt het waarschijnlijk dus weer dokken voor de volgende zes... :dirol:

Hier loopt hij ook binnen.

Kaart probleemloos binnengehaald. :unknw:

Ik heb het niet bijgehouden, maar ik vermoed dat dit de laatste (6e) kaart van mijn huidige abonnement was. Volgende keer wordt het waarschijnlijk dus weer dokken voor de volgende zes... :dirol:

Denk als het van de aktie van maart verleden jaar was dat je nog recht hebt op Q3.

Q2 2010 850.xxxx

Q3 2010 855.xxxx

Q4 2010 860.xxxx

Q1 2011 865.xxxx

Q2 2011 870.xxxx

Q3 2011 875.xxxx

Zie bijlage

post-1710-1305645709_thumb.jpg

Edited by holyhead

Hallo,

Wat kan ik nu het beste doen wachten/mailen of gewoon downloaden. Ik krijg meestal de kaarten van West en Midden Europa binnen. Deze kaart die ik nu kan krijgen is 2438 MB...

Dit zie ik dus: Je ziet geen naam van de kaart!

tomtomi.png

Uploaded with ImageShack.us

Ook hier is de kaart binnen en idd: je ziet geen naam.

Er zijn ook nieuwe landen/kaarten bijgekomen:

• Eastern Atlantic Islands (Canary Islands, Azores, Madeira)
  • French Guiana
  • Western Mediterranean Islands (Malta, Menorca, Ibiza, Sicily, Sardinia, Corsica)
  • Southeast Asia map (Hong Kong, Macau, Malaysia, Singapore, Brunei, Thailand, Indonesia)

(Bron: http://discussions.tomtom.com/t5/News-and-...le/td-p/29129.)

Edited by loekverhees

Ik ben hier maar met de honden gaan lopen en teruggekomen staat er op:

Navcore: 10.111.647853 en kaart Europa 870.3459

Blijft op 69% hangen hier.

Loopt inmiddels binnen op mijn 1005. :yahoo:

Het blijven hangen had (gelukkig) betrekking op het naar de computer downloaden van de kaart en niet het laden van de kaart op de TT.