Sign in to follow this  
Followers 0
XSBiker

Navigeren kronkelwegen

4 posts in this topic

Bij het navigeren via kronkelwegen van A(thuis) naar Mechelen tijdens het weekend van rock Werchter (omleiding) vind tomtom richting Haacht niet en navigeert me steeds weer terug naar hetzelfde punt....... de omleiding dus. Mijn vraag is dus hoe los ik dit op? m.a.w. welke instelling of keuze maak ik best om dit probleem te vermijden. Instelling was kronkelwegen schaal 50%.

Bij het navigeren via kronkelwegen van A(thuis) naar Mechelen tijdens het weekend van rock Werchter (omleiding) vind tomtom richting Haacht niet en navigeert me steeds weer terug naar hetzelfde punt....... de omleiding dus. Mijn vraag is dus hoe los ik dit op? m.a.w. welke instelling of keuze maak ik best om dit probleem te vermijden. Instelling was kronkelwegen schaal 50%.

De optie Kronkelwegen ken ik niet, wel Vermijd snelwegen of beperkte snelheid e.d. :good:

Kortste route heb je ook nog.

Als ik een bepaald stuk weg wil niet (meer) wil rijden, ga ik altijd naar OF Vermijd deel Route..OF klik op Obstakel 500, 1000 meter enz.

Dat gaat je TT een andere route zoeken, TENZIJ er geen andere route voorhanden is....maar dat komt zelden voor, desnoods laat ie je km's omrijden, maar je komt dan wel bij B.

Dit is een Rider voor op de motor.

Die tijdelijke afsluiting is niet bekend in je TT.

Je had op dat moment de optie "vermijd deel van de route" kunnen gebruiken.

En zo zoekt hij dus een andere weg.

Iets soortgelijks heb je ook als je op een tolweg zit en je wilt een route zonder tolwegen.

Daar heeft hij dan ook problemen mee.

De TT begrijpt dan niet wat je wilt.

Kennelijk was de weg waar je niet op kon juist de route die hij berekend had.

En dat ding snapt dan niet dat je die weg niet wilt.

Tenzij je het hem dus verteld met de genoemde optie

Dit is een Rider voor op de motor.

Die tijdelijke afsluiting is niet bekend in je TT.

Je had op dat moment de optie "vermijd deel van de route" kunnen gebruiken.

En zo zoekt hij dus een andere weg.

Iets soortgelijks heb je ook als je op een tolweg zit en je wilt een route zonder tolwegen.

Daar heeft hij dan ook problemen mee.

De TT begrijpt dan niet wat je wilt.

Kennelijk was de weg waar je niet op kon juist de route die hij berekend had.

En dat ding snapt dan niet dat je die weg niet wilt.

Tenzij je het hem dus verteld met de genoemde optie

Of af en toe gezond verstand gebruiken is beter dan het in sommige situaties dom volgen van de aanwijzingen van je navigatie apparaat.

Tomtom is absoluut niet foutloos!!