Sign in to follow this  
Followers 0
filemaker

31 updates GO1005

13 posts in this topic

Kreeg 31 updates van Europese flitslocaties aangeboden ter download.

Alle beschikbare landen geselecteerd, maar toen gebeurde er niets.

Daarna een paar geselecteerd en toen ging het wel beginnen met de download.

Klaar! Alle beschikbare flitslocaties van de verschillende Europese landen op mijn GO1005 gezet.

Het viel op dat sommige landen, zoals o.a. NL en D twee keer in het rijtje van beschikbare downloads voor komen.

Heb iedere keer 3, 4 landen tegelijk geselecteerd en dat nam bij mij per download ongeveer 2 minuten in beslag. Gezien de kleine bestandjes (120 kb) en mijn snelle breedband verbinding vindt ik dat wel een beetje lang duren.

Wat ook opmerkelijk is dat de eenmaal gedownloade bestandjes niet meer terug te vinden zijn. Het is dus nu niet mogelijk om eenmaal toegevoegde flitslocaties weer van het toestel af te halen.

Ik had er ook 31 voor de tomtom go live 1005.... na het aanklikken van alle bestanden begon het downloaden meteen en bleef vervolgens 2 uur op 98% staan.. ik heb het toen afgebroken.

Waar kan ik zien wat er is misgegaan? Ik hab geen idee ook welke versie van 'flitslocaties' ik heb.

Ik had er ook 31 voor de tomtom go live 1005.... na het aanklikken van alle bestanden begon het downloaden meteen en bleef vervolgens 2 uur op 98% staan.. ik heb het toen afgebroken.

Waar kan ik zien wat er is misgegaan? Ik hab geen idee ook welke versie van 'flitslocaties' ik heb.

Ik had ook eenzelfde ervaring: na het downloaden gaf de desktop software aan dat alles klaar was, maar de GO1005 gaf aan dat er nog voor 2 seconden een verbinding met de computer nodig was ("verbreek de verbinding niet").

Ik heb toen na lang wachten ook de verbinding met het apparaat verbroken. :unknw:

Ook voor de 825 zijn die flitslocaties beschikbaar. Ik heb er 1 voor 1 opgezet wat ik nodig heb. Ging zonder mankeren. Er zijn 18 items blijven staan want die heb ik niet nodig. Ik ga ze ook niet op de device zetten, want ik weet niet hoe het er weer af moet en bovendien neemt het onnodig opslagruimte in. Ik dacht hier het antwoord wel te kunnen vinden.

Vraag: Is het mogelijk de geplaatste flitspaal- items weer van de tomtom te verwijderen als men dat wil ? Met die nieuwere toestellen kom ik immers niet meer in het geheugen en ik kan de items ook niet terugvinden in de tom zelf.

Groet, Jaap..

Edited by Jaap

Kreeg 31 updates van Europese flitslocaties aangeboden ter download.

Alle beschikbare landen geselecteerd, maar toen gebeurde er niets.

Daarna een paar geselecteerd en toen ging het wel beginnen met de download.

Als je wat langer had gewacht (wat ik heb gedaan) was hij waarschijnlijk wel verder gegaan.

Dat gebeurde bij mij. :yahoo:

Ik neem aan dat je ook een 1005 hebt. :good:

Helemaal vergeten te melden. Ik heb hem laten updaten, maar ook bij mij moest ie nog 2% doen.

Ik heb gewoon gewacht (best wel lang), maar hij maakte het wel af.

Ik heb gewoon gewacht (best wel lang), maar hij maakte het wel af.

Jij hebt tenminste geduld :yahoo:

Ik ben het grondig beu met de Go 1005, Al een week krijg ik de melding via het grijze ikoontje rechts onderaan dat er updates klaar staan, my tt zegt dat m'n toestel is bijgewerkt, als ik toch aansluit begint de procedure van downloaden het wieltje draait tot 100% en krijg ik de melding dat er iets is misgegaan" raadpleeg uw PC" als ik dan kijk naar het vakje rechtsonderaan zegt dat er het navigatieapp. is fout gegaan, raad me aan Klantenservice te raadplegen, als ik dat doe zegt men daar dat ik de "Cache" moet leeg maken punt uit. Cache leeggemaakt zelfde resultaat, bij eerstvolgende gelegenheid stap ik over naar een ander nav. sys. Ze kunnen TT steken waar de zon niet schijnt.

Gebruik de bijgeleverde usb kabel eens. Ik heb middels een "eigen"usb kabel ook problemen gehad met dpwnloaden vanaf my tomtom.

Ook als je de itmes 1 voor 1 binnenhaalt gaat het prima.

Groet, Jaap.