Sign in to follow this  
Followers 0
filemaker

TomTom schrapt honderden banen

15 posts in this topic

Het positieve in het bericht:

Nieuwe producten

Klanten zullen al in 2012 het positieve effect van de veranderingen zien, beloofde topman Harold Goddijn. Zo zal onder meer het tempo van de introductie van nieuwe producten hoger komen te liggen.

dat is met een week of vier vijf?

Het positieve in het bericht:

Nieuwe producten

Klanten zullen al in 2012 het positieve effect van de veranderingen zien, beloofde topman Harold Goddijn. Zo zal onder meer het tempo van de introductie van nieuwe producten hoger komen te liggen.

dat is met een week of vier vijf?

Vrees het ergste. De oiude apparaten zijn nog niet helemaal af en dan in snel tempo nieuwere introduceren.

En het kan ook 55 weken zijn. Het glas is half vol of half leeg.

Beetje vreemd:

"De grootste klappen vallen op de afdeling onderzoek en ontwikkeling. "

"Zo zal onder meer het tempo van de introductie van nieuwe producten hoger komen te liggen."

Met minder mensen een hogere produktie, gaan die achterblijvers dan inneens

2 keer zo hard werken???

Ik begrijp dat gejank van TomTom niet, hebben ze er niet zelf omgevraagt..?

Ze roepen en schreeuwen veel en hun beloftes komen ze niet na.

Luisteren naar hun klanten, daar hebben ze bij TomTom nog nooit van gehoord.

En dan dat gezeik van: Er zijn almeer autofabrikanten die met een ingebouwde navigatiesysteem op de markt komen.....

Zorg dan verdorie dat je met concurerende prijzen komt..

En dan dat gezeur van hun over die slimme telefoons met ingebouwde navigatiesystemen... als TomTom eens goed op internet had gekeken dan hadden ze onderandere op deze site kunnen lezen dat er een hoop mensen wachten op een TomTom app voor op hun Android toestel... mensen gaan opzoek naar iets anders voor op hun ANDROID.

Ik dus ook, ik heb op mijn Samsung software van Sygic staan en het werkt ook nog eens goed.

Als een ander het kan, dan moet die TomTom club dat toch ook kunnen.

Dus jank niet en kom met iets op de markt wat goed werkt, voor in de auto en telefoon...

Ze beloven veel bij die club en komen met zoethoudertjes op de markt.... de 1000 en 1005 leuke apparaatjes maar ze doen nog niet dat wat ons verteld is.... zelfs Mapshare werkt nog niet eens en dat terwijl ze al 2 jaar lang op de markt te koop zijn.

TomTom: zeik niet, ga gewoon eens goed aan het werk... en zorg ervoor dat TomTom synoniem blijft staan voor "navigatiesysteem''.

Wat ik ook nooit begrepen heb, is het feit dat als je een TomTom koopt vanaf de site van TomTom dat je dan meer betaald als in de winkel..??

Kopen vanaf de fabrikant moet toch goedkoper zijn dacht ik altijd...

En nu koffie.... :good:

Edited by ArsLP

Ik begrijp dat gejank van TomTom niet, hebben ze er niet zelf om gevraagt..?

.......

Tsja.....ik verval wellicht in herhalingen, maar de weg die zij 1,5 jaar geleden zijn ingeslagen met de nieuwe serie blijkt niet de juiste weg te zijn...om maar in navigatie-sferen te blijven. :yahoo:

Dat zij de laatste paar jaar andere keuzes maakten, zoals het weglaten van een FM zender....of MP3 spelers en fotoviewers, kan ik nog wel vatten.

Maar om zelfs een noodzakelijke optie zoals een micro SD slot weg te laten in de nieuwe serie...(en te kiezen voor een aanraakscherm waar ik i.i.g. niet aan kan wennen :blush: ) , begrijp ik niet zo goed.

Beter zouden ze er aan doen, door de oude 7 en 9 serie weer op te pakken, die met de snellere processor en RAM geheugen uit te voeren, het normale aanraakscherm erop te zetten....en evt een beveiliging te bedenken voor hun kaarten, zodat die niet meer gekraakt kunnen worden.

Plus natuurlijk de fijne houders die o.a. de 7, 9 en 1000 serie hebben...waarmee je met 1 klik (en 1 hand) zo je TT in de houder zet.

Ik ben niet voor niks terug gegaan van de 1000 en VIA naar de 750 ?

(nog afgezien van het feit dat je met het oude TTHome lekker kunt experimenteren met je TT 750, stemmen toevoegen, andere kleuren...enz.)

Maar om zelfs een noodzakelijke optie zoals een micro SD slot weg te laten in de nieuwe serie...(en te kiezen voor een aanraakscherm waar ik i.i.g. niet aan kan wennen :blush: ) , begrijp ik niet zo goed.

Slotje is er wel maar werkt ( nog ) niet, ik moet zeggen het scherm van de 1005 bevalt mij prima als ook de

plaatsbepaling die in vergelijking met mijn 920 en 950 toch nauwkeuriger is. :yahoo:

Slotje is er wel maar werkt ( nog ) niet, ik moet zeggen het scherm van de 1005 bevalt mij prima als ook de

plaatsbepaling die in vergelijking met mijn 920 en 950 toch nauwkeuriger is. :blush:

Sinds ik op advies van Sfinxie eerder dit jaar die extra GPS buitenantenne heb aangeschaft, is dat gedoe allemaal voorbij.....heb onderweg continue (minimaal) 8 satellieten, tot de bovenste streep aan toe en vaak komen er nog 2 bij ook.

Heb nooit meer last van draaiende of zoekende schermen...heeft vooral te maken met die WW ramen waardoor de satellieten er niet goed doorkomen, danwel netaan een fix hebt.

Had ik dit eerder geweten, had ik nooit de 950 weg gedaan :yahoo: ...de 750 staat nog nieuw te koop bij de GPS shop, de 950 is echter al maanden nergens meer te krijgen (nieuw, dus met kaartgarantie)...anders zou ik die nu graag aanschaffen.

plaatsbepaling die in vergelijking met mijn 920 en 950 toch nauwkeuriger is. :yahoo:

Zo is het maar net. :blush:

Ik begrijp dat gejank van TomTom niet, hebben ze er niet zelf omgevraagt..?

En dan dat gezeik van: Er zijn almeer autofabrikanten die met een ingebouwde navigatiesysteem op de markt komen.....

Zorg dan verdorie dat je met concurerende prijzen komt..

En dan dat gezeur van hun over die slimme telefoons met ingebouwde navigatiesystemen... als TomTom eens goed op internet had gekeken dan hadden ze onderandere op deze site kunnen lezen dat er een hoop mensen wachten op een TomTom app voor op hun Android toestel... mensen gaan opzoek naar iets anders voor op hun ANDROID.

Ik dus ook, ik heb op mijn Samsung software van Sygic staan en het werkt ook nog eens goed.

Als een ander het kan, dan moet die TomTom club dat toch ook kunnen.

Dus jank niet en kom met iets op de markt wat goed werkt, voor in de auto en telefoon...

Ze beloven veel bij die club en komen met zoethoudertjes op de markt.... de 1000 en 1005 leuke apparaatjes maar ze doen nog niet dat wat ons verteld is.... zelfs Mapshare werkt nog niet eens en dat terwijl ze al 2 jaar lang op de markt te koop zijn.

TomTom: zeik niet, ga gewoon eens goed aan het werk... en zorg ervoor dat TomTom synoniem blijft staan voor "navigatiesysteem''.

De spijker op z'n kop. :pardon:

TT zit gewoon tot aan de nek in de shit.

Het is voor TT nu

TomTom grijpt weer terug op kwaliteit, het navigeren met TomTom is nog nooit zo leuk geweest.

Geen software updates meer, geen stroom nodig en U hoeft nooit meer nieuwe kaarten te downloaden.

Dus verkeerd rijden is er vanaf nu niet meer bij, dit systeem is ook te gebruiken op het water.

Ook MapShare is vanaf nu verleden tijd, maar daar deden wij bij TomTom toch al geen donder mee. :pardon:

Binnenkort verkrijgbaar:3954383-gouden-zakhorloge-met-een-metalen-ketting-brass-sextant-gebruikt-voor-het-navigeren-door-de-sterren-.jpg

Wees er snel bij want op is op.....

Haha.....nog even en ik leg een sextant onder mijn stoel, alhoewel ik me afvraag of die wel huisnummers kan vinden :pardon:

sextant-use.jpg

Haha.....nog even en ik leg een sextant onder mijn stoel, alhoewel ik me afvraag of die wel huisnummers kan vinden :biggrin:

sextant-use.jpg

Een sex tante onder je stoel is nooit weg Bram. :wink: