Sign in to follow this  
Followers 0
kombi-force-rotax

Het blijft elke keer een avontuur dat my Tomtom.

60 posts in this topic

Binnen een jaar zal het toch wel opgelost zijn zeker?

Positief denken is altijd goed. :good:

Nou maar hopen dat je ook gelijk hebt.

Positief denken is altijd goed. :good:

Nou maar hopen dat je ook gelijk hebt.

Ik heb gister een kaart abonnement genomen, dus wachten we op de eerst volgende update (885).

:good:

Op toestel Denemarken aangeboden en dan was hij bezig te installeren en dan fout :Er is iets mis met de computer.

Toen kwam op scherm toestel dat de download op toestel stond en alles klaar om veilig af te sluiten.

En op scherm pc stond nog steeds foutmelding met computer.

Dat is toch nogal een circus bij Tom Tom.

Vandaag heb ik er nog een rit gedaan en het toestel werkt perfect, alleen de ervaringen met Tom Tom verlopen slecht.

Ik heb precies hetzelfde.

Er is een update van Premium speedcameras Europe van alleen Denemarken van 200 B. Nou is 200 bytes volgens mij een bestandsgrootte die niet echt toereikend is. Nou ja, downloaden dan maar...

Na de download TomTom aan computer gehangen, TT zegt dat er iets is misgegaan. De cache geleegd, opnieuw gedownload en resultaat is hetzelfde.

Mijn conclusie, het aangeboden bestandje is niet goed.

Gelukkig blijft mijn 1005 het gewoon prima doen, maar zoals gebruikelijk is Mytomtom niet echt hulpvaardig...

Grtz, Peter

Ik ben gelukkig niet alleen met dit probleem.

Hoi,

Hier net het zelfde probleem met speedcameras ( Denemarken van 200 B)

Ze mogen Mytomtom nu onderhand wel eens op punt gaan zetten!

Mvg,

Ik krijg trouwens voor de 3e keer in nog geen 2 weken 31 items aangeboden bestaande uit die flitserupdates :dirol: .

Vorige week, gisteren en vandaag weer...

Da's wel heel van het goede lijkt me.

Vandaag wederom een update maar nu met 32 items!

Zal wel weer een flitsgevalletje zijn maar het verbaast me wederom.

Nu heb ik mijn Live-abbo nog niet verlengd per 31/1 en wat je vaak ziet met dit soort zaken is dat je om de haverklap opeens updates krijgt om de relevantie van je abbo ' te benadrukken'.

Was met mijn Mc Afee abbo (beveiliging PC) net zo, na verlenging was het opeens weer rustig met updates.

Ik heb ook alweer problemen met MyTomTom,en ook alweer met flitslokaties ( Denemarken ), Ik ga morgen proberen kontakt op te nemen met supp., het begint me echt de keel uit te hangen. Steeds de melding rechts onderaan het blauwe pijltje voor downloaden en als je dan de procedure volgt , blijft de verbinding aangeven " verbreek de verbinding niet" en dit blijft duren, laatst begint het met 19% en eindigd met 6min 19 sec en 100% telt dus op en niet af.

Inmiddels alle flitsers in Europa gedownload en geinstalleerd. Was rond 6 min 30 qua download (met mijn verbinding dan).

Daarna wederom check op updates en ja, nu specifiek Denemarken. Dit was een klein bestand, TT ging downloaden en bleek het opeens wederom om die 6 min. 30 te gaan. Veel te lang voor dat enkele bestandje ofwel mijn vermoeden is dat opnieuw de hele flitsupdate gedownload werd. Afijn, ga je gang TT.

En nu staat wederom Denemarken klaar :dirol: . Ik negeer het verder maar (was ook het advies op het Duitse TT forum). Maar irritant is het wel want als dat blijft zitten in een loop denk je elke dag dat er wellicht een update is, dus niet.

Edited by Milano62

Bij mij is dat ook het geval. we moesten allemaal eens naar de support bellen.

Maar ja, daar geven ze dan weer een antwoord waar ge niet wijzer van wordt.

Ja maar al 2 dagen na elkaar ?, zijn de download items over flitslokaties het enige wat TT te bieden heeft ?, ik heb dit toestel ( Go 1005 Europe ) sinds Juni 2011 en heb sinds ze begonnen zijn met hun MYTOMTOM absoluut geen tevreden gevoel, als ik de kans mocht krijgen hem van de hand te doe deed ik het en ging over naar Navigigon Premium serie en dat mag iedereen hier weten daarom koop ik zeker geen nieuwe kaarten en dergelijke meer.

berg

P.S. wat de TT Fans hier ook mogen over denken

TT maakt in de basis geen slechte apparaten, integendeel.

Het is het randgebeuren (waar je afhankelijk van bent) er omheen die wel erg veel te wensen overlaat.

Het zijn helaas geen incidenten maar het is structureel iets wat ze maar niet goed onder de knie krijgen.... al 7 jaar niet.

Het is het randgebeuren (waar je afhankelijk van bent) er omheen die wel erg veel te wensen overlaat.

Het zijn helaas geen incidenten maar het is structureel iets wat ze maar niet goed onder de knie krijgen.... al 7 jaar niet.

Dat is wel een beetje erg lang :unknw:

..gaap..

Inmiddels alle flitsers in Europa gedownload en geinstalleerd. Was rond 6 min 30 qua download (met mijn verbinding dan).

Daarna wederom check op updates en ja, nu specifiek Denemarken. Dit was een klein bestand, TT ging downloaden en bleek het opeens wederom om die 6 min. 30 te gaan. Veel te lang voor dat enkele bestandje ofwel mijn vermoeden is dat opnieuw de hele flitsupdate gedownload werd. Afijn, ga je gang TT.

En nu staat wederom Denemarken klaar :blink: . Ik negeer het verder maar (was ook het advies op het Duitse TT forum). Maar irritant is het wel want als dat blijft zitten in een loop denk je elke dag dat er wellicht een update is, dus niet.

Heb precies hetzelfde probleem hier, idd bijzonder irritant :unknw:

Het is dus bij iedereen hier hetzelfde bestandje,Denemarken, telkens als je inlogd komt dezelfde melding dat er een upgrade klaar staat, je krijgt verbinding, controle op nieuwe items, en hetzelfde spelletje begint weer. Het is net alsof MyTomTom niet herkend dat het bestandje al is geinstalleerd, dit begint echt op m'n zenuwen te werken, ik probeer morgen eens te bellen naar TT Supp.

Het is dus bij iedereen hier hetzelfde bestandje,Denemarken, telkens als je inlogd komt dezelfde melding dat er een upgrade klaar staat, je krijgt verbinding, controle op nieuwe items, en hetzelfde spelletje begint weer. Het is net alsof MyTomTom niet herkend dat het bestandje al is geinstalleerd, dit begint echt op m'n zenuwen te werken, ik probeer morgen eens te bellen naar TT Supp.

Mocht je iets wijzer zijn geworden van het bellen naar TT Supp. laat het ons dan ook weten.

Edited by Krommenieer

Ik heb vanmorgen h

Edited by bergguy

Heb ik gisteren geprobeerd maar update staat even vrolijk weer klaar ter download.

Bedankt bergguy, dus de cache dan maar leegmaken?

Of zijn we dan nog niet van de melding af?

Cache leegmaken helpt niet, de fout ligt bij TT en niet bij uw PC, trouwens ik heb ze ook leeg gemaakt en het item blijft aangemeld. na een tweede contact met supp. is er gezegd dat de fout dus bij hen ligt en de melding ( blauw/grijs pijltje ) vanzelf zou verdwijnen. Ik wacht dus nu ook af, hoelang wisten ze niet supp. heeft met tech. dienst gesproken en het ligt verder aan hen.

Bergguy

Hartelijk bedankt voor uw contact met onze afdeling Customer Care.

Het referentienummer voor uw vraag is ************. Dit referentienummer kunt u vermelden als u nogmaals contact opneemt met de afdeling Customer Care.

U heeft zojuist contact opgenomen met TomTom Customer Care en daarom stuur ik u deze e-mail ter bevestiging.

De beschikbare update van de Deense flitslocaties kunt u negeren. Deze heeft u al op uw TomTom geinstalleerd en word door een storing opnieuw aangeboden.

Ik hoop dat u in ons gesprek naar tevredenheid bent geholpen.

Mocht u aanvullende vragen of suggesties hebben, reageert u dan op deze e-mail zoals onder de stippellijn staat uitgelegd. Wij helpen u graag verder.

Met vriendelijke groeten,

Edited by bergguy

Het Denemarken bestand moest 10,3 kb zijn. :dirol:

Het werkt eindelijk :yahoo:

Ondertussen werden de andere flitslocaties ook weer geupdate. 't ging zomaar in

Totdat vandaag bleek dat TomTom dat bestandje van Denemarken blijft aanbieden :dirol:

Gaat weer lekker daar.....

Grtz, Peter.

En ook vandaag weer een update van x aantal items (de zoveelste deze week)

En na de update blijft het bestand Denemarken voor problemen zorgen ...

Wat een prutsers en amateurs daar bij TT !!!

Je zou denken dat ze er alles zouden aan doen om het probleem op te lossen om hun naam hoog te houden maar neen hoor, zo'n megaprobleem kunnen onze informatici niet aan :dirol:

Is allemaal nog niet echt een "succes" is het trouwens al iemand gelukt om via mytomtom iets toe

te voegen aan je TT en dan bedoel ik niet een flitser of zo maar een STEM of een POI of zoiets. :yahoo: