Sign in to follow this  
Followers 0
Cyberchase

TomTom 1005 geheugen formatteren

24 posts in this topic

Ik wil sinds gister een nieuwe kaart op mijn 1005 zetten.

Dit lukt niet met My TomTom, elke keer een foutmelding.

Is er een manier om gehele geheugen te formatteren?

Ik kan dan alles opnieuw installeren.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik wil sinds gister een nieuwe kaart op mijn 1005 zetten.

Dit lukt niet met My TomTom, elke keer een foutmelding.

Is er een manier om gehele geheugen te formatteren?

Ik kan dan alles opnieuw installeren.

Nee je kan intern niet benaderen dus formateren lukt niet. Probeer je de kaart wel via MyTomTom op je 1005 te zetten. Heb je al contact met TomTom gehad ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is serieus wat mis met MyTomTom de laatste tijd, je zult moeten contact opnemen met supp., iets wat we allemaal in massa moesten doen wegens het rampzalige geknoei met deze interface.

Al wie met de 1000 series en dergelijke heeft problemen, je bent absoluut niet alleen.

bergguy

Edited by bergguy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nee je kan intern niet benaderen dus formateren lukt niet. Probeer je de kaart wel via MyTomTom op je 1005 te zetten. Heb je al contact met TomTom gehad ?

Support is niet aanwezig op zaterdag (lekker klantvriendelijk).

Ik krijg op mijn 1005 scherm "Er is iets fout gegaan" "Raadpleeg je computer voor meer informatie"

Op mijn computer " Er is iets misgegaan met je navigatiesysteem. Neem contact op met de TomTom klantenservice".

Vervolgens OK op mijn 1005, hij geeft aan" Geen kaarten gevonden"

Hoe nu?????

Share this post


Link to post
Share on other sites
Support is niet aanwezig op zaterdag (lekker klantvriendelijk).

Ik krijg op mijn 1005 scherm "Er is iets fout gegaan" "Raadpleeg je computer voor meer informatie"

Op mijn computer " Er is iets misgegaan met je navigatiesysteem. Neem contact op met de TomTom klantenservice".

Vervolgens OK op mijn 1005, hij geeft aan" Geen kaarten gevonden"

Hoe nu?????

Misschien heb je hier iets aan en mogenlijk heb je dat al geprobeerd.

http://nl.support.tomtom.com/app/answers/d...et%20downloaden

Anders zit er niets anders op dan tot maandag te wachten tenzij iemand nog met een idee komt wat de oplossing brengt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb ik geprobeerd, helaas.................

Nog iemand een tip?????

De tip is al gegeven: wachten tot Maandag,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Probeer het eens met google chrome

Ik heb alles van TomTom verwijdert en Firefox verwijderd.

Vervolgens My TomTom opnieuw gedownload met Google Crome.

De nieuwe kaart gedownload, was geen probleem.

Bij het installeren helaas tot 58%.................... :ninja: :crazy: :mega_shok:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb alles van TomTom verwijdert en Firefox verwijderd.

Vervolgens My TomTom opnieuw gedownload met Google Crome.

De nieuwe kaart gedownload, was geen probleem.

Bij het installeren helaas tot 58%.................... :ninja: :crazy: :mega_shok:

Firefox verwijderen was niet nodig geweest.

Ik zou morgen toch maar eens contact leggen met TomTom.

Een defect aan de hardware is niet ondenkbaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanmorgen gebeld met de klantenservice.

Ze hebben e.e.a. gereset en voila, ik heb weer een nieuwe kaart.

De mevrouw die ik aan de lijn had, had vestand van zaken.

Dat mag ook wel eens gezegd worden...... :mega_shok: :crazy:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vanmorgen gebeld met de klantenservice.

Ze hebben e.e.a. gereset en voila, ik heb weer een nieuwe kaart.

De mevrouw die ik aan de lijn had, had vestand van zaken.

Dat mag ook wel eens gezegd worden...... :mega_shok: :crazy:

Inderdaad en mooi dat het opgelost is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan is toch alles in orde gekomen. Goed voor U.

Willy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Inderdaad en mooi dat het opgelost is.

Inderdaad....maar hoeveel mensen met zo'n nieuwe serie, die niet op dit forum lezen...zitten nog steeds thuis te knoeien met hun TT ? :mega_shok:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Inderdaad....maar hoeveel mensen met zo'n nieuwe serie, die niet op dit forum lezen...zitten nog steeds thuis te knoeien met hun TT ? :mega_shok:

Ook daar heb je weer gelijk in BramvT.... TomTom vind het gewoon fijn dat ze gebeld worden door ontevreden klanten. Maar het word nu wel eens tijd dat alle problemen opgelost worden daar bij TomTom, dit gedonder loopt al vanaf ze de nieuwste versie`s op de markt gebracht hebben.... en dat is toch al een kleine 2 jaar dacht ik...

Edited by ArsLP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Inderdaad....maar hoeveel mensen met zo'n nieuwe serie, die niet op dit forum lezen...zitten nog steeds thuis te knoeien met hun TT ? :mega_shok:

De oplossing was nu TomTom contacten en daar heb je het forum niet voor nodig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb bij het werken met de tomtom en MyTomTom ook eens problemen gehad met het binnenhalen van een kaart. Ik gebruikte en gewone usb kabel met het aanpasstekkertje aan de tomtom. Nadat ik de originele stekker met de miniusb stekkertje had aangesloten was het zo gepeipt.

Wellich was het toeval, maar voortaan gebruik ik voor de verbinding met de pc, altijd de originele tomtom kabel.

Groet, Jaap.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Inderdaad....maar hoeveel mensen met zo'n nieuwe serie, die niet op dit forum lezen...zitten nog steeds thuis te knoeien met hun TT ? :yahoo:

We zijn gelukkig niet de enigen die zitten te klooien, als je de diverse fora in europa bekijkt

zitten er veel met kromme tenen achter de PC mytomtom in te zegenen. :good:

Share this post


Link to post
Share on other sites

TT zou in de papieren die je bij een nieuwe TT krijgt eigenlijk

dit forum moeten noemen.

Dat zal ze ook een hoop telefoontjes schelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
TT zou in de papieren die je bij een nieuwe TT krijgt eigenlijk

dit forum moeten noemen.

Dat zal ze ook een hoop telefoontjes schelen.

Ze kunnen ook zorgen dat een en ander goed is getest VOORDAT het in de winkels ligt. :yahoo:

Share this post


Link to post
Share on other sites
TT zou in de papieren die je bij een nieuwe TT krijgt eigenlijk

dit forum moeten noemen.

Dat zal ze ook een hoop telefoontjes schelen.

Of TomTom dan aan klantenbinding doet waag ik te betwijfelen.

Edited by filemaker

Share this post


Link to post
Share on other sites
TT zou in de papieren die je bij een nieuwe TT krijgt eigenlijk

dit forum moeten noemen.

Dat zal ze ook een hoop telefoontjes schelen.

Mee eens, maar nee.....ze prijzen wel e.o.a. Engelstalig forum aan, als NL's bedrijf. :yahoo:

En dan voor de andere landen, de gelijknamige ''zusterforums'' van Jouw TT een link plaatsen in hun papieren.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mee eens, maar nee.....ze prijzen wel e.o.a. Engelstalig forum aan, als NL's bedrijf. :yahoo:

Misschien vindt TT de discussie's op dit forum niet representatief genoeg. :good:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0