Sign in to follow this  
Followers 0
Janz

Blijven ze Bezig

18 posts in this topic

De laatste tijd krijg ik vrijwel dagelijks een melding dat er nieuwe items zijn voor mijn Via 120 Live. Wie weet wat hiervan precies de bedoeling is? Er wordt soms wel, soms niet iets gegownload. Wie weet wat het allemaal inhoudt?

De laatste tijd krijg ik vrijwel dagelijks een melding dat er nieuwe items zijn voor mijn Via 120 Live. Wie weet wat hiervan precies de bedoeling is? Er wordt soms wel, soms niet iets gegownload. Wie weet wat het allemaal inhoudt?

Er was hier al een topic over, ik heb contact gehad met TT Supp. en hierna hun antwoord:

Hartelijk bedankt voor uw contact met onze afdeling Customer Care.

Het referentienummer voor uw vraag is ************ Dit referentienummer kunt u vermelden als u nogmaals contact opneemt met de afdeling Customer Care.

U heeft zojuist contact opgenomen met TomTom Customer Care en daarom stuur ik u deze e-mail ter bevestiging.

De beschikbare update van de Deense flitslocaties kunt u negeren. Deze heeft u al op uw TomTom geinstalleerd en word door een storing opnieuw aangeboden.

Ik hoop dat u in ons gesprek naar tevredenheid bent geholpen.

Mocht u aanvullende vragen of suggesties hebben, reageert u dan op deze e-mail zoals onder de stippellijn staat uitgelegd. Wij helpen u graag verder.

Met vriendelijke groeten,

Mats

TomTom Customer Care Team

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gisteren, vandaag en tientallen keren er voor had ik updates voor de flitspalen. Steeds weer bij het bekijken van de items zag ik dat het steeds dezelfde updates zijn, althans dat denk ik. Als er dagelijks zoveel veranderingen in de opstelling van de flitspalen zouden zijn als door tomtom voorgehouden, dan moeten ze snel alle ontslagen medewerkers weer terughalen om het bij te houden..........

Ik heb een TomTom Go live 825 maar eigenlijk had ik beter even gewacht met aankopen omdat de hele pereferie eromheen nog niet gereed is.

Hoe kan ik de flitspalen weer verwijderen als ik ze niet wil, of als het ergens verboden is ze te gebruiken ? Ik weet het niet. TomTom wel denk ik, maar die info heb ik nog niet gehad.

In de ( werk ?) balk onderaan zie ik nu weer een melding van 32 updates. Als ik ze wil bekijken in de datails, dan zijn het er maar 23 en die had ik gisteren al ontvangen. Wellicht kunnen bij tomtom een goeie prins carnaval vinden want de grappen en grollen lopen, mede gelet op de slechte vorderingen m.b.t. de werking en klantvriendelijkheid van MyTomTom , echt uit de hand. Of is het op het verkeerde been zetten van hun klanten een strategie van tomtom om de ook bij hun toegeslagen crisis te verdoezelen ?

Kom op TomTom, een prachtig Nederlands bedrijf dat op navigatiegebied een leidende rol heeft in de wereld laat zich toch niet kennen ?

Groet, Jaap.

Om je laatste vraag te beantwoorden: dat doen ze voortdurend. :dirol:

Een dergelijk voorval heb ik met mijn 1005 Live.

Elke keer als ik de computer opstart krijg ik van MyTT een update aangeboden.

Ga ik vervolgens kijken dan is het een flitspaalbestand van 10,3 Kb en dat keert iedere keer weer terug, zelfs als ik het gedownload heb.

Jij bent niet alleen met dit probleem. Bij mij is het ook zo.

Edited by willydebakker

U bent niet alleen met dit probleem. Bij mij is het ook zo.

Zeg maar jij hoor.

Anders voel ik me zo'n ouwe ..... :mega_shok:

Bericht is aangepast. Sorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrry.

Vandaag nog een mail van Tom Tom gekregen.

Bedankt voor uw niet aflatende steun. Staat er in vermeld.

Ahwel, dit pakt mij. Ze spelen al meer dan een jaar met onze voeten. Ik ben eens benieuwd of er een werkelijke verbetering gaat zitten in de update die we in februari moeten verwachten. Persoonlijk heb ik mijn twijfels.

Ik heb een brief ( geen E-mail ) geschreven naar TomTom Cutomers Sales departement met al m'n grieven, meestal i.v.m. MyTomTom, ik was het echt kotsbeu, indien er niets gebeurd plaats ik hem als open brief ook op dit forum.

bergguy

Volgens TomTom word het alleen maar beter in 2012.... :mega_shok:

Zie de mail die ik van hun heb gekregen... ik vond het wel een lachwekkend mailtje..

Vooral deze zin die in de mail staat vond ik wel leuk; Dit jaar gaan wij er alles aan doen om onze producten nog beter te maken.

Nog BETER!!!!!..... dat kan ik mij haast niet voorstellen. forumsmiley40.gif

Stelletje grappenmakers zijn het daar bij TomTom.. forumsmiley388.gif

Beste Leo,

Het TomTom-team wenst je een gelukkig en voorspoedig 2012.

Wij danken je voor je voortdurende steun en willen enkele van de meest opmerkelijke mijlpalen van het afgelopen jaar met je delen.

Wij zijn er ongelooflijk trots op dat in 2011 TomTom niet minder dan 456 prijzen en lofbetuigingen voor onze producten en dienstverlening over de hele wereld in ontvangst mocht nemen. TomTom is door experts uit de industrie uitverkozen tot de beste fabrikant ter wereld van navigatiesystemen en heeft in heel veel landen de prijs voor het beste navigatiesysteem van het jaar ontvangen.

Wij hebben enkele van deze hoogtepunten uit het afgelopen jaar voor je geselecteerd.

Ook in 2012 gaan wij door op de ingeslagen weg en zullen je zo goed mogelijk op je trips begeleiden. Wij blijven investeren en innoveren in oplossingen die jouw reizen korter, minder stressvol en gemakkelijker dan ooit maken. TomTom kan al de meest geavanceerde navigatieoplossingen leveren, van de allernieuwste kaarten tot de beste routeberekeningstechnologie en de beste verkeersinformatieservice. Dit jaar gaan wij er alles aan doen om onze producten nog beter te maken.

Jouw feedback is erg belangrijk voor ons en wij stellen je idee

Edited by ArsLP

Volgens TomTom word het alleen maar beter in 2012.... :ninja:

Zie de mail die ik van hun heb gekregen... ik vond het wel een lachwekkend mailtje..

Vooral deze zin die in de mail staat vond ik wel leuk; Dit jaar gaan wij er alles aan doen om onze producten nog beter te maken.

Nog BETER!!!!!..... dat kan ik mij haast niet voorstellen. forumsmiley40.gif

Stelletje grappenmakers zijn het daar bij TomTom.. forumsmiley388.gif

Beste Leo,

Het TomTom-team wenst je een gelukkig en voorspoedig 2012.

Wij danken je voor je voortdurende steun en willen enkele van de meest opmerkelijke mijlpalen van het afgelopen jaar met je delen.

....knip.......

Nou nou, wat een op de borst klopperij allemaal van TT ! :mega_shok:

Ze hadden beter een brief kunnen schrijven met o.a. de volgende tekst :

Wij geven toe dat er vanaf de periode oktober 2010 het nodige is misgegaan met My Tomtom...dat wij een misrekening hebben gemaakt v.w.b. de opvolgers van de succesvolle 7 en 9 serie en wij er beter aan hadden kunnen doen, door met deze succesvolle serie toestellen door te gaan en daar goede, snellere, opvolgers (met gewoon het oude TTHome) van te gaan produceren !

Niet te geloven wat een arrogantie uit deze brief naar boven komt van die directie....ze lezen ongetwijfeld dit forum, maar doen er helemaal niks mee.

Nee....ze verwijzen in hun email naar dit Engelstalig forum : http://discussions.tomtom.com/t5/Car-navig...n/ct-p/products :crazy:

Vrijdag kreeg ik op mijn PC de melding dat er 32 nieuwe items voor mijn 1005 GO live klaar zouden staan; dat rode icoontje van tomtom was ook grijs/blauw. Het waren allen flits updates

Ik de tomtom aangesloten en na een paar minuten was alles in orde! So far So good! Er zijn geen nieuwe items!

Toen kreeg ik na een enkele minuut toch weer de melding dat er 1 nieuw item was. Ook weer een flits update. ook deze was binnen no time geinstalleerd.

Maar nu het vreemde: het verhaal begint weer van voor af aan. Het symbool werd weer blauw/grijs en er stonden 32 nieuwe items voor me klaar.

Enfin gewoon het hele verhaal weer doorlezen en dat tot 10 keer toe. Daarna ben ik gestopt, maar er staan nog steeds 32 nieuwe items op me te wachten.

TomTom heeft nog geen commentaar gegeven

Ben ik de enige?

------------

dionysus1975:

Don't worry, je bent niet de enige. Zelf heb ik het ook en op is er ook al iemand die het zich afvraagt. Om heel eerlijk te zeggen, vind ik deze titel wel duidelijker dan "blijven ze bezig", maar het gaat om hetzelfde.

Misschien idee om het samen te voegen????

-------------

Thom:

@dionysus1975. Je hebt gelijk, het is hetzelfde. Ondanks vele zoekpogingen naar het probleem (maar dus toch te weinig) had ik die toch niet gevonden.

Nou ja. Ik ben uitermate tevreden over het navi-apparaat, muv de routeplanning (voorheen kon je de itn bestanden op de computer maken en dan uploaden).

Maar MyTomTom is echt de slechtste interface die ik ooit heb ontmoet. :mega_shok:

Thx voor de verwijzing. Als een moderator ze kan samenvoegen. prima.

Is samengevoegd maar ging iets fout. Staan nu 3 berichten in een.

mod. holyhead

Edited by holyhead

Ik weet niet wat er aan de hand is maar ik kan niet meer inloggen op MyTomTom, ofwel is er bij mij iets mis ofwel ligt MTT er zelf volledig uit. :mega_shok:

bergguy

Vrijdag kreeg ik op mijn PC de melding dat er 32 nieuwe items voor mijn 1005 GO live klaar zouden staan; dat rode icoontje van tomtom was ook grijs/blauw. Het waren allen flits updates

Ik de tomtom aangesloten en na een paar minuten was alles in orde! So far So good! Er zijn geen nieuwe items!

Toen kreeg ik na een enkele minuut toch weer de melding dat er 1 nieuw item was. Ook weer een flits update. ook deze was binnen no time geinstalleerd.

Maar nu het vreemde: het verhaal begint weer van voor af aan. Het symbool werd weer blauw/grijs en er stonden 32 nieuwe items voor me klaar.

Enfin gewoon het hele verhaal weer doorlezen en dat tot 10 keer toe. Daarna ben ik gestopt, maar er staan nog steeds 32 nieuwe items op me te wachten.

TomTom heeft nog geen commentaar gegeven

Ben ik de enige?

Ik krijg ook steeds flitspaalupdates aangeboden.

Ik snap er helemaal niks meer van, maar iets is goed "screwed up" bij TT!

Over die flitspalen, als je naar http://discussions.tomtom.com/ gaat en dan rechts bij Announcements kijkt, dan zie je dat ze bezig zijn met dit probleem op te lossen (al staat er dat het daar om Denemarken gaat, maar het lijkt dus om meer landen te gaan). Is het in jullie geval ook enkel de Deense flitspalen, of ook die van Nederland?

Ik krijg ook steeds flitspaalupdates aangeboden.

Ik snap er helemaal niks meer van, maar iets is goed "screwed up" bij TT!

Zijn ook niet echt de update's waar ik op zit te wachten , ik heb liever dat ze het sd slot aktiveren. :blush: