Sign in to follow this  
Followers 0
midway

SCDB flitspalen

20 posts in this topic

Iemand een idee?

Ik heb pas de flitspalen van scdb op mijn tt 740 gezet omdat flitspaal.nl er mee gestopt is. Nu is het gevolg daar van dat ik zeer regelmatig een bevroren scherm heb, tt navigeerd wel door maar scherm blijft op een bepaald punt staan. Door het scherm aan te raken komt dat weer tot leven maar is wel super irritant. Heb gisteren de palen weer verwijdert en vandaag geen frozen scherm meer gehad, conclusie het zit dus in de SCDB palen. Maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. Hoe installeer ik de palen zonder de boven staande problemen??? :mega_shok: :crazy:

Edited by midway

Ik gebruik al jaren de flitspalen van SCDB en heb nog nooit het voorgehad hetgeen U beschrijft in uw bericht.

Elke maand vernieuw ik mijn flitspalen en er gaat niets fout.

Gewoon unzippen en in de kaartmap plaatsen. Zijn er al eens geinstalleerd geweest van SCDB dan vraagt hij gewoon om deze te vervangen.

Iemand een idee?

Ik heb pas de flitspalen van scdb op mijn tt 740 gezet omdat flitspaal.nl er mee gestopt is. Nu is het gevolg daar van dat ik zeer regelmatig een bevroren scherm heb, tt navigeerd wel door maar scherm blijft op een bepaald punt staan. Door het scherm aan te raken komt dat weer tot leven maar is wel super irritant. Heb gisteren de palen weer verwijdert en vandaag geen frozen scherm meer gehad, conclusie het zit dus in de SCDB palen. Maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. Hoe installeer ik de palen zonder de boven staande problemen??? :mega_shok: :crazy:

Hierachter zit vermoedelijk de reden waarom TT overgeschakeld is van TT Home naar MyTomTom voor de nieuwste apparatuur en om te beletten dat vreemd aan TT programma's zouden geinstalleerd worden op hun divices, ik denk dus dat U zult moeten overschakelen op TT Flitspalen info en dus ook betalend zoals alles tegenwoordig, dit is dus mijn mening. :ninja:

bergguy

Mijn mening in dit is: Jij hebt die TomTom gekocht, en mag je mee doen wat je wilt, of je hem nu crackt om andere navcore erop te zetten of dat je via plakken en knippen OV2 bestanden in je TomTom kan zetten, en niet zoals TomTom zegt bij de nieuwe HD TomTom's + MyTomTom software dat ze niet willen dat 3de aan hun TomTom rotzooien.....

Hun TomTom WIJ betalen bijna 400euro en mogen dan niet bepalen wat we ermee doen, kom op TomTom wor wakker.....

Mijn mening in dit is: Jij hebt die TomTom gekocht, en mag je mee doen wat je wilt, of je hem nu crackt om andere navcore erop te zetten of dat je via plakken en knippen OV2 bestanden in je TomTom kan zetten, en niet zoals TomTom zegt bij de nieuwe HD TomTom's + MyTomTom software dat ze niet willen dat 3de aan hun TomTom rotzooien.....

Hun TomTom WIJ betalen bijna 400euro en mogen dan niet bepalen wat we ermee doen, kom op TomTom wor wakker.....

Je doet je naam eer aan relbelg gezien je recente topics :mega_shok:

Ten aanzien van "je mag doen en laten wat je wilt". Tja. Dan moet je geen TT kopen. Immers zij geven aan dat het niet geoorloofd is om ingrijpende zaken te doen aan de navcore. Dat gold voor de eerste modellen, dat geldt voor de laatste modellen. Wanneer je dat niet bevalt,.. geen TT kopen.

Zou zeggen. Bouw er zelf

Edited by Hensepens

Open het bestand eens met poi edit.

Als er een corrupt bestand bijzit dan wilt poiedit hem niet openen.

Dan weet je in iedergeval welke het is

Hierachter zit vermoedelijk de reden waarom TT overgeschakeld is van TT Home naar MyTomTom voor de nieuwste apparatuur en om te beletten dat vreemd aan TT programma's zouden geinstalleerd worden op hun divices, ik denk dus dat U zult moeten overschakelen op TT Flitspalen info en dus ook betalend zoals alles tegenwoordig, dit is dus mijn mening. :mega_shok:

bergguy

Ook de SCDB flitspalen zijn nog prima toe te voegen in "voeg contennt van community toe" dus hier zijn echt geen beperkingen.

Anders gewoon even opnieuw downloaden, heb dit probleem nog nooit meegemaakt of van gehoord.

Iemand een idee?

waarschijnlijk te veel poi er op, of corrupte bmp. Ik download iig alle snelheden in 1 ov2, dat werkt het best

Anders gewoon even opnieuw downloaden, heb dit probleem nog nooit meegemaakt of van gehoord.

Niet met een POI van SCDB, maar wel met een andere.

En opnieuw downloaden is het makkelijkst.

zelf toevallig deze week de scdb bestanden erop gezet. werkt goed. geen problemen mee.

Ik gebruik SCDB Flitspalen al zes jaar, en instaleer ze met poiedit nog nooit problemen gehad.

Ik heb eerst Europa met de meest uitgebreide versie van SCDB palen er op gezet. Dat werkte dus niet. Toen een dag zonder SCDB gereden, alles functioneerde perfect! Vandaag met de West-Europese versie met de camera's en verkeerslicht palen gereden, werkte bijna goed heb over de hele drie vastlopers gehad. Ik ga het morgen met de benelux en de meest simple versie proberen.

Ik heb bijna geen poi's aan staan. De poi's van flitspaal.nl heb ik verwijderd alleen de traject controle van flitspaal staat er nog op want ik had het idee dat SCDB die niet had of vergis ik mij hier in?

Bedoel je dat ik het SCDB bestand moet proberen te openen? :yahoo:

En verder bedankt voor de raad, tips en mee denken.

Ik heb eerst Europa met de meest uitgebreide versie van SCDB palen er op gezet. Dat werkte dus niet. Toen een dag zonder SCDB gereden, alles functioneerde perfect! Vandaag met de West-Europese versie met de camera's en verkeerslicht palen gereden, werkte bijna goed heb over de hele drie vastlopers gehad. Ik ga het morgen met de benelux en de meest simple versie proberen.

misschien heel stom idee, maar probeer alles eens vanaf een sd-kaart te draaien, het klinkt als een rottig geheugen......

Ik heb bijna geen poi's aan staan. De poi's van flitspaal.nl heb ik verwijderd alleen de traject controle van flitspaal staat er nog op want ik had het idee dat SCDB die niet had of vergis ik mij hier in?

Bedoel je dat ik het SCDB bestand moet proberen te openen? :yahoo:

En verder bedankt voor de raad, tips en mee denken.

IDD de OV2 bestanden een voor een openen met poi edit.

Het bestand wat je niet kan openen is waarschijnlijk de schuldige.

een defect aan het interne geheugen zoals mijn boven buurman aangeeft is ook mogelijk.

misschien heel stom idee, maar probeer alles eens vanaf een sd-kaart te draaien, het klinkt als een rottig geheugen......

Nee, is geen stom idee hoor ik vind het prachtig dat jullie me zo willen helpen om m'n tt weer op het rechte pad te krijgen. Maar ik draai al op een micro sd kaartje van 4 gb dus daar zou het niet aan liggen of er moet op m'n kaartje wat mis zijn. Ga daar toch eens ernstig naar kijken of er iets aan hapert. :yahoo:

Al weer bedankt :good:

Nee, is geen stom idee hoor ik vind het prachtig dat jullie me zo willen helpen om m'n tt weer op het rechte pad te krijgen. Maar ik draai al op een micro sd kaartje van 4 gb dus daar zou het niet aan liggen of er moet op m'n kaartje wat mis zijn. Ga daar toch eens ernstig naar kijken of er iets aan hapert. :yahoo:

Al weer bedankt :good:

probeer eens een andere of vanaf het interne geheugen........

hoor graag of het werkte

IDD de OV2 bestanden een voor een openen met poi edit.

Het bestand wat je niet kan openen is waarschijnlijk de schuldige.

een defect aan het interne geheugen zoals mijn boven buurman aangeeft is ook mogelijk.

Ov2 van tomtom flitspalen enz krijg ik niet geopend. Is dit normaal?? :good:

Ov2 gedownloade poi's goed :yahoo:

Ov2 zelf gemaakte poi's ook goed :good:

ga zodra ik even tijd heb de navcore en de kaart opnieuw installeren en dan maar weer eens kijken hoe hij zich houd?!

Weder om bedankt :rofl:

Ov2 van tomtom flitspalen enz krijg ik niet geopend. Is dit normaal?? :yahoo:

De ov2 bestanden van TomTom zijn gecomprimeerd en daardoor niet te openen in bv PoiEdit.