Sign in to follow this  
Followers 0
BramvT

Elfstedenkoorts

35 posts in this topic

Geeft het ook een goed gevoel dat het gelijk aan uw kant zit? :unknw:

In dit geval wel.

Sommigen wilden zo graag geloven dat het doorging.

Terwijl het ijs op veel plaatsen veel te dun is.

Zeker nadat mijn oud collega's het koelwater de verkeerde kant op stuurde :yahoo:

Zeker nadat mijn oud collega's het koelwater de verkeerde kant op stuurde :unknw:

Het koelwater de verkeerde kant op sturen?

Ik nie begrijp nie, maar dat zal aan mij liggen. :yahoo:

Had het idd niet gelezen. Leuke collegas! :unknw:

Het lijkt gek , maar ik keek er echt naar uit, ik heb het al 3x gezien en kon echt meeleven met dit voksfeest , wat het in feite echt is.

belangrijk in de wereld van het schaatsen ( kampioenschappen ) is het niet, alleen wat eromheen gebeurd is op z'n minst opmerkelijk.

bergguy

Spijtig dat het niet doorgaat, als Belg keek ik er echt naar uit, het is een echt volksfeest en daarom zo opmerkelijk, ik had het voorrecht het reeds 3x te mogen zien ( op TV natuurlijk ).

belangrijk op wereldvlak is het niet, ik bedoel kampionschappen.

bergguy

Spijtig dat het niet doorgaat, als Belg keek ik er echt naar uit, het is een echt volksfeest en daarom zo opmerkelijk, ik had het voorrecht het reeds 3x te mogen zien ( op TV natuurlijk ).

belangrijk op wereldvlak is het niet, ik bedoel kampionschappen.

bergguy

Natuurlijk is het een feest. En jammer dat de omstandigheden het niet toelaten dat het doorgaat.

Het is uniek , en het moet ook niet te vaak voorkomen dat hij gereden kan worden.

Want dan wordt het te gewoon.

Vind het wel sneu voor die duizenden vrijwilligers die hard gewerkt hebben om het ijs in een zo goed mogelijke conditie te krijgen.

Natuurlijk is het een feest. En jammer dat de omstandigheden het niet toelaten dat het doorgaat.

Het is uniek , en het moet ook niet te vaak voorkomen dat hij gereden kan worden.

Want dan wordt het te gewoon.

Vind het wel sneu voor die duizenden vrijwilligers die hard gewerkt hebben om het ijs in een zo goed mogelijke conditie te krijgen.

Is inderdaad uniek, ALS het doorgaat.

Herinner mij die van 1963 nog, mijn ouders hadden net hun eerste Z/W TV gekocht...(hetzelfde toestel waar we in 69 de maanlanding op zagen)...22 jaar later pas kwam de volgende, terwijl ik mij afvroeg tijdens de strenge winter van 78-79 waarom ie niet kwam. (bleek teveel sneeuw te liggen op de route, hoorde ik later) :biggrin:

Even in herinnering halen HOE streng die winter toen wel niet was :

Hierbij vergeleken is deze winter nog een warm kwakkelwintertje te noemen. :blush:

Die winter van 79 hadden we voor het eerst last van ijzel.

Had net een nieuwe crosser gekocht in Wijchen (bij Nijmegen) .

Met het naar huis rijden(Rotterdam) werd het steeds gladder.

Het ijs zat centimeters dik op de radio antenne

En thuis hebben we hem nog een paar uur op de aanhanger laten staan , want we konden hem door de gladheid niet van de aanhanger afhalen.

Je kon op de straat schaatsen.