Sign in to follow this  
Followers 0
filemaker

Navcore 11.163 beschikbaar

89 posts in this topic

Ja hoor net aan het binnenhalen de nieuwe navcore 11.163!!

Dadelijk meer . :unknw: :good:

Zal nog wel even duren :unknw:

Schermafbeelding2012-02-07om123620.png

Nu installeren, de minuten van downloaden gingen errug snel voorbij!

Schermafbeelding2012-02-07om124514-1.png

Edited by filemaker

Ik krijg op het scherm bij binnenhalen Navcore 11.163 de foutmelding :neem contact op met Tom Tom . Er is iets fout gegaan. Raadpleeg uw computer. Het zou eens van de eerste goed moeten gaan met een nieuwe download.

Nieuwe navcore staat er op evenals (nog een keer) de flitspalen van Europa.

De fout van steeds terugkerende melding voor een update van Deense flitspalen lijkt opgelost.

Heb het apparaat bekeken en helaas is er nog steeds geen uitgebreide routeplanner, waar ik op zit te wachten. Menu is een beetje vernieuwd en er zijn wat knoppen bij gekomen o.a. voor mapshare.

Er lijken meer stemmen beschikbaar te zijn.

De kaartkleuren lijken gewijzigd

Ook nog geen toevoeging van Twitter etc.

Voor mij is de update tot dusver een beetje een teleurstelling. :unknw:

Goh, eindelijk weer eens een navcore update! :unknw:

Voor mijn GO LIVE 1000 kreeg ik um ook zojuist aangeboden. Download en installatie gingen probleemloos en als App versie zie ik nu 11.030.850259.74

Heeft iemand al een lijst met wijzigingen?

Wat direct opvalt is dat in het Instellingen menu de knop "Versie informatie" vervangen is door "Ik en mijn navigatiesysteem". Hiermee opent een submenu met de oude Informatie knop en een nieuwe "Mijn gegevens" selectie. Hier kun je nu het delen van informatie in- of uitschakelen, zodat voldaan kan worden aan de privacy-wetgeving. Zie ook de topic op http://www.jouwtomtom.nl/846/hoe-gebruikt-...iegegevens.html

Verder zie ik op een aantal schermen nog een paar kleine grafische verbeteringen.

Groetjes, Jan S

Ik heb hem op m'n 1005 zonder problemen binnen gekregen, het zal nog wel even duren voor ik weet wat dit allemaal inhoud. :unknw:

bergguy

Valt twitter niet in het menu LIVE-services?

Website:

Lijst met nieuwe functies en verbeteringen

Versie 11.030

(Start 20/25, Via 120/125, Via LIVE 120/125, GO LIVE 820/825, GO LIVE 1000/1005/1005 World)

Je kunt nu Search & Go gebruiken met TripAdvisor of Expedia *

(in het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Itali

Ondanks het feit dat ik Google Search had ingesteld om als standaard te gebruiken, heeft ie met deze update weer veranderd naar TomTom Places. Dat heb ik overigens weer teruggezet naar Google Search. Die vind ik prettiger

Ondanks het feit dat ik Google Search had ingesteld om als standaard te gebruiken, heeft ie met deze update weer veranderd naar TomTom Places. Dat heb ik overigens weer teruggezet naar Google Search. Die vind ik prettiger

Waar zat dat ook alweer in het menu?

b.v.d.

Willem

Valt twitter niet in het menu LIVE-services?

Ja je hebt gelijk, ik had niet goed gekeken. Zit idd bij Services waar de knoppen TripAdvisor, Expedia en Twitter zijn toegevoegd.

Dat is dan wel weer een meevaller. :unknw:

Nu noch even de volledige routeplanner erop en ik ben weer helemaal tevreden.

Ja je hebt gelijk, ik had niet goed gekeken. Zit idd bij Services waar de knoppen TripAdvisor, Expedia en Twitter zijn toegevoegd.

Helaas zie ik deze knoppen nog niet... Zijn er nog meer mensen die de knoppen TripAdvisor, Expedia en Twitter nog niet beschikbaar hebben na de update?

Ik kreeg ook de melding dat er iets was misgegaan en ik zag de knoppen twitter, experia enz ook niet onder de knop Services. Wel was de navcore aangepast naar de versie 11.

Ik heb gebeld met de support en in een tijd van een mum was het opgelost. De supportmedewerker was correct, vriendelijk, geduldig en accuraat. Voor zover ik het heb begrepen was de oorzaak een gevolg van een te volle cache. Te vinden in het venstertje na de klik op MY Tomtom rechts onder in de pc. Naar cache gaan en vervolgens klikken op "cache leegmaken. Opslaan. Dat was alles. " Ik moest ook nog even het systeem resetten door de aan/uitknop net zo lang in te drukken dat de tt uitging, weer aanging en vervolgens de roffel liet horen.

Wel eerst controleren os bij instellingen "ik en mijn nav. systeem "er staat want dan is de navcore wel geinstalleerd. .

Groet, Jaap.

Edited by Jaap

Helaas zie ik deze knoppen nog niet... Zijn er nog meer mensen die de knoppen TripAdvisor, Expedia en Twitter nog niet beschikbaar hebben na de update?

Probeer het even door het apparaat uit te zetten en weer in te schakelen.

In het hoofdmenu links onder Services daar moet ie achter zitten.

Waar zat dat ook alweer in het menu?

b.v.d.

Willem

Onder "geavanceerde instellingen" vind door een paar keer op volgende te klikken ook de mogelijkheid om te kiezen tussen TomTom Places of Google.

Onder "geavanceerde instellingen" vind door een paar keer op volgende te klikken ook de mogelijkheid om te kiezen tussen TomTom Places of Google.

Denk dat ik mazzel heb,kan hem daar niet veranderen,om daar een keuze te maken staat er niet meer bij,maar goed hij staat toevallig nog op Google.

Denk dat ik mazzel heb,kan hem daar niet veranderen,om daar een keuze te maken staat er niet meer bij,maar goed hij staat toevallig nog op Google.

@willem bytes: U moet de route wissen en dan het scherm aanraken in deze volgorde:

Instellingen--> in het midden van het volgende scherm ziet u links een pijl naar links en rechts een pijl naar rechts.

U kiest hier pijl naar links en in het volgende scherm raakt u de knop Geavanceerde instellingen aan -->

rechtsonder op Volgende -->

in het volgende scherm rechtsonder weer op Volgende -->

in het volgende scherm nog een keer op volgende en in dat scherm kunt aanselecteren wat u wilt gebruiken als "Local Search-provider".

Met de vorige en nieuwe navcore is dat niet verandert en dat moet dus op uw GO100x ook mogelijk zijn.

@willem bytes: U moet de route wissen en dan het scherm aanraken in deze volgorde:

Instellingen--> in het midden van het volgende scherm ziet u links een pijl naar links en rechts een pijl naar rechts.

U kiest hier pijl naar links en in het volgende scherm raakt u de knop Geavanceerde instellingen aan -->

rechtsonder op Volgende -->

in het volgende scherm rechtsonder weer op Volgende -->

in het volgende scherm nog een keer op volgende en in dat scherm kunt aanselecteren wat u wilt gebruiken als "Local Search-provider".

Met de vorige en nieuwe navcore is dat niet verandert en dat moet dus op uw GO100x ook mogelijk zijn.

Citaat

(in het volgende scherm nog een keer op volgende en in dat scherm kunt aanselecteren wat u wilt gebruiken als "Local Search-provider". )

Kijk en in dit scherm staat nu bij mij 3 dingen.

namelijk

Schakel automatisch zoomen in 2D - weergave in

Schakel automatisch zoomen in 3D - weergave in

Pas klok automatisch aan voor tijdzone aan

en daarna rechts onder Oke

en dan kom je weer in het hoofdmenu terecht en geen regel "Local Search-provider".

Edited by willem bytes

Voor alle zekerheid:

U heeft wel een geldig live abonnement?

Voor alle zekerheid:

U heeft wel een geldig live abonnement?

Ja dat werkt prima tot eind december 2012,maar ik vind het weer zo vreemd dat er een persoon het terug kon zetten van Tomtom zoeken naar Google, nu heb ik toevallig nog steeds een goed werkende Google zoeken, misschien krijg ik het weer te zien als ik een harde reset geef, maar weet niet of ik dan mijn favorieten kwijt ben.

Nu noch even de volledige routeplanner erop en ik ben weer helemaal tevreden.

Dat van die routeplanner zoals op de oudere Nav's zal wel voor een verre toekomst zijn zeker ?

Dat van die routeplanner zoals op de oudere Nav's zal wel voor een verre toekomst zijn zeker ?

Het is in een grijs verleden idd ooit beloofd, maar dat is inmiddels al zo lang geleden dat ik er een beetje aan begin te twijfelen of het ooit nog eens gaat komen.

Op "onze" Duitse zuster forum heeft een gebruiker contact hierover gehad met de Duitse TomTom support waar werd verteld dat alles zoals het vroeger was bij de 750 en 950 serie weer terug zal gaan komen in de huidige GO100x.

Ja dat werkt prima tot eind december 2012,maar ik vind het weer zo vreemd dat er een persoon het terug kon zetten van Tomtom zoeken naar Google, nu heb ik toevallig nog steeds een goed werkende Google zoeken, misschien krijg ik het weer te zien als ik een harde reset geef, maar weet niet of ik dan mijn favorieten kwijt ben.

De knoppen zijn wel alleen zichtbaar als er ook contact is met de satellieten, dat had u ook wel?

Anders even naar buiten de kou in! :unknw:

Edited by filemaker

De knoppen zijn wel alleen zichtbaar als er ook contact is met de satellieten, dat had u ook wel?

Anders even naar buiten de kou in! :unknw:

Ga het morgen even testen, je hoort van me.