Sign in to follow this  
Followers 0
willydebakker

Verwijdering van Forum

11 posts in this topic

Hallo, Hiermee wil ik duidelijk maken dat ik vanaf vandaag niets meer publiceer op de site.Ik wil er van verwijdert worden en dat door 2 personen, die denken dat ze alles weten. Ze doen zelfs of ze alleen heersers zijn over het forum. De namen zullen U wel bekend zijn. Tankliner en Wiljol.

Ik wil niets meer te maken hebben met dit forum.

Willy.

Edited by willydebakker

Daar zit geen woord Frans bij... :biggrin:

Jammer dat je weg gaat, toch bedankt voor je bijdrage... :good:

Ik heb hem in een Pb op het andere forum wat vragen gesteld over een reactie van @TANKLINER over de verkoop van zijn pas gekochte "92"en het daarna gelijk weer in de verkoop zetten ivm aankoop auto met navi.

Als ik weet dat ik een auto gaat kopen met ingebouwde navi dan komt er echt geen nieuwe navi om de tijd te overbruggen.

Dit doe ik dan met een of nog in mijn bezit hebbende -, of een tweedehands .

Hij dus met zijn World.

Dit heeft @TANKLINER opgemerkt en had daar zijn bedenkingen over.

En na mijn Pb naar hem was ook gelijk zijn advertentie verwijdert op marktplaats .

Ook een advies van @ Tankliner heeft hij niet opgevolgd om zijn instellingen te veranderen en tot dan wel alles goed gaat met installeren.

Dit na diverse problemen met de installatie van zijn Navigon aankopen

Als ik al zo veel problemen had met een merk , dan kwam deze er bij mij niet meer in.

En ik ben toch over enkele weken bij hem in de buurt, dus kan ik het ook persoonlijk goed maken.

Voor iemand die dit jaar 24 jaar ouder is dan ik maak ik graag een extra ronde.

Of scheelt het maar 13 jaar?

Bij een kopje koffie met koek of gebak moet het wel goed komen.

En kan ik gelijk zijn nieuwe auto en World bekijken en event . de "92"proberen aan te melden.

Edited by Wiljol

Hallo, Hiermee wil ik duidelijk maken dat ik vanaf vandaag niets meer publiceer op de site.Ik wil er van verwijdert worden en dat door 2 personen, die denken dat ze alles weten. Ze doen zelfs of ze alleen heersers zijn over het forum. De namen zullen U wel bekend zijn. Tankliner en Wiljol.

Willy.

Dus een reactie van 1 of 2 leden, die notabene eigenlijk op het Navigon gedeelte actief zijn.

(Wiljol is ook vaak in het TT gedeelte actief , en over het algemeen goed en eerlijk advies geeft)

Doen jou besluiten om hier afscheid te nemen.

Je kan ook bij de instellingen wat wijzigen, zodat je van deze mensen geen pb's e.d ontvangt.

Vind het toch jammer als actieve leden verdwijnen.

uiteraard is dat je eigen keuze.

Groeten Ron

Willy.

Het is mijns inziens zo dat op een forum allerlei zaken besproken worden. Alle schrijvers hebben hier een mening en het feit dat de mening genoteerd staat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat een ieder het daar mee eens is of moet zijn.

U kunt ook uw mening hier noteren. Als u uzelf beledigd voelt door opmerkingen hier door anderen beschreven is er werk te doen voor de moderators lijkt mij. Weggaan is wel de kans laten varen om ook uw (tegen)mening te geven en dat vind ik erg jammer.

Persoonlijke berichten (PB) moeten zoveel mogelijk worden voorkomen, ook om beledigingen te voorkomen

Bedenk dat een forum alleen kan bestaan door de wil van velen om hier een mening, vraag of probleem te noteren en daar telt uw mening natuurlijk ook!

Alhoewel er best wel situaties kunnen zijn dat het verstandig zou zijn is weglopen in dit geval geen oplossing. :biggrin:

Ik heb zojuist even wat rond gesnuffeld op dat 'andere' forum in de betreffende topic.

En nu begrijp ik waarom het de laatste tijd hier wat rustiger is, alleen Navigon toestellen hebben problemen. :biggrin::good:

Ik heb dit draadje even in ''Site en Forum'' gezet.....''Kaarten'' leek mij niet de juiste plek. :biggrin:

Om je account te laten verwijderen, zul je even een PB aan Nick moeten sturen, wij als moderatoren kunnen dat (nog) niet.

En tussen het "advies* van tankliner zijn meerdere neerbuigende opmerkingen te lezen. Dat is hoofdreden. Op die manierr heb je geen zin meer om die "tips" op te volgen.

Afijn. Ik heb ook mijn conclusie getrokken en ben het gevit daar meer dan zat.

Edited by Hensepens

Perikelen op een ander forum hoeven we hier niet uit te gaan spelen. Ieder weet hoe WillydeBakker er over denkt. Hij kan mijns inziens gewoon hier blijven maar dat is zijn beslissing.

Beste Willy, je laat je toch niet uit het veld slaan door 2 posters die wellicht (in jouw ogen) kritisch waren?

De strekking van de berichten ken ik niet, hoeft ook niet.

Maar blijf gewoon meedoen op dit forum, heel veel anderen waarderen je bijdragen! :blink:

Ter info:

Iemand echt verwijderen van het forum doen we niet. Dat zou allerlei topics te veel ontregelen. Gewoon niet meer komen als je dat echt wilt. Maar beter: gewoon blijven, negatieve geluiden negeren en je prima bijdragen blijven schrijven...

Nick