Sign in to follow this  
Followers 0
janjan

Nieuwe tomtom gekocht : live account oude tomtom beïndigd

7 posts in this topic

ik had een tt go live 750 met een live abonnement tot 2013. Dat abonnement is een jaar en half of zo geleden door tt verlengt toen de prijs halveerde.

Ik koop nu een tt go live 1005 met het idee de 750 in de tweede wagen te gebruiken.

Echter, van het ogenblik ik de 1005 aan mijn bestaande account koppel valt de live service van de 750 weg. Ga ik kijken in de account info op het toestel dan staat daar "geldig tot 9 maart 2010"

Excuseer ? Is dit tomtom's idee van belonen van klantentrouw???

Ik krijg de 750 overigens niet te zien in my tomtom - de tt maakt verbinding met mijn mac, maar op de website is hij niet te bespeuren.

bagger...

ik had een tt go live 750 met een live abonnement tot 2013. Dat abonnement is een jaar en half of zo geleden door tt verlengt toen de prijs halveerde.

Ik koop nu een tt go live 1005 met het idee de 750 in de tweede wagen te gebruiken.

Echter, van het ogenblik ik de 1005 aan mijn bestaande account koppel valt de live service van de 750 weg. Ga ik kijken in de account info op het toestel dan staat daar "geldig tot 9 maart 2010"

Ik krijg de 750 overigens niet te zien in my tomtom - de tt maakt verbinding met mijn mac, maar op de website is hij niet te bespeuren.

bagger...

Nee, dat klopt....je moet een ouder type TT (zoals de 750) ook aansluiten op TTHome en niet op My TT.

My TT is alleen voor de nieuwe serie, zoals de 1000, Via, 825 e.d.

Dus geen bagger, maar je hebt het niet goed gelezen.smile.png

Je kunt maar 1 device tegelijk aan 1 account koppelen. Zodra je dus een andere tomtom aan je bestaande account koppelt vervallen alle service,s voor het oude device. Geen fout van TT dus maar van jezelf.

bagger...

Zoals corne64 al heeft opgemerkt, is er met uw aanmelding iets niet goed gegaan en kunt u per account slechts een apparaat aansluiten.

U kunt het beste even contact opnemen met TomTom support onder tel. nr.

020 850 10 07 Maandag - Vrijdag:9.00 - 18.30

en daar wordt uw probleem opgelost.

ik heb een email gestuurd naar de helpdesk. mijn 750 terug koppelen aan mijn account kan pas na zes maand. Niet alleen zijn ze bij tomtom niet zo enthousiast als mensen een tweede navigatiesysteem kopen bij hun - ze willen ook dat je zes maand wacht tussen twee aankopen.

Ik veronderstel dat dat is om overenthousiaste tomtom gebruikers tegen zichzelf te beschermen :-)

welnee, ik zal wel niet goed gelezen hebben - ik heb om eerlijk te zijn niets gelezen, maar mijn nieuwe tomtom direct gekoppeld om de recentste kaart te krijgen. Dat was wel aan een nieuwe laptop (de zes maand wachttijd bij apple was om ) en misschien kreeg ik daardoor geen waarschuwing.

soit, ik vertrouw erop dat het snel in orde komt...

badabing badabong

email gestuurd naar support,

volgende dag antwoord met duidelijke vragen en opties,

geantwoord

volgende dag : probleem opgelost.

Daar kunnen ze in Cupertino een iPuntje aan zuigen...

dankutomtom

Goed dat TomTom uw probleem heeft opgelost. smile.png