Sign in to follow this  
Followers 0
BramvT

Go 750 Live is nog te koop (nieuw)

17 posts in this topic

http://www.navishop.nl/2011-tomtom-go750-europe-live-countries-p-819.html?utm_source=Kieskeurig&utm_medium=cpc

219.- euro....is wel 30 euro meer dan toen ik mijn huidige 750 kocht, maar je zult maar zitten springen om dit goede apparaat !

Enne.....het staat ook hier duidelijk aangegeven : 30 dagen laatste-kaartgarantie.smile.png

Of anders is er ook nog bij TomTom eenGO 750 LIVE Refurbished te koop voor € 139,95

Zie link: http://www.tomtom.co...ished/index.jsp

Ik zag net dat de 750 binnenkort weer te verwachten is voor een aantrekkelijk prijsje ?

http://www.jouwshop.nl/product/58/tomtom-go-750-live-refurb.html

Voor de liefhebbers dus maar even in de gaten houden deze link.wink.png

Voor 111,96 inclusief 1 jaar Live en actieve mount met rds-tmc, wil ik er nog wel een paar bijnemen.

Edited by starsky

Voor 111,96 inclusief 1 jaar Live en actieve mount met rds-tmc, wil ik er nog wel een paar bijnemen.

Waar staat dat over die RDS-TMC ? (en met die prijs)

Het is mij alleen niet duidelijk of HD Live op de GO 750 in hetzelfde aantal landen beschikbaar is als met de GO 100X serie.

Edited by filemaker

TomTom GO 750 EUROPA 45 L. HD-Traffic IQ 12 Monate LIVE. Nog 8 dagen, Ebay.de, € 177,90 + € 14,90 verzendkosten. (goede ervaring met verkoper)

1 van de voordelen van een nieuw model t.o.v. het oudere model. wink.png

Maar wegen die ook op t.o.v. de nadelen ?wacko.png

@filemaker:

Nee, er zijn minder landen.

Alsof dat een probleem is.... wie reist er nu de godganse dag met de auto over de hele wereld.

En degene die dat wel mogen doen, doen dat beroepshalve en die kopen dan wel een extra landenkaart op kosten van de zaak.

Welke nadelen?

Ik zou zeggen lees het forum er nog eens op na of ga eens Googelen..... biggrin.png

Edited by ArsLP

.....of probeer er eens ene uit.

Zo`n ding dat met MyTomTom werkt..... dacht het dus niet hé. dry.png

Zo`n ding dat met MyTomTom werkt..... dacht het dus niet hé. dry.png

Mij valt het 100% mee. Is met TT HOME wel eens anders geweest, zou zeggen lees het forum er nog eens op na of ga eens Googelen.....tongue.png

Mij valt het 100% mee. Is met TT HOME wel eens anders geweest, zou zeggen lees het forum er nog eens op na of ga eens Googelen.....tongue.png

Ik kan mij niet herinneren dat we 2 jaar lang ellende hebben gehad met TTHome (zoals met My TT)...oke, in het verleden waren er weleens wat problemen, maar de laatste paar jaar werkt TTH gewoon prima....als My TT nu ook eens net zo zou gaan werken ?

Of ben jij hier de laatste tijd draadjes tegen gekomen met klachten over TTHome....vergelijkbaar met My TT.