Sign in to follow this  
Followers 0
xt660

Navcore 12.030

13 posts in this topic

Met deze update vandaag zowaar mapshare aan de gang geslingerd, heeft even geduurd maar

beter laat als nooit.smile.png

Versie 12.030

(GO LIVE Camper & Caravan, GO LIVE 1005 met serienummers die beginnen met ST, Via 135, Via 130, Start 60)

• Je kunt nu elke dag GRATIS kaartaanpassingen van de TomTom Map Share-community downloaden. Maak hiervoor regelmatig verbinding met MyTomTom.

Edited by xt660

good.gif ik heb nog geen update gehadsad.png Edited by dessel

wel fijn van tomtom dat ze ook aan al die andere navigatie systemen hebben gedacht. unsure.png

TT start blijkbaar eerst met de navigatiesystemen beginnend met de serienrs ST.....

Daarna wellicht met de SA....... serie. Ik heb ook nog niets gezien (heb de SA serie) maar dat komt echt wel goed.

Vorig jaar met de 90-dagenkaartgarantie uitrol ging dat net zo.

Ik heb ook de SA serie, en nog geen update.

we wachten gewoon maar afunsure.png

Ook vandaag de update ontvangen. Navigatiesysteem ST

Met deze update vandaag zowaar mapshare aan de gang geslingerd, heeft even geduurd maar

beter laat als nooit.smile.png

Versie 12.030

(GO LIVE Camper & Caravan, GO LIVE 1005 met serienummers die beginnen met ST, Via 135, Via 130, Start 60)

• Je kunt nu elke dag GRATIS kaartaanpassingen van de TomTom Map Share-community downloaden. Maak hiervoor regelmatig verbinding met MyTomTom.

Ik heb de nieuwe Navcore, maar hoe gaat de MapShare nu dan?

Is het bij dze navcore nog steeds niet mogelijk om een beperkte snelheid in te geven bij planningsvoorkeuren.

Is het bij dze navcore nog steeds niet mogelijk om een beperkte snelheid in te geven bij planningsvoorkeuren.

Inderdaad is niet mogelijk , alleen vermijdt snelwegenexcl.png

Ik heb de nieuwe Navcore, maar hoe gaat de MapShare nu dan?

Als het goed is geeft mytomtom aan dat er update,s zijn en als je dan je TomTom aansluit

worden ze geinstalleerd., als je tenminste in je instellingen van je toestel aan hebt gegeven dat

je kaartcorrectie,s wil ontvangen.wink.png

Eind juni is deze versie ook beschikbaar voor de SA serie. Ik kan niet wachten, eindelijk MapShare...

Snelle jongens daar bij Tomtom, hoe lang werd ons dit nu al beloofd?

Volgens mij vorig jaar al.

gister mijn nieuwe tomtom via 130 ontvangen. Meteen aan de pc gehangen en my tomtom geinstalleerd. Ik kreeg 10 euro voor registratie en meteen in de shop kijken wat er te vinden was. Een extra stem leek me wel wat en hup gedownload maar hij kwam niet verder dan 99%. Ben naar bed gegaan omdat het mij te lang duurde en vanmorgen warempel gaf de tom tom aan geen kaarten meer te hebben.... Ze staan wel klaar om te installeren maar de tom tom zegt naa een paar minuten dat er een probleem is....Ik krijg het apparaat niet meer aan de praat! Wie weet hoe nu verder?