Sign in to follow this  
Followers 0
Martijn222

tt go 1005 europa, weergave van actie

9 posts in this topic

Sinds een aantal weken heb ik een tomtom go 1005 met de kaart van Europa.

Naast de problemen met de mapshare ben ik er best wel tevreden over.

Helaas heb ik wel een probleem. Tijdens het navigeren komt onderin de drie blokken waarin tijd, snelheid en welke actie er moet gebeuren te staan. Dus over 500 meter rechts of over 10km de afslag.

Nu zou het moeten zijn wanneer ik de snelweg op rijd, er dus een actie moet komen staan. Pijltje met over 10km afslag nemen. Dit staat er dus niet altijd. Dit is vrij vervelend. Zeker wanneer je op een druk punt waar je niet elke komt de afslag moet nemen. Pas een paar honderd meter van te voren komen de pijlen op de weg in de tt te staan welke rijbaan je moet hebben. Hierna werkt alles weer.

Weet iemand hoe dit op te lossen is?

Hallo Martijn,

Uw constatering klopt en is een fout in de laatste Navcore-update. Ik heb hetzelfde probleem, zie ook hier bericht 23. Hopelijk komt TomTom spoedig met een oplossing.

Ik heb deze nieuwe 'feature' nog niet mogen ontdekken in de 40 versie. Afkloppen maar....

Maar ik heb na eerdere updates wel gemerkt dat de TomTom zich vreemd gedraagt als ik niet direct na een update een trommelreset doe.

Wat ik wel ervaar is dat het blijkbaar langer duurt voor ik mijn bestemming in kan voeren. Het duurt langer voor ik een fix heb, het duurt een eeuwigheid voor mijn telefoon contact heeft, daar waar de rds-tmc voorheen direct uit ging en live contact had duurt nu ook minuten en dat invoeren van die bestemming gaat daardoor tergend traag....

Als de boel eenmaal draait gaat het wel beter maar soms..... brrrrr...

Grtz, Peter.

Bedankt voor jullie reactie.

Gelukkig ben ik niet de enige met dit probleem. Voortaan zal ik bij een nieuwe update direct een trommelreset doen. Hopelijk voorkomt dit alle problemen!

Dit weekend heen en weer naar Parijs geweest.

Sinds de nieuwe NavCore:

Het middelste blokje is zo nu en dan afhankelijk van het passeren van een "waypoint" inderdaad ongevuld. Na het krijgen van een melding kreeg ik dan op het middelste knop bij voorbeeld "-> 33 km" en dan weer niets te zien op het middelste knopje.

"Bram" bleef wel rustig door vertellen wat te doen. Toch wel lekker in centrum Parijs.

Wordt dus wachten tot dit gefixed wordt.

Ik heb het ingediend als klacht en kreeg het onderstaande antwoord terug.Hartelijk bedankt voor uw contact met onze afdeling Customer Care. Het referentienummer voor uw vraag is 121001-002965.

Ik begrijp dat u bij iedere invoer van een nieuw adres een foutmelding in beeld krijgt, ondanks dat u uw toestell up-to-date heeft.

Zoals ik u al vertelde, is dit probleem inmiddels bij ons bekend, en wordt er gewerkt aan een oplossing.

Ik kan u op dit moment helaas niet verder helpen, maar zou u willen vragen om onze software verder te helpen ontwikkelen.

U zou ons erg op weg helpen als u een foto maakt van de foutmelding, en deze toevoegd aan een reactie op deze email. U kunt reageren op deze mail door onderstaande link te gebruiken.

Deze foutmelding, zal mede door uw feedback, met de volgende update van de software worden verholpen.

Ik hoop u hiermee voorlopig voldoende geïnformeerd te hebben. Ondanks dat ik u voor nu niet verder heb kunnen helpen, hoop ik dat er zsm een update voor u beschikbaar is.

Met vriendelijke groeten,

Merijn

TomTom Customer Care Team

-------------------------------------------------------------------------------------------

Klik hier om een reactie te versturen: http://nl.support.tomtom.com/app/account/questions/detail/i_id/27227017/username/caddy3@denethor.nl

Indien u nog andere vragen heeft, aarzelt u dan alstublieft niet om contact met ons op te nemen. Als alternatief, kunt u onze website http://www.tomtom.com/support bezoeken voor handige tips en vele probleemoplossende stappen, die helpen uw apparaat te beheren. Onze contactgegevens staan op http://www.tomtom.com/371.

Ik heb het ingediend als klacht en kreeg het onderstaande antwoord terug.Hartelijk bedankt voor uw contact met onze afdeling Customer Care. Het referentienummer voor uw vraag is 121001-002965.

Ik begrijp dat u bij iedere invoer van een nieuw adres een foutmelding in beeld krijgt, ondanks dat u uw toestell up-to-date heeft.

Zoals ik u al vertelde, is dit probleem inmiddels bij ons bekend, en wordt er gewerkt aan een oplossing.

Ik kan u op dit moment helaas niet verder helpen, maar zou u willen vragen om onze software verder te helpen ontwikkelen.

U zou ons erg op weg helpen als u een foto maakt van de foutmelding, en deze toevoegd aan een reactie op deze email. U kunt reageren op deze mail door onderstaande link te gebruiken.

Deze foutmelding, zal mede door uw feedback, met de volgende update van de software worden verholpen.

Ik hoop u hiermee voorlopig voldoende geïnformeerd te hebben. Ondanks dat ik u voor nu niet verder heb kunnen helpen, hoop ik dat er zsm een update voor u beschikbaar is.

Met vriendelijke groeten,

Merijn

TomTom Customer Care Team

-------------------------------------------------------------------------------------------

Klik hier om een reactie te versturen: http://nl.support.to...dy3@denethor.nl

Indien u nog andere vragen heeft, aarzelt u dan alstublieft niet om contact met ons op te nemen. Als alternatief, kunt u onze website http://www.tomtom.com/support bezoeken voor handige tips en vele probleemoplossende stappen, die helpen uw apparaat te beheren. Onze contactgegevens staan op http://www.tomtom.com/371.

Even voor mij persoonlijk want ik snap het niet helemaal.

Er staat toch dat het probleem bekend is maar toch moet er een foto van gemaakt worden om het door te kunnen geven zodat het opgelost kan worden bij de volgende update.

Waarom een foto als het al bekend is, je vind het wiel toch ook niet twee keer uit?

Denk eerder dat ze weer geen idee hebben en om van verder gezeur af te zijn dit antwoord maar de ether in slingeren, kunnen ze later als de foto binne is eens kijken wat het is en als er geen foto komt dan is het probleem er ook niet en kan de stoel weer terug in de relax stand.

Er staat toch dat het probleem bekend is maar toch moet er een foto van gemaakt worden om het door te kunnen geven zodat het opgelost kan worden bij de volgende update.

Waarom een foto als het al bekend is, je vind het wiel toch ook niet twee keer uit?

Ik heb de indruk dat @caddu3 hier een andere storing doorgegeven heeft als het wegvallen van info op het middelste blokje.

Denk eerder dat ze weer geen idee hebben en om van verder gezeur af te zijn dit antwoord maar de ether in slingeren, kunnen ze later als de foto binne is eens kijken wat het is en als er geen foto komt dan is het probleem er ook niet en kan de stoel weer terug in de relax stand.

Hoop voor alle gebruikers dat de hier door u omschreven afhandeling niet klopt, alhoewel ik uw zwartgallige omschrijving zo langzamerhand helaas wel kan begrijpen.