Sign in to follow this  
Followers 0
Snetselaar

Traffic Receivers

62 posts in this topic

@snetselaar ik heb vrijdag nogmaals gebeld met TT en kreeg een andere medewerker. Deze wist me te vertellen dat ik mijn one xl moest voorzien van de laatste versie 8.010 en dat de hd receiver dan misschien nog werkt....

Ze zijn gestopt met het ondersteunen van de receivers. Bieden mij daarom een korting van 20% in de tt shop....

Maar je kunt hem dan nog steeds beter kopen bij een webshop of de "ik ben toch niet gek" winkel.

Vanmiddag maar een gekeken bij de bovengenoemde winkel en de 1005 en 5000 eens vergeleken.

De 1005 lijkt qua menu nog op mijn oude one xl...de 5000 heeft een totaal onder menu (deze is meer telefoon achtig)

Iets sneller in opbouw van de kaarten en duidelijk info over verkeersinformatie.

Maar ik vind het een moeilijke keus: Wat wil ik: 5 inch scherm, lifetime kaarten, hd traffic (3 jaar of lifetime), eigen simkaart,  goed geluid, enige vrijheid qua stemmen, kaartkleuren. Liefst toevoegen van eigen gemaakte poi's (door mbv windows verkenner een .ov2 of andere extensie toe te voegen), Makkelijk te verwijderen van voorruit,

De 1005 is al enige tijd op de markt en de 5000 is sinds kort op de markt....wordt aan beide qua software nog steeds gesleuteld?

De medewerker waar ik via mail contact mee had deelde mede dat de HD traffic ontvangers niet meer werden ondersteund.

Ook met de 8.010 werken ze niet meer. Heb het geprobeerd.

Ik heb het ook geprobeerd en helaas met hetzelfde resultaat.

werkt dus niet...heb ik hem inmiddels laten weten via mail dus ben benieuwd naar zijn reactie.

Ik denk dat ik die wel kan raden!!!!

Ik heb het ook geprobeerd en helaas met hetzelfde resultaat.

werkt dus niet...heb ik hem inmiddels laten weten via mail dus ben benieuwd naar zijn reactie.

Ik denk dat ik die wel kan raden!!!!

Dan heb ik dus 3 HDT  receivers te koop..... of misschien gratis af te halen.

Maar ik blijf denk ik mijn Go 720 gebruiken zolang die het blijft doen......dan maar geen file informatie meer.

Als er eens een leuke aanbieding komt kan ik altijd nog een andere TT kopen.....allemaal bedankt voor het mee denken en reageren.

Je kunt ze nog gebruiken om gratis kaarten te krijgen. Hiervoor moet je de code invullen in TomTom HOME. 

Je kunt ze nog gebruiken om gratis kaarten te krijgen. Hiervoor moet je de code invullen in TomTom HOME. 

Ik heb een abbo....dan krijg ik al 4 per jaar een kaart.

Ah, oké. Misschien voor na je abonnement, die codes blijven voor altijd geldig voor zover ik weet. 

Ah, oké. Misschien voor na je abonnement, die codes blijven voor altijd geldig voor zover ik weet. 

Of voor iemand die de vouchers wel wil kopen van Snetselaar, die in bezit is van een Go 720/30 of 920/30 ?

Ik meen zelfs (in mijn herinnering) dat de One v3 en sommige One XL's ook (officieel) nog werkten met de losse HDT reciever en dus geschikt zijn voor die gratis kaartupdate.wink.png

Of voor iemand die de vouchers wel wil kopen van Snetselaar, die in bezit is van een Go 720/30 of 920/30 ?

Ik meen zelfs (in mijn herinnering) dat de One v3 en sommige One XL's ook (officieel) nog werkten met de losse HDT reciever en dus geschikt zijn voor die gratis kaartupdate.wink.png

Ik heb nog nooit van alle HDT receivers die ik heb gehad de kaartupdate gebruikt..... want ik weet niet hoe dat werkt...heb ook nooit gezien dat dit werd aangeboden als ik de HDT receiver aangesloten had....daarom iedere keer weer een abbo genomen....

De abbo die ik nu heb genomen is eind 2014 afgelopen.  good.gif

In de doos zit een papiertje dat je open moet scheuren. Aan de binnenkant zit een code die je in TomTom HOME kunt invullen. Je krijgt dan een gratis kaart.

Ik heb nog nooit van alle HDT receivers die ik heb gehad de kaartupdate gebruikt..... want ik weet niet hoe dat werkt...heb ook nooit gezien dat dit werd aangeboden als ik de HDT receiver aangesloten had....daarom iedere keer weer een abbo genomen....

De abbo die ik nu heb genomen is eind 2014 afgelopen.  good.gif

Dat is dan zonde van je geld geweest, want Loek geeft precies aan hoe dat werkt.....dat Voucher (zoals ze dat noemen bij TT) moet je inderdaad open scheuren.wink.png

In mijn losse HDT periode had ik dan elke 6 maanden gratis een nieuwe kaart, maar toen kostten die recievers ook wel wat meer.

Dat is dan zonde van je geld geweest, want Loek geeft precies aan hoe dat werkt.....dat Voucher (zoals ze dat noemen bij TT) moet je inderdaad open scheuren.wink.png

In mijn losse HDT periode had ik dan elke 6 maanden gratis een nieuwe kaart, maar toen kostten die recievers ook wel wat meer.

Ik kocht de HDT receivers eigelijk alleen voor de file informatie.....en omdat ik een abbo nam en niet wist hoe dat werkte....heb ik er niets meegedaan.... ik denk dat de Vouchers in 2015 niet meer zullen werken als mijn abbo afgelopen is dus als iemand

ze wil overnemen ? ....

Ik heb er nog 3 receivers over en doe maar een bod.