Sign in to follow this  
Followers 0
BfromB

Geen update Flitspalen

60 posts in this topic

krijgen jullie helemaal geen flitsers aangeboden of krijgen jullie alleen die flitsers niet aangeboden die jullie het meest gebruiken..?

Ik krijg alleen de Franse Danger Zones aangeboden.

Het probleem ontstond doordat TTH werd ge-updated.

De helpdesk van TT geeft aan dat het bij hun bekend is en dat ik geduld moet hebben.

Morgen een ritje in onbekend gebied. Dus extra opletten.

Beste forumleden; heb vandaag gebeld naar TT, ze zijn er al 14 dagen mee bezig is nog niet opgelost. Mijn TT one & mijn TTxxl ontvangen ook geen Update's flitslocatie's.

Maar bij de TT serie 20 weer wel flits Update's.

Hopen en afwachten.

grtjes opysmoky Belgium

Ik denk toch dat de fout (hoe lullig het ook klinkt) niet bij TT ligt..... Waarom zou ik anders wel alle updates gewoon binnen krijgen.

Nou, hier heb ik ze ook nog steeds niet, hoor.....maar de ''oude'' staan er nog op en ik wacht wel tot ik ze weer zie verschijnen in TTH.wink.png

Zowel op mijn pc, laptop en notebook werkt TTH foutloos..... sorry..... meer tips als voorgaande heb ik niet. wacko.png

Ik zou wel eens willen weten of er meer mensen gewoon de flitspaal en benzine updates binnen krijgen..... ik kan toch echt niet de enige zijn.

Mocht ik wel de enige wezen..... tongue.png ..... laugh.png

Zowel op mijn pc, laptop en notebook werkt TTH foutloos..... sorry..... meer tips als voorgaande heb ik niet. wacko.png

Ik zou wel eens willen weten of er meer mensen gewoon de flitspaal en benzine updates binnen krijgen..... ik kan toch echt niet de enige zijn.

Mocht ik wel de enige wezen..... tongue.png ..... laugh.png

Bij de mensen die geen flitsupdates krijgen werkt TTHome ook feilloos. Het ligt echt aan de TT update server, dit is ook al aan diverse forumleden door TT gemeld.

Jij bent op dit moment dus een bevoorrecht persoon. Zal wel door je avatar komen. yahoo.gif

Jij bent op dit moment dus een bevoorrecht persoon. Zal wel door je avatar komen. yahoo.gif

laugh.png

Of het komt omdat Leo (ArsLP) met de aangepaste navcore rijdt ? smile.png

Nee Bram, dat is het ook niet.... net even de originele navcore op een sd kaartje gezet.... en wat dacht je..? Ook met de originele navcore krijg ik gewoon de flitpalen, enz, enz aangeboden....cool.png

Nee Bram, dat is het ook niet.... net even de originele navcore op een sd kaartje gezet.... en wat dacht je..? Ook met de originele navcore krijg ik gewoon de flitpalen, enz, enz aangeboden....cool.png

Dan moet je wel familie zijn van Harold Goddijn. crazy.gif

Zo Bram nou kan die wel weer.... familie van Goddijn...laugh.png stel we zouden al familie zijn en als hij dit forum dan goed gelezen dan was ik waarschijnlijk wel 1 van de eersten waarbij hij de boel blokkeerde of saboteerde.

Aardig van TomTom. Ze stuurden me vandaag een mailtje dat ik niet moet vergeten m'n flitspalen te updaten........... :-(

Dat probeer ik al 2 weken!

Nog steeds geen flitspalen opdate

TomTom zou weleens kunnen bedenken we geven de benadeelde mensen een maandje extra op hun jaarlijkse abonnement.

Het gaat nu toch wel erg lang duren.

Even een mailtje naar TomTom met de mededeling dat het nu toch wel erg lang duurt en of er al over compensatie is besloten.

Even een mailtje naar TomTom met de mededeling dat het nu toch wel erg lang duurt en of er al over compensatie is besloten.

Heb je dit gedaan onder je eigennaam of namens jouwtomtom.nl..... ik denk dat dit laatste wel eens kan helpen.

Ik heb gelukkig geen flitspaaldownload problemen, maar wat TT doet is niet netjes.... dit zou Vodafone of KPN eens moeten doen met een gsm abonnement.... wel kunnen bellen en sms`en maar geen nieuwe smsjes kunnen ontvangen.

Ik begrijp nog steeds niet dat TT overal zo makkelijk mee wegkomt, dit is namelijk niet de eerste keer en over de problemen van MyTomTom maar te zwijgen....

In TomTomHome word je aan je kop gezeurd dat je een backup moet maken..... terwijl dit met MyTomTom totaal niet mogelijk is..... Ze meten een beetje met 2 maten daar bij TT.

Me

Nou ik hoop dat er een compensatie voor jullie komt, dus vanaf nu iets verder naar voren kijken en hou je aan de snelheid en kijk eens wat vaker in de spiegels.... en dan bedoel ik niet die van de kapper.

Gr, Leo (rijschoolhouder en rij-instructeur) wink.png

Voor degenen die op de hoogte gehouden willen worden; je kunt je abonneren op deze FAQ: http://tomtom.com/16989. Als er wat nieuws is, krijg je hiervan gelijk een melding via email.

Je moet wel heel goed zoeken naar de knop 'Update mij'. Er is namelijk geen knop maar wel een klein stukje tekst rechts onder.

Ik denk dat Tulpie het over de website met de FAQ heeft ;-).

Ja nou je het zegt dat denk ik ook heb het even weg gehaald.

Inderdaad, was niet zo duidelijk. Had beter een quote kunnen plaatsen.

Net een mail gehad van TomTom dat het probleem sinds vandaag (19-03) 13.00 uur is opgelost.

Device aan TTHome gehangen er er komen nu weer flitser bestanden binnen.

De FAQ is bijgewerkt en meldt dat de update van de flitsers en brandstofprijzen weer werkt sinds 1300 uur deze middag.

Zojuist getest en inderdaad bij mij werden de flitsers weer geupdate!

Mocht even duren maar dan hebben we ook weer wat! yahoo.gif

Fijn dat er nu weer gas gegeven kan worden?

Fijn dat er nu weer gas gegeven kan worden?

Ik gebruik de flitsinformatie niet om meer gas te geven en te hard te rijden.

Het gaat er alleen om dat je niet wordt verrast als je 'toevallig' eens te hard rijdt.

De FAQ is bijgewerkt en meldt dat de update van de flitsers en brandstofprijzen weer werkt sinds 1300 uur deze middag.

Zojuist getest en inderdaad bij mij werden de flitsers weer geupdate!

Mocht even duren maar dan hebben we ook weer wat! yahoo.gif

Eerste update tt rider 2013 zijn ook binnen van de flitspalen. Edited by cerealkiller

Ook op mijn Go630 zijn de flitspalen weer binnen te halen.

TomTom geeft een maand verlenging op mijn abonnement ivm de verstoringen in de service.