Sign in to follow this  
Followers 0
The Kick

tussenstops doornummeren

3 posts in this topic

Hallo TT'ers,

Ik heb een vraagje over de tussenstops (die rode ballonnetjes dus) tijdens het rijden van een route die ik in de reisplanner heb staan.

Op het scherm van mijn TT XXL zie ik dan altijd nummer 1 staan bij het volgende punt en telt hij dan verder naar het eindpunt.

Ben ik bij het volgende punt, dan begint hij hier weer met nummer 1 enz .

Ik heb voor mijn route ook een routebook gemaakt, waar alle tussenstops zijn doorgenummerd, bijvoorbeeld van 1 tot 48.

Deze nummers zie ik tijdens het rijden wel in de reisplanner staan en dus niet op het scherm.

Ik heb de mogelijkheden van m'n TT door geworsteld, maar geen optie gevonden om de nummers op het scherm door te laten nummeren in plaats van steeds het volgende punt nummer 1 te noemen.

Heb ik niet goed gezocht of is deze mogelijkheid niet aanwezig ?

groet,

Hans

Edited by The Kick

Het klopt inderdaad dat het doornummeren van de routepunten in een route tijdens het rijden van die route steeds op 1 blijft staan. En volgend routepunt blijft krijgt steeds nummer 1. Heel onlogisch, maar er is helaas ( nog) niets aan te doen. Ook als je een zelf gemaakte route via reisplanning gaat bekijken als "demo-route" wordt elk routepunt aangeduid als nummer 1. Zelf maak ik routes voor de Tom Tom via het prog. Tyre. Ondanks dat Tom Tom Tyre nu ook aanbiedt bij de aanschaf van een Tom Tom Rider (5) is het probleem van de routepunt-nummering nog steeds niet opgelost.

Edited by striemian