Sign in to follow this  
Followers 0
BramvT

Kan geen smileys of vetgedrukte letters ed. aanklikken

46 posts in this topic

Sinds een week zie ik in het invulveld de diverse knoppen nog wel staan, maar die zijn nu wazig en reageren niet als ik er met de muis op klik.

Blijkbaar is er iets veranderd in de instellingen of zo, maar kan niks vinden (en heb zelf niks gewijzigd).

In berichtopties staan Emoticons en schakel handtekening in....AAN gevinkt.

Iemand een tip ?

Waarschijnlijk kan je wel op de meest linker icoon klikken met als tekst "Bewerkingsmodus in- of uitschakelen" ?

Waarschijnlijk kan je wel op de meest linker icoon klikken met als tekst "Bewerkingsmodus in- of uitschakelen" ?

Ahhh....dat was hem blijkbaar, even kijken of de smiley het weer doet....good.gif Oke......dat lukt, maar nu werkt mijn Enter toets niet meer, kan niet een regel naar onderen gaan, zeg maar. Probeer nu te wijzigen, maar dat lukt niet....op eoa manier is er iets veranderd. wacko.png

maar nu werkt mijn Enter toets niet meer, kan niet een regel naar onderen gaan, zeg maar. Probeer nu te wijzigen, maar dat lukt niet....op eoa manier is er iets veranderd. wacko.png

Nu, 4 dagen later.....is dat nog steeds zo, kan ALLEEN op DIT forum de Entertoets niet gebruiken, op alle andere fora, FB of noem maar op, werkt mijn Entertoets WEL !! Zit nu al dagenlang stukken te typen zonder een regel te kunnen verspringen....als niemand dat weet, zal ik Nick maar eens moeten vragen of er iets mis is met zijn forum. rolleyes.gif (Ook smileys aanklikken gaat erg traag, moet soms wel 4x op een smiley klikken voordat hij er op staat.)

Om een regel te verspringen in dit soort situaties werkt Shift+Enter over het algemeen wel.

Ik heb dat net getest en werkt ook niet ! wacko.png

Dan denk ik dat je het toch moet zoeken in je toetsenbordinstellingen. Als het aan het forum zou liggen zouden we er allemaal last van moeten hebben.

Dan denk ik dat je het toch moet zoeken in je toetsenbordinstellingen. Als het aan het forum zou liggen zouden we er allemaal last van moeten hebben.

Ik heb gekeken in het configuratiescherm op Toetsenbord, maar alles werkt normaal...en kan verder ook niks instellen. Kan natuurlijk wel een ander toetsenbord aansluiten en dan eens kijken.

Bram, Ik zit met hetzelfde probleem. 't Zal wel een InternetExplorer probleem zijn.

Als ik bewerkingsmodus uitschakel,werkt mijn Enter toets wel,en de rest niet.

Schakel in bewerkingstoets in,dan werkt alleen de Enter toets niet,en de rest wel.

Ik heb gekeken in het configuratiescherm op Toetsenbord, maar alles werkt normaal...en kan verder ook niks instellen. Kan natuurlijk wel een ander toetsenbord aansluiten en dan eens kijken.

Dat heb ik al gedaan,en dat hielp geen moer.

Edited by Brummi

Bram, ik kan morgen het forum wel updaten naar een volgende versie.

Dan kijken we even of het dan is opgelost.

Als de installatie is afgerond dan laat ik het hier wel even weten.

Bram, ik kan morgen het forum wel updaten naar een volgende versie.

Dan kijken we even of het dan is opgelost.

Als de installatie is afgerond dan laat ik het hier wel even weten.

Ah.....mooi, ik zie dat ik trouwens niet de enige ben....Brummi heeft hetzelfde als ik. Ik werk inderdaad met IE 10. We wachten maar even af dan smile.png

Nee je bent niet de enige. Heb even Internet Explorer geprobeerd en ik heb het ook. Gebruik normaal Opera.

Ik ervaar nu geen problemen meer met de opmaak en de Enter-toets. Maar er zijn nu wel een aantal andere dingen:

Bij Chrome en IE zie ik naast het berichtnummer iets wat op een missend pictogram lijkt. Bij Firefox heb ik dat niet:

Chrome: 

2CWNS.png

IE: 

2CWOG.png

Firefox:

2CWP8.png

Verder zien de quotes er een beetje vreemd uit, het lijkt wel of ze te groot zijn. Dit is zowel in Chrome, FF en IE:

2CWPU.png

Bij Chrome en IE zie ik naast het berichtnummer iets wat op een missend pictogram lijkt. Bij Firefox heb ik dat niet:

Even shift-reload moet dat oplossen.

Het citaat-probleem kijken we later even naar...

Dank voor de meldingen!

Ik had al een paar keer een shift-reload geprobeerd, maar zonder succes. Echter nu ik de browsers opnieuw opgestart heb, na ze een tijdje afgesloten te hebben, zie ik opeens zo'n link-icoontje, ook in Firefox nu. Dus dat lijkt opgelost te zijn :-).

Off-topic: In dit artikel: http://www.jouwtomtom.nl/content/926/nieuw-navcore-13.html staat nog steeds een verwijzing naar 'sms' (voorlaatste alinea). Zou die ook aangepast kunnen worden?

Nog iets; het overzicht dat je krijgt na 'geavanceerd zoeken' ziet er een beetje raar uit. Er lopen een aantal dingen door elkaar heen. Hieronder de screenshots voor Chrome, FF en IE (laatste versies van alle drie). Ik een Shift+Refresh gedaan alvorens het testen.

Chrome:

2CY0c.png

Firefox:

2CXVP.png

IE:

2CY1N.png

Off-topic: In dit artikel: http://www.jouwtomtom.nl/content/926/nieuw-navcore-13.html staat nog steeds een verwijzing naar 'sms' (voorlaatste alinea). Zou die ook aangepast kunnen worden?

Zeker, dank!

We gaan begin volgende week alle eventuele problemen in het forum verder aanpakken. Dus graag meldingen!

Nog een: Als ik klik op 'Nieuwe inhoud bekijken', dan staat er bij elk item dat het laatstgeplaatste bericht van de gebruiker 'Array' is. Dit klopt niet. Zie het screenshot hieronder:

2CZKz.png

Nog een: Als ik klik op 'Nieuwe inhoud bekijken', dan staat er bij elk item dat het laatstgeplaatste bericht van de gebruiker 'Array' is. Dit klopt niet. Zie het screenshot hieronder:

2CZKz.png

Edited by Tulpie

Helaas ging het citeren en daarna bewerken van de tekst niet.

Het plaatsen van de naam 'Array' bij elk item gebeurde vanmorgen al voor de update van het forum.

Edited by Tulpie

Helaas ging het citeren en daarna bewerken van de tekst niet.

Het plaatsen van de naam 'Array' bij elk item gebeurde vanmorgen al voor de update van het forum.

Even kijken (test) of ik de enterknop weer kan gebruiken....

YES....dat werkt weer good.gif

Moet nog wel 4x op een smiley klikken voordat hij in de regel staat, maar dat is niet zo'n ramp ! wink.png

Waar vind ik nu dat berichten editorscherm ? wacko.png

Even kijken (test) of ik de enterknop weer kan gebruiken....

YES....dat werkt weer good.gif

Moet nog wel 4x op een smiley klikken voordat hij in de regel staat, maar dat is niet zo'n ramp ! wink.png

Waar vind ik nu dat berichten editorscherm ? wacko.png

Daar waar je je reactie invoert...