Sign in to follow this  
Followers 0
BramvT

Kan geen smileys of vetgedrukte letters ed. aanklikken

46 posts in this topic

Helaas ging het citeren en daarna bewerken van de tekst niet.

Het plaatsen van de naam 'Array' bij elk item gebeurde vanmorgen al voor de update van het forum.

Dat is inderdaad nog niet verholpen, zie bij elk laatste bericht nu de naam Array staan ipv de naam van de leden die als laatste iets hebben toegevoegd.

Plus dat je nog steeds heel veel keren op een smiley moet klikken voordat hij in de regel staat.

Plus dat je nog steeds heel veel keren op een smiley moet klikken voordat hij in de regel staat.

Naam "Array" is gefixt.

Lukt de smiley nu wel in 1 keer?

Naam "Array" is gefixt.

Lukt de smiley nu wel in 1 keer?

Array is nu weg ja...even kijken hoe het met de smiley's gaat : wink.png good.gif clapping.gif

unsure.png smile.png

PERFECT nu, Tino ! good.gif

Ik heb al dagen last van het feit,dat ik niet kan posten of reageren onder Internet Explorer.

Reageer ik in het kleine venster,dan krijg ik bij plaatsen een melding dat ik een leeg veld heb,reageer ik met uitgebreide mogelijkheden,dan staat er , U moet een post invoeren en is veld ineens weer leeg.Voorheen was dit nooit zo.En onder Firefox is het beeld zo verrekte klein.Ik heb aan beide zeiden van het forumbeeld,evenveel lege pagina.Het is wat dat in 3-en verdeeld.1derde niks-1derde forumpagina-1derde niks.Firefox is niet mijn ding. 2x niks.

Bijgevoegde fotos zijn onder IE10 gemaakt.

post-39557-0-21944100-1366743354_thumb.jpg

post-39557-0-54798000-1366743364_thumb.jpg

Bij mij lukt het ook niet met IE, Ik doe het nu met Opera (die gebruik ik altijd).

Zal het aan Nick doorgeven.

Bij mij lukt het ook niet met IE, Ik doe het nu met Opera (die gebruik ik altijd).

Zal het aan Nick doorgeven.

Even een testbericht dan...

Ik zit alleen met IE 10 en hier gaat het nu goedwacko.png

Ik heb al dagen last van het feit,dat ik niet kan posten of reageren onder Internet Explorer.

Heb je al Shift-reload geprobeerd als je de reactie invoer editor op je scherm hebt?

Hoe doe je dat Shift-reload?

Shift knop vasthouden en dan?

En trouwens op het jouwnavigon forum hebben we nu ook ineens een nieuwe klant erbij,genaamd Array.

Hoe doe je dat Shift-reload?

Shift knop vasthouden en dan?

En trouwens op het jouwnavigon forum hebben we nu ook ineens een nieuwe klant erbij,genaamd Array.

Is dat niet SHIFT en dan de F5 knop tegelijkertijd (of CTRL-F5 voor Firefox/Chrome)?

Is dat niet SHIFT en dan de F5 knop tegelijkertijd

Correct. Het dwingt de browser alle gegevens van een pagina opnieuw binnen te halen, ongeacht of delen ervan al in de locale cache zitten. De hele pagina wordt daardoor opnieuw geladen.

Shift-F5 werkt niet in IE10

Dat is met Ctrl-F5,dan werkt het wel.

Dus dan wordt het niet Shift-Reload,maar Control-Reload.

Vooralsnog werkt het dus weer op die manier.

Nog even iets anders,kwam ik zojuist bij toeval tegen,omdat ik de Ctrl toets per ongeluk vasthield.

Ctrl toets vasthouden en dan de scroll toets draaien op de muis,wordt het beeld groter of kleiner van.Je kunt dan het jouwtomtom gedeelte verbreden,zodat er minder gele stukken naast zitten.Wordt ook de lettertype lekker groot van.Alles wordt lekker duidelijk.

Edited by Brummi

Klopt. CTRL met scroll-toes is de muis variant van CTRL met - of +.

Ik heb nog niets gevonden, al weet ik niet of dat pas kwam na de update. Bij mijn persoonlijke berichten is opmaak van de kolom aan de linkerkant niet helemaal goed; een gedeelte valt buiten het vak. Zie de screenshot hieronder:

2013_05_11-10_33_09.png

Even testen hoor.....had weer hetzelfde probleem, kon geen smileys toevoegen en ik WEET ZEKER dat ik niet op dat linker berichten-editor knopje heb gedrukt....doet dit forum blijkbaar spontaan.wacko.png

Maar nu kan ik wel weer een smiley toevoegen...dat je het maar even weet Nick, het spookt af en toe met je forum.crazy.gif

Even testen : ....

Ik heb weer hetzelfde probleem als vorig jaar, komt zeker omdat ik nu IE 11 heb.unsure.png

Als ik op citeren klik, zie ik geen citaat tevoorschijn komen in het invulveld.

En ik heb dus net eerst op het linker icoontje geklikt. (BBcode mode)

Hi Bram,

We gaan het forum deze week voor je updaten smile.png
Hopelijk is het dan opgelost. wink.png

Ps.

Overigens in FF, Chrome geen probleem. IE gebruik ik zelf niet.

Dank je Tinogood.gif...ik gebruik echter geen Chrome of andere explorers (alleen IE)...klikte net op Citeren in jouw bijdrage, maar de quote komt dan niet tevoorschijn.

Zal het ook eens proberen met de knop Multi citaat.....

Update : nee, werkt ook niet.unsure.png

Tino : ik kan nog steeds niet Quoten....als ik op de bewuste knop druk, was het forum nu ge-update ?

Tino : ik kan hier ook niet meer knippen en plakken.....er zit iets goed fout, sinds ik IE 11 heb.unsure.png

Op alle andere (soort gelijke) sites waar ik zit heb ik geen enkel probleem.

Tino : ik kan hier ook niet meer knippen en plakken.....er zit iets goed fout, sinds ik IE 11 heb.unsure.png

Op alle andere (soort gelijke) sites waar ik zit heb ik geen enkel probleem.

Speciaal voor TINO (de admin) : ik ben succesvol terug gegaan van IE 11 naar IE 10 en nu kan ik weer quoten....dus het probleem lag bij IE 11 en niet het forum (vermoed ik tenminste) wink.png