Sign in to follow this  
Followers 0
beer

Tyre Pro nu voor alle TomToms!

9 posts in this topic

Is dit serieus? Ik betwijfel het. Op de officiële Tyre website kan ik er niets over terugvinden. Ook via TomTom heb ik er niets over gehoord.

Edited by Loek

Ja inderdaad, dat had ik nog niet gevonden. Bedankt :-). Het is me nog niet helemaal duidelijk hoe het nu werkt. Ze zeggen iets over 5 routepunten en dat er steeds opnieuw geteld wordt. Maar is het dan ook mogelijk om een route van bijvoorbeeld 60 routepunten te plannen in een keer en die vervolgens te laden in een NAV3 apparaat zodat alle 60 punten achter elkaar gevolgd worden? Heeft iemand hier ervaring mee?

Ja inderdaad, dat had ik nog niet gevonden. Bedankt :-). Het is me nog niet helemaal duidelijk hoe het nu werkt. Ze zeggen iets over 5 routepunten en dat er steeds opnieuw geteld wordt. Maar is het dan ook mogelijk om een route van bijvoorbeeld 60 routepunten te plannen in een keer en die vervolgens te laden in een NAV3 apparaat zodat alle 60 punten achter elkaar gevolgd worden? Heeft iemand hier ervaring mee?

Ben ook razend nieuwsgierig naar gebruilerservaringen! Laat het hier svp weten.

Ik kijk ook wel uit naar een gebruikservaring en , belangrijk , voor welke toestellen i sde aanpassing geschikt .

Ik ben er inmiddels achter hoe het precies werkt. Eigenlijk is het precies hetzelfde als de Hermanizer: http://www.transalpclub.nl/hermanizer/. Er wordt een route gemaakt door allemaal POI icoontjes op de kaart te tonen. Je moet dus als het ware een broodkruimelspoor van POI icoontjes volgen op je scherm. De icoontjes zijn genummerd van 1 t/m 5, en daarna begint hij weer met nummer 1. Groot nadeel hiervan is echter dat er natuurlijk geen rij-instructies worden gegeven kunnen worden (noch via het beeld, noch via het geluid). Ook wordt er geen aankomsttijd getoond en zul je niet omgeleid worden als er een file staat. Maar het moet gezegd worden, het is natuurlijk beter dan helemaal geen 'routeplanner' :-).

Edited by Loek

Het lijkt me toch moeilijk voor een autobestuurder een track te volgen .

Ik heb al behoorlijk wat aandacht nodig om mij in 't verkeer te handhaven en dan zo'n spoor volgen ?

Het kruimelspoor is mij bekend , en ik gebruik het ook , op mijn gps-toestel Gpsmap60 garmin . Dat toestel gebruik ik om te wandelen . Das aardig minder snel dan auto rijden .

M.i. niet geschikt om de 'reisplanner' te vervangen .

Het meest aangewezen is een toestel kopen van een concurerend merk , en de mogelijk tientallen viapunten gebruiken .

Wil er iemand mijn nieuwe TTvia130 m kopen ? ....

1.M.i. niet geschikt om de 'reisplanner' te vervangen .

2.Wil er iemand mijn nieuwe TTvia130 m kopen ? ....

1.Nee dat is zo,maar dat is al bekend sinds Navcore 10 is uitgekomen.Dat had men kunnen weten,als men voordat men e.d device koopt,de fora bezoekt en info gaat verzamelen,alvorens iets te kopen.

2.Je hebt een "Personal Message".