Sign in to follow this  
Followers 0
67mars

geen tol, geen helling en brug dicht

3 posts in this topic

Hallo allen,

Wij willen volgende week (zaterdag de 13e) met de caravan  gaan rijden. De eindbestemming is: 07190 Saint-Sauveur-de-Montagut.

Ik heb de volgende info: van de camping gekregen om rekening mee te houden: Vanwege wegwerkzaamheden zal de brug (de weg D111a) over de Rhone gesloten zijn.

We willen tol vermijden en ook te hoge hellingpercentages.

In mijn tomtom kan ik niet al deze mitsen en maren kwijt en ook op internet kom ik geen goede planner tegen voor deze reis.

Kent iemand een goede planner op internet waarbij ik dit in kan geven. Of liever nog… weet iemand hoe ik de tomtom zo in kan stellen dat het goed komt?

Alvast bedankt!

Marcel

op de tomtom kan zonder meer aangeven dat je tolwegen wilt vermijden.

en voor hellingspercentages kan je bij de ANWB (als je lid bent) gratis wegenkaarten krijgen waar steile hellingen op vermeld staan.

Vanwege wegwerkzaamheden zal de brug (de weg D111a) over de Rhone gesloten zijn.

We willen tol vermijden en ook te hoge hellingpercentages.

In mijn tomtom kan ik niet al deze mitsen en maren kwijt en ook op internet kom ik geen goede planner tegen voor deze reis.

Kent iemand een goede planner op internet waarbij ik dit in kan geven. Of liever nog… weet iemand hoe ik de tomtom zo in kan stellen dat het goed komt?

Alvast bedankt!

Marcel

Een tussenbestemming ingeven , Plaats: 07130 Soyons, Route de Lyon.

Dat is de D86,en zit je gelijk aan de goede kant van de Rhône.Je gaat er dan een afslag eerder eraf bij Valence ,en dan via de D96 naar de D86.Dan ben je Valence bijna door via de A7. 

Ik begrijp uit je vraag dat je wel tol normaliter hebt tot de D111A,maar geen extra tol wil.

Kom je over het spoor vlak voor Soyons nog een Routiers tegen aan de rechterkant,links is de parking.

Wil je helemaal geen tol,dan wordt het een zoekplaatje

Geen extra stijgingen,je rijd gewoon bij de Rhône langs.

Edited by Brummi