Sign in to follow this  
Followers 0
TigerD

GO 5000 wel erg goedkoop....

14 posts in this topic

Je zou de winkel de vraag kunnen stellen. Dat lijkt me verstandiger dan het erop wagen :-). Die € 299,- is een adviesprijs van TomTom. Vaak zie je dat winkels daar een stuk onder gaan zitten. Maar dit is inderdaad wel erg veel en al erg vroeg.

De EAN code (0636926065269) die bij het artikel staat hoort bij de Go 5000. Dus het is niet een typfoutje in de naam. Kan natuurlijk nog steeds de incorrecte prijs zijn.

Staat ook duidelijk bij ''Tijdelijk''.

Maar ik zou gewoon even wachten met de aankoop, met een paar maanden worden ze nog goedkoper aangeboden.

En zo geweldig goed is de nieuwste Go nu ook weer niet.... sad.png

@Mente

Heb even gemaild en kreeg het volgende antwoordt terug:

Het klopt inderdaad dat de TomTom GO5000EU 239,- euro inclusief btw kost.
De garantie op Tomtom apparatuur gaat rechtstreeks via de fabrikant (opgeven via hun website) en is dan 2 jaar.

Mente

Wilde eigenlijk nog even wachten, maar met een adviesprijs van 299 is dit best een goede deal...

Ik heb hem toch ook maar besteld

benieuwd of er vb al nieuwe softwareversie op staat in vergelijking met 6000. Hoop dat jullie jullie ervaringen delen in topic mbt hardware

Als je hem in de winkel koopt dan staat er bijna nooit de laatste softwareversie (en kaart) op. Maar die kun je er thuis gemakkelijk opzetten via het programma MyTomTom.

Net besteld en zou hem morgen in huis moeten hebben. Ben benieuwd....

En? Vertel... laugh.png

Staat ook duidelijk bij ''Tijdelijk''.

Maar ik zou gewoon even wachten met de aankoop, met een paar maanden worden ze nog goedkoper aangeboden.

En zo geweldig goed is de nieuwste Go nu ook weer niet.... sad.png

Ook de GO6000 wordt inmiddels aangeboden voor minder dan de adviesprijs: http://tweakers.net/pricewatch/346456/tomtom-go-6000-europe.html

Maar als ik de reacties op TomTomdiscussions zo lees, is 't nog steeds niet allemaal rozegeur, ook niet (juist niet?) met de laatste update.

Ik heb de Go 5000 besteld via de ING rentepunten, naast een lage prijs (€199,95) ook een boel extras zoals thuislader (€19,95), multilader (24,95), tasje (19,95) en disks voor op het dashboard (€7,95), toch voor ruim €70,= extra's er voor niets bij.

Edited by JvdPal