Sign in to follow this  
Followers 0
bergguy

MyTomTom naar MyDrive

44 posts in this topic

Sinds vanmorgen krijg ik een nieuwe versie van MyTomTom het is nu MyDrive geworden.post-5427-0-13355300-1382783841_thumb.jpg

Hoe vindt u de nieuwe versie, een verbetering?

Grafisch gezien een veel mooiere website.

Ziet er strak uit.

Heb mijn beidde TomTom's met hoten en stoten, een aantal keren opnieuw aansluiten, cache legen etc. kunnen updaten.

Vind het alleen nog jammer dat je nog iedere keer van account moet wisselen als je een andere TT er aan hangt.

Eigenlijk moet je gewoon meerdere TT's aan je account kunnen koppelen.

Wie weet in de toekomst.

Goed weekend allemaal.

Groeten, Leo

Edited by Leo Go 1000

Tja, het is wel mooier maar wat heb ik er meer mee ? dat zie ik nog niet zo, wat wel positief is dat je direct in het download sys. komt.

Ik had gehoopt dat het download en installeer proces wat sneller zou gaan.

Heb dat vooralsnog niet gezien.

Het leek mij sneller te gaan

...en... zonder fouten.

Dat is wat ik al zei in #5

Ziet er inderdaad strak uit..Alleen je kunt nu niet meer zien hoever je update (download) is..Bovendien, krijg ik nog steeds een melding dat er een belangrijke update voorhanden is...Maar die staat er inmiddels al op.. Vooralsnog geen belangrijke vooruitgang voor mij.

Wat ik wel zag is dat je je oude insteliingen van tomtom kunt overzetten naar je nieuwe systeem..Nu heb ik daar geen ervaring mee ...Ik vraag me ook af of dat hiervoor ook al niet mogelijk was..

Maar goed, ik hoop dat dit systeem goede tools bevat, of minsten in de toekomst gaat bevatten..! wink.png

Edited by JCH

Ik heb net een MyDrive update binnengehaald, spijtig genoeg heb ik de vorige versie nr niet genoteerd, het is nu 3.0.3.1318.

Edited by bergguy

@bergguy

De "InstallMyTomTomSA" die ik er nu op heb staan is 3.2.0.1220 Dat is waarschijnlijk de versie van voor jouw update.

Grappig, Op het moment dat Mydrive werd aangeboden had ik problemen met mijn pc en zat ik op een laptop.
Mydrive daar eerst op gezet en werd naar de nieuwe pagina gestuurd.
Nu mijn pc het weer doet TT aangekoppelt en ook nu werd ik netjes naar de nieuwe site van mydrive gestuurd zonder

dat er Mydrive was geinstalleerd. Wel werd er een nieuwe update voor mydrive aangeboden die er nu opstaat, nadat de updates

op mijn 1005 erop gezet zijn.

Spijtig genoeg kan je met MyDrive niet zien wat je download, ik vindt het b.v. onnodig een volledig update te doen van b.v. flitslokaties van enkele kb, ik wacht liever een tijdje als de gegevens wat groter zijn, dit geldt ook voor MapShare services.

Een tweede probleem is dat je met de procedure die meegegeven wordt in MyDrive om favorieten en Poi's over te zetten nog niet werkt bij b.v. de G400,600,,6000 series

Als u in MyDrive naar het tabblad "mijn Inhoud" gaat, kunt u zien wat u gaat downloaden/installeren op uw apparaat.

U kunt wel uw favorieten overzetten naar uw device, poi's gaat (nog) niet.

Edited by filemaker

Als u in MyDrive naar het tabblad "mijn Inhoud" gaat, kunt u zien wat u gaat downloaden/installeren op uw apparaat.

U kunt wel uw favorieten overzetten naar uw device, poi's gaat (nog) niet.

Dat is het nou net, favorieten heb ik allang terug geinstaleerd maar de Poi' s, daarmee blijf ik nog op m'n honger zitten.

Nieuwe naam, nieuw jasje verder oude meuk.

MyTomTom , MyDrive hoe je het ook verder noemt het blijft nog steeds een niets kunnend iets.

Dat is het nou net, favorieten heb ik allang terug geinstaleerd maar de Poi' s, daarmee blijf ik nog op m'n honger zitten.

Heb het even opgezocht:

op zijn honger blijven zitten

onvoldaan blijven, met onbeantwoorde vragen blijven.

Wat een prachtige taal dat Vlaams, had er echt nog nooit van gehoord!!

Heb het even opgezocht:

op zijn honger blijven zitten

onvoldaan blijven, met onbeantwoorde vragen blijven.

Wat een prachtige taal dat Vlaams, had er echt nog nooit van gehoord!!

Er bestaat inderdaad een verklarend woordenboek over de " Vlaamsche taal ", veel evan zijn Antwerps.

Ik heb problemen met het inloggen op de landingspagina: hij blijft de cirkel na het invoeren van het wachtwoord weergeven.

Ik gebruik IE 11 van Windows 8.1. Ik heb al geprobeerd de site aan de vertrouwde sites toe te voegen en aan de compatibiliteitslijst, maar dat heeft niet geholpen.

Ik heb problemen met het inloggen op de landingspagina: hij blijft de cirkel na het invoeren van het wachtwoord weergeven.

Ik gebruik IE 11 van Windows 8.1. Ik heb al geprobeerd de site aan de vertrouwde sites toe te voegen en aan de compatibiliteitslijst, maar dat heeft niet geholpen.

TomTom adviseert dan ook altijd om Google Chrome te gebruiken en alles wat maar enigzins veilig is voor je PC ( firewall, virusscanner, bedenk het maar ) vooral uit te zetten. Alleen dan zal het vlekkeloos werken.

Denk dat je binnen kort ook eerst je rekeningnummer en je pincode alvast even moet intypen, dan ligt die ook alvast klaar voor het grijpen.

Ik heb hetzelfde fenomeen met I.E.11 en heb dit gemeld aan Supp., ik wacht nog op antwoord, om uw probleem op te lossen kan je best een andere browser kiezen b.v. GoogleChrome hiermee lukt het inloggen zeker wel. Vermoedelijk herkend I.E.11 Tomtom niet, een latere opdate van I.E. zal dit probleem wel oplossen

Edited by bergguy

Het leek allemaal goed te gaan..., maar sinds twee dagen is het updaten weer een grote ellende..., eerst cache leeg maken..., maar dan nog lukt het niet. Herinstalleren, herstaren... wie weet raad?

Je reste sur ma faim..., het vlaams gebruikt kennelijk een letterlijke vertaling vanuit het Frans.

Probeer eens met Google chrome als browser te gebruiken, daar zal het wel mee lukken, blijkbaar is er een probleem met TT MyDrive , I.E11 en Wd 8 en Wd 7