Sign in to follow this  
Followers 0
cornelispossible

Mapshare update

86 posts in this topic

Ik heb inderdaad zoals Loek zegt over mijn Start 25 die op My Drive werkt. Mijn ander TT One XL, die op Home werkt gaat nog sneller.

Sorry, ik dacht dat de ''Start'' ook nog met TomTomHome werkte..... foutje.!!!! Weer wat geleerd. blush.png

@Bram: Zelfs mijn meer als 10 jaar oude TomTom ONE V1 werkt nog als een tiet, de originele accu zit er zelfs nog in. good.gif

Edited by ArsLP

Ik wil de feestvreugde niet bederven, maar het is nog niet 100%! crazy.gif

Zie: http://www.jouwtomtom.nl/forum/index.php/topic/24681-nieuws-nieuwe-kaarten-925-nu-beschikbaar/#entry213529

Het binnenhalen van de bestanden en updaten van TT  gaat supersnel, daarna gaat er iets de fout in en blijft de communicatie tussen MyDrive en de TT-server in een "lus". Het lijkt erop dat er een fout zit in de onderling gecommuniceerde update-datum ............

Is gemeld aan SupportTeam.

Groet, Henk cool.png

Edited by rood&baard

Te vroeg een gat in de lucht gesprongen en weer hard met beide benen op de grond terug gekomen.

Nadat het twee keer heel goed en snel ging is het nu alweer voor de tweede keer dat het weer mis is met het opdaten van MapShare.

Je zoe er normaal echt moedeloos van worden.

Dus toch maar weer verwijderen en nu voorgoed!

Ik ben dit lijntje begonnen op 21 december 2013

Nu is het 1 april 2014

Het is geen 1 april grap MAAR HET PROBLEEM IS NOG STEEDS NIET OPGELOST

TT ik zal jullie bij RADAR voor dsragen voor een KOUDE DOUCHE

Maar dan ook echt een KOUDE DOUCHE

Ik doe mee!

353Echt_koude_douche.jpg

Edited by pim70

Willen jullie ook nog eens testen? Ik heb vanmiddag een nieuwe update van Mydrive geïnstalleerd en daarna mijn TomTom geüpdatet inclusief Mapshare.

Het was alles bij elkaar zo'n 7 Mb en binnen vijf minuten was de update volledig geïnstalleerd en gaf mijn TT aan dat hij klaar was en losgekoppeld kon worden.

Zou het dan toch?

Zou het dan toch?

Binnen 3.07 min. tot 99% geïnstalleerd, maar die laatste 1% heeft daarna 10 minuten geduurd. Dus er is TomTom kennende, weinig hoop dat het ooit nog goedkomt!

Dat is inderdaad nog steeds wat aan de lange kant, heb het zelf ook ervaren.

Echter de wachttijd was eerder tot wel twee uren dus wat dat betreft is er wel vooruitgang geboekt.

Ben wel bang dat hier dan ook wel bij blijft en of het ook blijvend opgelost is daar heb ik ook zo mijn twijfels over.

Problemen oplossen voor "oudere" apparaten is nu eenmaal niet de sterkste kant van TomTom.

Valt voor hun naar hun eigen helpdesk zeggen niet zoveel eer meer voor te behalen. Een tevreden klant is blijkbaar niet zo heel erg interessant voor TomTom.

Weet iemand of dat mapshare updateprobleem bij Tomtom inmiddels is opgelost?

Het lijkt opgelost, althans bij mij is nu alles in zo'n 10 minuten geinstalleerd.

Ooit was er eens een helpdeskmedewerker van TT , ene Randy V, die mij met zijn hand op het hart beloofde mij te mailen zodra het probleem definitief opgelost was en dat mailtje heb ik nooit mogen ontvangen dus is TT er blijkbaar zelf nog niet helemaal van overtuigd.