Sign in to follow this  
Followers 0
leusinkj

Navigatie Snooper (ervaringen etc.)

18 posts in this topic

Die van mij (kaart)  is ook bijna afgelopen voor mij geen tomtom meer ben overgegaan op snooper

over tomtom vindt ik mydriveconnect waardeloos de updateprogamma`s zijn er alleen maar op achtgeruit gegaan op dit moment wil het hellemaal niet

ik heb nu de snooper ventura pro werkt perfect altijd gps verbinding bij de tomtom altijd een probleem een nadeel dat je 2 keer per jaar een kaartupdate krijgt voordeel is dat hij levenslang gratis is

tot op heden heb ik er meer plezier als met de tomtom(tomtom was tot voor een jaar of 3/4 terug goed maar alleen maar minder geworden)

Beste Leusinkj,

Ik heb ook mijn buik vol van de huidige updatedrama's van Tomtom.

Daarom oriënteer ik mij ook op een ander apparaat om van dat gezeur af te zijn. Ook de (dure) Snooper komt daarbij in beeld. Ook omdat zij meerdere devices hebben voor de caravanrijder.

Dus ik ben zeer benieuwd welke Ventura Pro u bezit en hoe die bevalt. Niet alleen de backservices (updates en zo) maar ook het solo rijden met dat apparaat. En zeker als u ervaringen kunt delen over het rijden met caravan (of eventueel camper) zou dat helemaal mooi zijn. 

Vindt u overigens dat de Snoopers hun prijs waard zijn?

En tot slot: heeft Snooper ook een forum voor zijn gebruikers net zoals jouwtomtom?

hallo ik heb de s 5000 pro ik rijdt dagelijks met een vrachtwagen en bevalt tot nu toe goed van de zomer ga ik met de caravan naar spanje daar is de ventura eigenlijk voor maar is voor de vrachtwagen naar mijn mening goed te gebruiken ik miste op de start 25 onderandere de optie beperkte snelheid nu heb ik weer een goede aankomsttijd en zo zijn er meerdere dingen die mij goed bevallen aan de snooper

er is geen forum maar wel een dealer of importeur die veel info geeft  http://www.truckmate.nl/

Ik heb de 5150 truck live. ook met lifetime kaartupdate,s. Alles wat gebruikt maakt van navteq kaarten voor vrachtwagennavigatie vind ik tegen vallen. Plan met die snooper maar eens een route tussen Tilburg/ringbaan oost/enschotsestraat en Tilburg/Ringbaan oost/ J.P. Coenstraat, met een hoogte van 4 mtr ingesteld. Ben benieuwd of die het nu wel goed doen....

wat zou hij moeten doen dan ringbaan oost enschotsestraat gaat hij via a65 en a58

wat zou hij moeten doen dan ringbaan oost enschotsestraat gaat hij via a65 en a58

Mijn bericht nog even lezen aub. Je moet een route plannen tussen die twee kruisingen. Of heb je dat gedaan?

nee had niet gedaan maar nu wel dan gaat hij via de bosscheweg en de hoevense kanaaldijk en pelgrimsweg weer naar de ringbaan oost  ik ben er niet bekend en weet niet of dat goed is klopt het dat er in de ring dan een hoogtebeperking van 3.8m zit?

ik heb even op googlemaps gekeken hij gaat dus mooi om het viaduct van 3.80 heen

Ja klopt. Het spoorviaduct is 3.80 mtr. Maar de de spoorviaducthoogte op de hoevense kanaaldijk is ook 3.80 mtr. Nog steeds is snooper erg slecht met viaduct hoogtes en vrachtwagen beperkingen dus.Ook is de pelgrimsweg niet echt een straat waar je met een vrachtwagen wil komen. Vanaf de pelgrimsweg mag je verder alleen rechtsaf de ringbaan op. Linksaf is verboden. Zo kom je dus weer voor hetzelfde viaduct te staan waar hij je in eerste instantie omheen wilde sturen.

https://www.google.nl/maps/@51.561923,5.108864,3a,75y,9.47h,73.2t/data=!3m4!1e1!3m2!1s4MjywIldRBm7phVZm8MtAA!2e0

https://www.google.nl/maps/@51.560281,5.10437,3a,75y,278.57h,67.29t/data=!3m4!1e1!3m2!1sTAO5kmifW_h6n1vNLKI63w!2e0

Edited by corne64

Maakt de 5150 van TomTom deze fout ook?

Nee. Ik heb meerdere merken mogen testen van mijn werkgever. En mijn ervaring is dat alles wat gebruik maakt van Navteq kaarten minder goed is dan TomTom met zijn Teleatlas kaarten.Nemt niet weg dat er ook in de TomTom fouten genoeg zitten. Maar deze fouten van te lage viaducten moeten in mijn ogen zo niet mogen.

En tot slot: heeft Snooper ook een forum voor zijn gebruikers net zoals jouwtomtom?

is dit een nederlands forum?

ik kan het niet vinden

is dit een nederlands forum?

ik kan het niet vinden

Als je je quote even goed terug leest zie je dat de poster eigenlijk dezelfde vraag stelt. Die wil ook weten of er een forum voor snooper is.

Hallo allen.ik ben sins 2weken in het bezit van een Snooper DB8500.ik ben van mening dat het gewoon een prul is voor 600 euro.ik heb al wat navis gehad De Becker revo 2 de NavGear RSX 60 DVBT.een Zumo 550 heb ik ook nog voor de motor.ze hebben allemaal de zelfde fouten kom door Navteq.Vandeweek vertrokken naar Selestat het adres is Rue Westrich staat wel op de kaart maar niet in de index.kijk ook maar eens op dit adres de straat is Onderschei ligt in Noorbeek.dan stuurd hij je de Lijken weg in die niet bestaat.en nog een tal van meer fouten.ook de flitsers wat niet op de snelweg staan pas op flitser max 50 km op de snelweg.ik houd het bij TomTom heeft de beste kaart dekking.O ja ook dat kabeltje voor tmc bij Snooper is toch niet meer van deze tijd.Conclusie ik ga hem snel weer verkopen.

Ieder zijn eigen mening maar er zijn ook mensen die zijn tevreden over de Snooper.

Iedere kaart heeft wel wat zowel TomTom als Navteq.

Ik val in herhalingen......

Edited by corne64