Sign in to follow this  
Followers 0
mio_sjakkie

Zijn Live time kaarten overdraagbaar

14 posts in this topic

Als ik een gebruikte Tom Tom, inclusief live time kaarten, koop van een kennis, kan ik dan ook gebruik blijven maken van de gratis kaartupdates? 

Ja hoor. 

Lees >>hier<< de voorwaarden.

Edited by filemaker

Heb net een gebruikte rider 2013 gekocht, geregistreerd en kom nu alleen betalende kaarten tegen in TT home. Hoe activeer je de livetime updates dan?

Heb net een gebruikte rider 2013 gekocht, geregistreerd en kom nu alleen betalende kaarten tegen in TT home. Hoe activeer je de livetime updates dan?

Als u zeker weet dat uw aangekochte Rider ook Lifetime Maps heeft en er wordt u alleen maar betaalde kaarten aangeboden moet u morgen even contact opnemen met TomTom support afdeling

Livetime updates (en de 3 jaar updates) kun je alleen activeren binnen 90 dagen na eerste aankoop.

Hier wordt de Lifetimes Maps bedoeld die als extra kunnen worden gekocht bij toestellen waar geen Lifetime Maps inclusief is. Die moet idd binnen 90 dagen na aankoop geactiveerd worden.

In home wilde deze alleen betaalde kaarten aansmeren, boven in beeld meest recente kaart verzekerd aangeklikt, en zie daar (Y)

post-68339-0-65699600-1392577608_thumb.png

Als u zeker weet dat uw aangekochte Rider ook Lifetime Maps heeft en er wordt u alleen maar betaalde kaarten aangeboden moet u morgen even contact opnemen met TomTom support afdeling

Staat op de doos en op de folders in de doos

Alle nieuw gekochte apparaten hebben recht op een laatst uitgebrachte kaart. Dit om apparaten die al langer in de winkel lagen ook van de nieuwste kaart te kunnen voorzien.

Uw Gratis Lifetime Maps heeft daarmee niets te maken. Lifetime Maps geeft u recht op minimaal 4 nieuwe kaarten per jaar.

In uw geval denk ik even contact met Support opnemen.

020 850 1007 Maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:30

Op 15-2-2014 om 19:34 zei filemaker:

Ja hoor. 

Lees >>hier<< de voorwaarden.

Hallo filmmaker,

Ik weet dat de vraag en het antwoord al heel oud zijn maar toch nog een keer de vraag of het zo is. Als ik de link aanklik kom ik wel bij TT uit maar op een algemene site.

Het antwoord is NEE, de kaarten zijn niet overdraagbaar, of uw systeem zou binnen de reparatie periode defect zijn, en u een ander apparaat van Tomtom krijgt.....