Sign in to follow this  
Followers 0
Hans1956

Nieuws: Nieuwe kaarten 9.35 nu beschikbaar

61 posts in this topic

Ik krijg net kaart versie 9.35 aangeboden. 

Dank u Hans 1956 , we zullen dan ook maar gaan downloaden .

Grts  André

Artikel op jouwTomTom:

Nieuws
Nieuwe kaarten nu beschikbaar
TomTom biedt sinds vandaag de nieuwe versies aan van het kaartmateriaal voor alle navigatiesystemen van het Nederlandse bedrijf. De kaarten worden uitgebracht onder versienummer 9.35 en zijn gebaseerd op de MultiNet Q2 2014-release.Voor meer informatie, vragen en eventuele discussie over deze ni (...)
Klik op de kop om dit artikel te lezen

Klik op 'REAGEREN' als je op dit artikel wilt reageren

Nieuwe kaart Europa zuidelijke zone 935.5753 zonder problemen gedownload en geinstalleerd in ongeveer 45 minuten .

Kaarten zijn goed binnen gekomen alleen Map Share doet het niet 20 weken oud

Met voor het eerst met MYDrive een TT geupdate.

Ik vindt dat MYDrive een zeer lastige manier van Update !

Ik zie namelijk 3 Schermen:
-(1) De TT GO zelf
-(2) De Internet pagina
-(3) Het kleine communicatie scherm, die de USB verbinding met de TT verzorgt.

Ik zie regelmatig dat er in het ene scherm dit staat, en in het andere scherm weer dat crazy.gif 

Zo heb ik al een paar keer meegemaakt dat er op scherm 1 staat dat het Update gestopt is, en op scherm 3 dat de TT niet los gekoppeld mag worden.
Maar omdat er gewoon niets meer gebeurd koppel ik dan toch maar af.
Na het aankoppelen loopt het Update dan weer verder.

Scherm 2 is hier helemaal een drama (loopt nog al eens vast), dit scherm gebruik ik dan ook zo min mogelijk.

Scherm 3 kan je open laten staan, door met de cursor op dat draaiende deel te blijven staan (dan kan je het verloop volgen). maar ik het de indruk dat dat de verbinding niet te goede komt.

Zoals ik het op dit moment ervaar:
Met scherm 2 log je in, en kiest je wat je wilt. verder gebruik ik dit scherm niet.
Zodra er op scherm 1 komt te staan dat het Update onderbroken is dan koppel ik de verbinding los, en zet de TT in standby.
Daarna sluit ik de TT weer aan, en het Update gaat weer verder.

Kaart 935 staat er nu op smile.png  

Het nieuwe Kanaal met de aansluiting op het oude kanaal, en de nieuwe brug (N279) over dit nieuwe kanaal tussen Berlicum en Den Bosch staat er nu ook op. 

Petje af voor TomTom... er staan zelfs tijdelijk aangelegde rijstroken op de kaart voor de stad Groningen. Tot zover ik net met de nieuwe kaart gereden heb, niets anders dan lof.forumsmiley2179.gif

Dit is in het verleden wel eens anders geweest.

Edited by ArsLP

Ah, dat gaat lekker vlot.....nog 13 uur, 56 minuten en 38 seconden te gaan...staat iets van 3500 mb klaar.

Geduld is een schone zaak Bram.... of je neemt een snelle internet abonnement.... of het ligt aan MYDrive.

Geduld is een schone zaak Bram.... of je neemt een snelle internet abonnement.... of het ligt aan MYDrive.

Hij deed er een uurtje over...dus 9.35 staat er nu ook op.En heb een 50mb aansluiting van UPC, dus dat lijkt mij wel snel genoeg. ;-)

Bericht van TT, er zijn problemen met de server voor de Carminat. Wordt aan gewerkt door de betreffende afdeling en krijg bericht zodra deze storing is opgelost.

De server van TT zal het nu ook wel druk hebben, iedereen wil nu natuurlijk meteen de nieuwe kaart hebben rolleyes.gif

Bericht van TT, er zijn problemen met de server voor de Carminat. Wordt aan gewerkt door de betreffende afdeling en krijg bericht zodra deze storing is opgelost.

Edited by puccini

Nieuwe kaart doet wat hij moet doen, alleen viel het me gisteren avond op dat de (kleinere) grezen vervagen. Heen route Breda- Andwerpen over de snelweg krijg ik keurig een seintje van TomTom dat ik een grens(post) nader, dus 3G op telefoon uit. Terug de binnendoor route genomen, omdat TomTom vertraging melde op de snelweg maar bij de grens Turnhout-Baarle Nassau helmaal niets. Ook in Baarle Nassau zelf, waar in het verleden de grens per straat werd gemeld geen enkele reactie. Volgende week naar Duitsland eens proberen wat TomTom daar zegt. 

Ik heb zojuist een op date gedaan nu werkt Map Share weer goed 2515 nieuwe update's.

Ah, dat gaat lekker vlot.....nog 13 uur, 56 minuten en 38 seconden te gaan...staat iets van 3500 mb klaar.

Ik heb gisteren om 12 uur gedownload ik had deze binnen 8 minuten binnen maar ik heb ook een 120 mb verbinding

van UPC'. het installeren duurde ongeveer een 20 minuten 

Dat is toch wel erg veel erbij voor brandstof en Live. Op mijn 5000 is het iets van 5600 MB.

Hoi, holyhead ik heb niet even gekeken hoeveel Mb ik op mijn kaart heb staan dat is 3792 Mb.

op mijn kaart heb ik nog 4770 Mb over.

Nog Dank dat ik deze kaart van  8Gb heb genomen want jij heb mij in het verleden geholpen met dit te installeren. Weet jij soms ook nog of er een mogelijk is om mijn applicatie te verhogen deze is nu 9.510 . bij voorbaat dank

Het topic dat je aanhaalt is vandaag pas geopend. Het topic waar we nu in bezig zijn is van gisteren. Het lijkt me dat een moderator de kop aanpast en daar het kaartnummer 9.35 aan toevoegt en het andere topic laat verdwijnen.

Het topic dat je aanhaalt is vandaag pas geopend. Het topic waar we nu in bezig zijn is van gisteren. Het lijkt me dat een moderator de kop aanpast en daar het kaartnummer 9.35 aan toevoegt en het andere topic laat verdwijnen.

Mijn idee

Edited by corne64

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0