Sign in to follow this  
Followers 0
Hans1956

Nieuws: Nieuwe kaarten 9.35 nu beschikbaar

61 posts in this topic

Er was iets met een Engelse computerstem die niet goed werkte. Dat zou zijn opgelost in deze nieuwe kaart. Voor zover ik weet zijn er geen nieuwe wegen of zo toegevoegd.

Er was iets met een Engelse computerstem die niet goed werkte. Dat zou zijn opgelost in deze nieuwe kaart. Voor zover ik weet zijn er geen nieuwe wegen of zo toegevoegd.

Zou misschien ook wel kunnen verklaren dat er een aantal van de serie 1005 (waaronder die van mij) en Caravan/Truck problemen hadden met de GPS....(zie ander topic 9.37), dat zal ik dan maandag pas kunnen constateren....want nu is het weekend.smile.png

Zou misschien ook wel kunnen verklaren dat er een aantal van de serie 1005 (waaronder die van mij) en Caravan/Truck problemen hadden met de GPS....(zie ander topic 9.37), dat zal ik dan maandag pas kunnen constateren....want nu is het weekend.smile.png

Dat denk ik niet, want ik heb voor mijn 5150 TRUCK geen nieuwe kaart aangeboden gekregen.

Dat denk ik niet, want ik heb voor mijn 5150 TRUCK geen nieuwe kaart aangeboden gekregen.

Die moet jij toch ook nog binnen krijgen via MyDrive ?

Misschien dat hij morgen voor je klaar staat ?wink.png

Net kaart 9.37 binnengehaald, er kon geen volledige Europakaart meer op dus Zone 5 maar gedaan.
In 1e instantie stond er 21 uur voor maar na 45 minuten stond de kaart erop.

Zo naar de NoordOostpolder met de nieuwe kaart.

Wel was de thuislokatie verdwenen maar dat was snel hersteld,

Edited by Bika

Die moet jij toch ook nog binnen krijgen via MyDrive ?

Misschien dat hij morgen voor je klaar staat ?wink.png

Krijg hem toch echt nog steeds niet aangeboden Bram.

Krijg hem toch echt nog steeds niet aangeboden Bram.

Dan zou ik, als ik jou was.....toch even een belletje plegen met de helpdesk, die kunnen je wel vertellen van het hoe en waarom jij (nog) geen 9.37 hebt aangeboden gekregen.smile.png

Dan zou ik, als ik jou was.....toch even een belletje plegen met de helpdesk, die kunnen je wel vertellen van het hoe en waarom jij (nog) geen 9.37 hebt aangeboden gekregen.smile.png

Misschien heb ik de nieuwe kaart niet nodig, en krijg ik die update daarom niet binnen? Benieuwd naar andere gebruikers van een 5150 of die die kaart wel aangeboden gekregen hebben?

Dat is er toch al ?

Klopt die is er al  

945 bij gezet dan is het duidelijker

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0