taxidriver02

routeplanner

80 posts in this topic

En als je dan die route op je nav hebt kun je de volgorde zo veranderen: http://download.tomtom.com/open/manuals/new_GO/html/nl-nl/Reorderingstopsonaroute-MASTER.htm 

Citaat

De volgorde van tussenstops op een route wijzigen

1. Selecteer Huidige route in het hoofdmenu.
  2. Selecteer Wijzig volgorde tussenstops.

De kaart wordt weergegeven met de route gewist. Het beginpunt, de bestemming en alle tussenstops worden weergegeven.

3. Selecteer een voor een de tussenstops in de volgorde waarin je ze aandoet.

De symbolen veranderen in een vlag als je de tussenstops selecteert. De laatste tussenstop die je selecteert, wordt je bestemming.

Je route wordt opnieuw berekend met de tussenstops in de gewijzigde volgorde.

Er is een pril begin in wat ik nodig heb (en wat er voorheen was).

Voorbeeld, ik heb een route met 5 tussen punten, hoe laat kom ik aan op de 2e tussen bestemming ?

De eind punt tijd en afstand kan ik zien, en dit ook van het eerste tussen punt, maar (zoals ik zie) niet van de andere punten.   

Edited by MMSoft

Ik weet niet eens of de professionele software van couriers (DHL??) dat wel hebben. 
Of de Truck software van TT?

Dus ja, voor mij houd het hier op. 

Klopt dat heb je goed gezien, je zie alleen de tijd van het eerst komende tussen punt.

En wat ik ook een heel groot gemis vindt is dat de route punten met dezelfde vlaggetjes worden weergeven, bij mijn oude XL worden deze punten met cijfers 1,2,3,4... weergeven, en dat maakt de route in één blik meteen duidelijk (zeker als er punten zijn de via 1 dezelfde weg lopen).

TomTom: Als je achter je bureau zit, dan kan je het op je gemak bekijken, maar op de weg werkt dat nu eenmaal heel anders, dan moet je in één blik kunnen zien hoe (in dit geval) de route is, maar dit geld voor meerdere zaken bij een navigatie systeem.  Bij een oude XL kan je zien dat deze voor op de weg gemaakt was, maar bij de nieuwe serie heb ik dit idee niet meer...

Edited by MMSoft