Sign in to follow this  
Followers 0
Jaky

Super koopje, TomTom LIVE Services voor Europa

11 posts in this topic

Er is een aanbieding vanaf 12 december om de TomTom Live services met 40% korting te krijgen.

Mijn Live services lopen nu nog tot juli 2015. (TomTom go live 1005)

Mijn vraag, indien ik deze neem ben ik dan tot juli 2016 in orde met de Services?

Er is tevens een aanbieding bij voor de kaartupdate met 30% korting en dit vanaf 5 december.

Er is een aanbieding vanaf 12 december om de TomTom Live services met 40% korting te krijgen.

Mijn Live services lopen nu nog tot juli 2015. (TomTom go live 1005)

Mijn vraag, indien ik deze neem ben ik dan tot juli 2016 in orde met de Services?

Er is tevens een aanbieding bij voor de kaartupdate met 30% korting en dit vanaf 5 december.

Ja tot July 2016

Dank je wel! Dat is nog eens andere koek. Moet nu zowel aart als flitsers verlengen. Dit zijn pas echt kortingen! Nog 2 dagen wachten... kreeg al de melding dat mij flitser abbo ver 2 dagen verloopt. Maar 15 ipv 30 euro is een mooie winstpakker.

De kaart overigens ook . 35 ipv kleine 70

Bedankt voor deze SUPER TIP, mijn live is half december namelijk afgelopen en met deze 40% korting ga ik hem mooi verlengen.!! good.gifyahoo.gif

Heb afgelopen zaterdag de GO 6000 besteld via de klantenservice van TT. Ze hebben momenteel een stille kerstaanbieding op div. apparaten. Ze geven een korting van 25% incl. gratis beschermtas. Scheelde €90 op hun adviesprijs en de beschermtas kost normaal €19.95. Korting krijg je alleen door te bellen. En je huidige apparaat moet buiten de garantieperiode vallen.

Edited by salemink89

Ik wil ook mijn kaart verlengen die in april afloopt, is er nog een link waar ik dat tegen

een betaalbare prijs kan regelen.mellow.png