Sign in to follow this  
Followers 0
isobrugman

Tankstations op de route verdwijnen in de loop van de geplande route

12 posts in this topic

Hallo,

ik heb een nogal raar probleem denk...

ik rijd regelmatig grote afstanden en na een x aantal kilometers stopt mijn Go 6000 met het aangeven van tankstations / rustplaatsen op de route. Mobiele flitsers en vaste flitsers enz. blijven wel zichtbaar.

Als ik het apparaat uitzet en weer aan, komen de tankstations weer in de route te staan. Ik weet niet of dit een zogeheten Bug is of doe ik iets verkeerd?

Misschien zijn er ook anderen met dit probleem? Ik hoor het graag.....

Sander

Ik heb hetzelfde probleem op mijn GO 5000.
Je doet dus niets verkeerd.

Ik heb er een melding van gemaakt bij TomTom.

Antwoord van TomTom is dat er waarschijnlijk een bug in de software zit en ze willen mij dat laten oplossen door het toestel te resetten en terug te gaan naar fabrieksinstellingen.

Dat lijkt me niet de weg om dit op te lossen.

Heb ze dan ook gevraagd het probleem door hun eigen organisatie te laten oplossen.

Hierbij het antwoord vanuit de tweedelijns afdeling.

Geachte heer,

Inmiddels heb ik antwoord gekregen van de tweedelijnsafdeling. Zij hebben uw zaak in behandeling genomen en het nagekeken.

Het is bekend dat de routeinformatie na verloop van tijd minder wordt. Het is niet bekend of dit bewust is gedaan of dat het een fout betreft. Er is momenteel contact met de ontwikkelaars van de software, maar het is nog niet bekend of en wanneer dit zal veranderen. Dat zullen we dus even af moeten wachten, want er is kennelijk geen andere oplossing op dit moment.

Ter aanvulling, per 1 januari 2015 heeft TomTom de brandstofprijzen uit zijn Live service pakket gedondert...

Het gaat lekker met TomTom... ze kleden niet alleen hun systemen uit, maar ze gaan zo langzamerhand ook hun Live service al kaler maken.

Ter aanvulling, per 1 januari 2015 heeft TomTom de brandstofprijzen uit zijn Live service pakket gedondert...

Waar baseer je dat op? Bij mij zag ik vandaag weer nieuwe -nog lagere- prijzen verschijnen op mijn route: LPG kost bij de Makro Amsterdam volgens TomTom momenteel € 0,53/l, en volgens de website van de Makro zelf is dat € 0,529/l. Hier werkt het dus nog perfect.

Toch heb ik ook bericht gekregen van TomTom bij de verlenging van mijn Live services dat de fuel prices uit de nieuwe services zijn gehaald en deze worden dus vanaf komend jaar (2015) ook niet meer weergegeven . wat ook bij mijn Live services op mijnTT te zien is.

Inderdaad, ik zie het nu ook op mijn TomTom-apparaat: mijn Live-services lopen tot 27-2-2016, maar de brandstofprijzen Europa zijn geldig tot 27-2-2015. Daarna zal het voor mij dus ook afgelopen zijn. Jammer...

Er gaat meer service af dan dat er bij komt bij TomTom.

Lees hier dingen van een jaar geleden, die nog steeds niet opgelost zijn.

Heb de duurste TomTom gekocht en als ik terug kijk naar mijn eerste TomTom die veel goedkoper was, is er heel veel niet meer mogelijk op de TomTom.

Er is momenteel contact met de ontwikkelaars van de software, maar het is nog niet bekend of en wanneer dit zal veranderen. Dat zullen we dus even af moeten wachten, want er is kennelijk geen andere oplossing op dit moment.

Wacht ff, hebben de software ontwikkelaars bij TomTom zo veel vrijheid dat daar niets over te zeggen is? Als ze voor mij zouden werken zou ik zeggen los het maar op of daar is de deur. Vandaag trouwens precies hetzelfde meegemaakt. Poef, weg tankstations. ongelofelijk dat hier nog steeds geen fix voor is uitgebracht.