Sign in to follow this  
Followers 0
jefken

betalen verlenging live diensten op go 1005 world

5 posts in this topic

Beste,

ik heb via mijn tomtom live services mijn jaarabonnement verlengd voor een jaar en ik krijg dan van tt een email met een link waar ik dat kan betalen.

wanneer ik op die link klik kom ik op mijn wagentje en vraagt me mij mij mijn account in te geven.

dat doe ik dan en dan krijg ik een foutmelding dat ze mijn account niet kennen maar dat ze dat kennen in Belgie. Ze vragen mij dan een nieuw account te maken maar dat kan alleen met een adres in nederland begrijpe wie kan......

Hoe kan ik dan mijn bestelling betalen?

@ jefken

Neem eens telefonisch contact op met de support van TomTom  Nummer vanuit Belgie 078 250156 van maandag tot vrijdag van 09.00 tot 18.30

Ik zelf betaal altijd met een bankoverschrijving en heb nog nooit een probleem gehad

groetjes André

@ jefken

Neem eens telefonisch contact op met de support van TomTom  Nummer vanuit Belgie 078 250156 van maandag tot vrijdag van 09.00 tot 18.30

ter informatie, heb ik een gesprek gehad met mevrouw tomtom.

Volgend bericht heb ik gekregen als weerslag van ons gesprek:

U heeft zojuist telefonisch contact opgenomen met TomTom Customer Care en daarom stuur ik u deze e-mail ter bevestiging. Zoals besproken is het op dit moment niet mogelijk om LIVE Services te verlengen in de Belgische webshop. Wij hopen dit spoedig te hebben opgelost. Gelukkig voor u hoeft u voorlopig nog niet te verlengen. Uw abonnement op de LIVE Services loopt nog tot 10 mei 2015. Mevrouw zei ook nog dat de problemen tegen dan misschien zullen zouden opgelost zijn.
We leven op hoop....

even dit melden:

de verlenging van mijn live services is gelukt.

wel even melden dat er toch nog iets schort aan de relatie belgie-nederland voor tomtom.

blijkbaar geeft de grens toch nog problemen.

1 zo kan je via de website niet betalen vanuit belgie en moet het gebeuren met een klassiek bankoverschrijving

2 zo wordt ook de update gelinkt aan het account via welke je betaalt ook als je vermeld dat je tomtomaccount verloopt via een ander emailadres.

maar via een mail naar tomtom komt dat dan wel in orde