Sign in to follow this  
Followers 0
swdriver

Nieuwe tomtom's GO (GO 510-GO 5100 & GO 610-GO 6100)

70 posts in this topic

Er zitten nieuwe toestellen TOMTOM GO aan te komen....

Iemand meer nieuws hieromtrent?

Wij zijn handelaar en zien deze in onze aankooplijsten voorkomen,doch nog géén nieuws hierover gekregen....

Volgende toestellen:

GO510

GO5100

GO610

GO6100

Alweer nieuwe modellen terwijl de oudere modellen nog steeds niet hebben gekregen wat ooit toegezegd is?

TomTom, TomTom waar zijn we mee bezig?

Ik zou de huidige software op de PND's niet eens productieklaar willen noemen. Er mist zoveel en er zijn zoveel volkomen onbegrijpelijke ontwerpbeslissingen genomen dat het in feite gewoon beta software is.

Ik zou de huidige software op de PND's niet eens productieklaar willen noemen. Er mist zoveel en er zijn zoveel volkomen onbegrijpelijke ontwerpbeslissingen genomen dat het in feite gewoon beta software is.

In feite blijkt weer dat je niet weet waar je over praat. Ik snap niet dat mensen die zo ontevreden zijn over een product er dan toch mee blijven werken. Gooi dat ding uit het raam en stap over naar een ander merk......

Het is heel simpel Corne. Ik heb geen smartphone en gebruik daarom een PND. Dan zijn er maar 3 echte keuzes, Garmin, Blaupunkt of TomTom. Van die 3 heeft TomTom de beste routeberekening en verkeersinformatie. Dat doen ze ook heel goed. De rest van de software is gewoon een enorme stap terug vergeleken met oudere modellen.

Het is niet fijn, maar ben het wel eens met @lemmiwinks, helaas.

Het is niet fijn, maar ben het wel eens met @lemmiwinks, helaas.

Hier nog eentje....jammer overigens, want als TT met nieuwe modellen zou komen en er zou een goede vervanger tussen zitten (met uiteraard snellere berekening ed.) voor mijn Go 1005...dan zou ik hem best willen hebben.

(mits ze natuurlijk wel alle opties hebben in het menu die nu nog in de 1000/5 zit.)

Maar ik wacht eerst maar eens de specificaties en testen af, we weten immers nog niks van de .10 serie.wink.png

(op hun website staat ook nog niks vermeld over een nieuwe serie)

Laat eerst maar een zorgen dat ik met mijn 6000 kan doen wat ik wil.

Als ik dat allemaal hier neer moet zetten is Internet te klein.

Lijken mij gewone GO5000/6000 maar dan met kaarten van meerdere continenten erop. Zoeiets als eerder de GO1005 world.

Ik heb vernomen dat de nieuwe modellen ook lifetime speed cams krijgen. Goed idee TomTom, gewoon gebruikers van de huidige reeks lekker naaien!

Gelukkig is er tot 1 mei de aanbieding anderhalf jaar flits abbo voor € 29,95. Hoef je je weer iets minder genaaid te voelen wink.png

Grtz, Peter.

oeps even een edit

1 mei is de datum waarop anderhalf jaar live services voor € 49,95 afloopt, de flitsabbo aanbieding loopt af op 2 mei

Edited by Naik

Bij mij staan er Lifetime Flitsers.

295eu0g.jpg

Bij mij staan er Lifetime Flitsers.

In combinate met een TT Go 6000???

Hmm, ik heb ook een Go 6000, maar geen lifetime flitsers :(

Met een Go 6000.

Even een uitleg:smile.png 
Ik had ook een 1005 en heb alles wat daar op zat flitsers en kaart abonnementen over laten zetten

naar de 6000,

Dat was genoeg om Lifetime Flitsers te krijgen. 
yahoo.gif

Hmm...ben vooral benieuwd of deze .100 serie een vernieuwde Navcore heeft waardoor je qua menu mogelijkheden dicht(er) in de buurt zit bij de 1005....alles Live time trekt mij wel, heb ik er wel een paar nadelen voor over, maar moeten er niet teveel zijn.crazy.gif

Die 5100 zou ik dan kunnen overwegen (is groot genoeg voor mij), met kliksluiting, snellere berekening dan de 1005 (als ik de verhalen mag geloven)....die bleke schermkleuren nemen we dan ook maar voor lief.

Als er tests verschijnen van dit type, zal ik die aandachtig bekijken....zet ik mijn nu 8 maanden oude Go 1005 (gekocht bij Tomtom) wel op MP....heeft nog ruim 2 jaar kaartupdates, alleen HDT stopt eind september dit jaar.

Nee je zit niet dichter in de buurt van de 1005. Gelijk dan wel nagenoeg gelijk aan de 50.500.5000/60,600,6000 serie.

En nu lifetime flitsers. Wat zijn het toch ook een stelletje enorme oplichters daar bij TomTom. Ik ben helemaal klaar met dit bedrijf en mijn Go 5000 gaat in de verkoop. Ze kunnen van mij in de stront zakken.

Geef je volkomen gelijk weg met het apparaat dat zulke goede route berekeningen maakte.

Lukt het nog om iets positiefs te noemen of doet het pijn.

Je bent zeer reëel bezig. Toen TomTom begon kon je een kaart kopen. Later kwamen de abonnementen voor 4 kaarten/jaar.

Toen HD traffic die je moest kopen. Weer later apparaten met 3 jaar gratis kaartupdate en bepaalde periode HD traffic.

Toen kwam de allerlaatste Nav4 serie. Life Time maps en Life Time Traffic. En dan nu als klap op de vuurpijl ook Life Time Flitsers.

Wat dat met oplichting te maken heeft ontgaat mij.