Sign in to follow this  
Followers 0
fcdoggen

Nieuwe software versie 15.202

41 posts in this topic

Moet je je TT even helemaal uitzetten dus niet in slaapstand.

En weet iemand hoe ik de pois laat waarschuwen.

Ik heb de flitsers va scdb er op en zou graag willen weten wanneer dat er aan gaat komen.

Volgens mij heb ik ergens op het Engelse forum gelezen dat die optie (waarschuwen voor POIs) er niet gaat komen. Ik kan mij indenken dat ze dit niet doen om de verkoop van het flitsabonnement te stimuleren. Hoe dit er uit ziet nu de nieuwe apparaten lifetime flitsers krijgen is mij niet duidelijk.

vandaag na vele malen update-proberen, maar weer naar TomTom gebeld. zij schijnen een file naar mijn account gestuurd te hebben om de update wel mogelijk te maken, want tijdens ons telefoongesprek lukte het me nu wel om de Go6000 ge-update te krijgen naar V15.202.

voor iedereen die het nog niet gelukt is....... bel even klantenservice TomTom

fijne avond allemaal

En dat net voor het weekend, gefeliciteerd.

Hoe dit er uit ziet nu de nieuwe apparaten lifetime flitsers krijgen is mij niet duidelijk.

Waarschijnlijk apparaat specifieke firmware.

Na het helemaal uitzetten en opnieuw opstarten staat er inderdaad de poi bij.

thx

Helaas dat heeft niet geholpen. Zou het komen omdat mijn POI-files verzamelingen van meerdere POI's zijn, zoals Engelse campings?

Ik heb een poi toegevoegd met diverse lokaties in heel europa, dat is allemaal bereikbaar nu.
Zou ook mooi zijn als je wordt gewaarschuwd in de buurt van een poi.

Edited by Bika

Moet je je TT even helemaal uitzetten dus niet in slaapstand.

Het is gelukt. De poi's zijn eindelijk zichtbaar. Dit was bij mij alleen mogelijk na een systeemreset via Instellingen -  Systeem. Ik was alleen mijn recente plaatsen kwijt maar dat was dan ook alles. (Gevonden op het Engelse TomTomforum)

Je kunt dan een poi vinden door de kaart te gebruiken en in te zoomen. Dat doe je door op het "dropjes"symbool te tikken, rechtsonder, naast de lijstweergave.

Edited by jana

Toch wil ik nog even opmerken dat door het ontbreken van de ov2 files van afgelopen tijd, ik meer gebruik ben ga maken van TomToms eigen zoekmachine. En daar ben ik toch niet echt ontevreden over. Voorbeeld: ik vond zelfs de school waar ik werk.

Daarnaast: zijn veel ov2 bestanden op internet niet erg verouderd? Kijk alleen maar naar de "Schatkamer" op deze site met poi's uit 2006.

Edited by jana

Toch wil ik nog even opmerken dat door het ontbreken van de ov2 files van afgelopen tijd, ik meer gebruik ben ga maken van TomToms eigen zoekmachine. En daar ben ik toch niet echt ontevreden over. Voorbeeld: ik vond zelfs de school waar ik werk.

Daarnaast: zijn veel ov2 bestanden op internet niet erg verouderd? Kijk alleen maar naar de "Schatkamer" op deze site met poi's uit 2006.

Het mooiste zou zijn als je bijv. POIwarner zou kunnen gebruiken, die files zijn redelijk actueel.

Maar daar heb je weer niks aan als je een Mac hebt.

Het online kiezen van een bestemming werkt nog niet feilloos. Nadat ik online een bestemming had gekozen werd die keurig naar mijn apparaat gestuurd.

Echter, tijdens de terugweg werd de bestemming nog twee maal naar mijn apparaat gestuurd. Er werd niet gevraagd of ik mijn huidige bestemming (thuis) wilde vervangen, dit gebeurde gewoon.  Het apparaat paste dan ook onmiddelijk de bestemming aan en ik moest dus tijdens het rijden tot twee maal toe de bestemming weer wijzigen.

Ze zouden een soort terugmelding moeten implementeren of het vervangen van de bestemming laten bevestigen.

Weet er iemand of deze softwareversie (15.202) ook beschikbaar is op een Start 60 (Nav3).

Ik heb van tomtom een mail gehad om mij op de hoogte te brengen van deze software-update.

Echter... als ik mijn updates check (via my drive connect) staat deze er niet bij.  

Of is dit gewoon een standaard mail die simpelweg door hen naar alle tomtom gebruikers gestuurd wordt ?

Het zou trouwens de eerste update zijn die ik in een jaar binnen krijg.  De kaartupdates krijg ik regelmatig binnen en installeer ik natuurlijk ook, maar software updates ????  Of doe ik iets verkeerd ?  Ik zou niet weten wat, maar je weet nooit...

Dank voor alle info 

Weet er iemand of deze softwareversie (15.202) ook beschikbaar is op een Start 60 (Nav3).

Ik heb van tomtom een mail gehad om mij op de hoogte te brengen van deze software-update.

Echter... als ik mijn updates check (via my drive connect) staat deze er niet bij.  

Of is dit gewoon een standaard mail die simpelweg door hen naar alle tomtom gebruikers gestuurd wordt ?

Het zou trouwens de eerste update zijn die ik in een jaar binnen krijg.  De kaartupdates krijg ik regelmatig binnen en installeer ik natuurlijk ook, maar software updates ????  Of doe ik iets verkeerd ?  Ik zou niet weten wat, maar je weet nooit...

Dank voor alle info 

Nee, voor de NAV3 modellen komt er geen update meer. Kijk hier maar eens.

Hartelijk dank voor de info Rolfio.

Ik vermoedde al zoiets, was ook al aan het zoeken geweest, maar ik had deze info toch niet gevonden.

Zou toch fijn zijn als TomTom iets meer selectie zou inbrengen in de distributie van zijn automatische mailings...

Nogmaals dank voor je hulp.