Sign in to follow this  
Followers 0
Holiday

Wat een elende met de update van mijn 6000

4 posts in this topic

Bij de vorige update heel veel ellende gehad om de nieuwe kaart er op te krijgen, bij elkaar met hulp van de helpdesk heeft het 14 dagen geduurd voordat ik de tomtom weer kon gebruiken.

Nu gaat het weer diezelfde kant op, al weer twee dagen bezig en ik doe precies wat de helpdesk zegt wat ik moet doen. Moedeloos word ik er van.

Zijn er meer mensen die problemen hebben?

Ik krijg steeds meer spijt dat ik de duurste TomTom gekocht heb.

TomTom doe eens wat aan jullie software.

Net zoals, ga rechtdoor over de rotonde en neem de eerste afslag.

Waarom niet, neem op de rotonde de eerste afslag.

Ik krijg steeds meer spijt dat ik de duurste TomTom gekocht heb.

TomTom doe eens wat aan jullie software.

Net zoals, ga rechtdoor over de rotonde en neem de eerste afslag.

Waarom niet, neem op de rotonde de eerste afslag.

Ik heb de volgende stap al genomen en mijn 2,5 week jonge Go 5100 te koop gezet......niet vanwege het updaten, want dat gaat (gek genoeg ?) bij mij prima in die 2 weken dat ik hem heb.......maar had vandaag weer zoiets onderweg (de A9 stond helemaal vast richting Haarlem), probeerde de A9 eruit te halen, maar dat doet (kan) ie niet.angry.png

Ik ben dat ding nu zo zat....dat ik maar weer terug ga naar een 1005, daar kon ik mee lezen en schrijven (met de 7/950 ook trouwens)....dan maar iets tragere berekeningen, maar voor een koerier is het geen werken zo.rolleyes.gif

(hoop dat ze meer klachten krijgen bij TT en ze besluiten weer het oude vertrouwde menu erop te zetten, op de volgende Go)

Ik heb de volgende stap al genomen en mijn 2,5 week jonge Go 5100 te koop gezet......niet vanwege het updaten, want dat gaat (gek genoeg ?) bij mij prima in die 2 weken dat ik hem heb.......maar had vandaag weer zoiets onderweg (de A9 stond helemaal vast richting Haarlem), probeerde de A9 eruit te halen, maar dat doet (kan) ie niet.angry.png

Ik ben dat ding nu zo zat....dat ik maar weer terug ga naar een 1005, daar kon ik mee lezen en schrijven (met de 7/950 ook trouwens)....dan maar iets tragere berekeningen, maar voor een koerier is het geen werken zo.rolleyes.gif

(hoop dat ze meer klachten krijgen bij TT en ze besluiten weer het oude vertrouwde menu erop te zetten, op de volgende Go)

Er is hier al veel geschreven over Update's van TomTom of het nu een Go 6000 is of een ander type, bij veel mensen gaat het vlekkeloos, waaruit ik kan besluiten dat het niet altijd aan uw TT gaat of de server van TomTom, verifieer toch maar uw verbindingen  Uw laptop of Pc. Ik heb hier nog nooit problemen gehad met mijn 6000.