Sign in to follow this  
Followers 0
johnnyboij

Geen kaarten gevonden

13 posts in this topic

Beste forum leden wie kan mij helpen ik heb een nieuwe kaart gekocht vaam west Europa voor mijn TomTom heb hem proberen op mijn TomTom te zetten nu geeft hij dat er geen kaarten gevonden zijn . Via TomTom Home krijg ik de melding waar de nieuwe kaart op staat . Onvolledige kaart op je navigatiesysteem . Klik op de knop voeg toe om de kaart opnieuw te installeren. Dat heb ik gedaan maar zonder resultaat de grote van de kaart is als je hem koopt 1859 mb bij het downloaden is hij maar 454,7 mb wie kan mij helpen alvast bedankt . type van het navigatiesysteem is TomTom xl iq routes

Johnnyboij

alleen kaarten gekocht via tomtom home worden hier behandeld

Beste Forumleden zou het hier aan kunnen liggen als je bij TomTom Home inlogt heb ik daar 2 navigatiesystemen in staan de TomTom One 3RD Edition en de TomTom XL IQ Routes . Bij de eerste staat een groen rondje met een slotje in bij de tweede een driehoek oranje geel ! en een uitroepteken er in graag hoor ik iets van jullie .

Johnnyboij

Je moet voor elk toestel een apart account aanmaken .

Maar zou het daar door komen dat de kaart die ik gekocht heb via TomTom Home van West Europa niet werkt dat is mijn vraag .

Toen je de kaart kocht neem ik aan dat je ingelogd heb met je account. Dezelfde account moet je dus ook gebruiken met TomTom Home. Als dat niets wordt dan toch maar even TomTom bellen (zijn weekend gesloten).

Toen je de kaart kocht neem ik aan dat je ingelogd heb met je account. Dezelfde account moet je dus ook gebruiken met TomTom Home. Als dat niets wordt dan toch maar even TomTom bellen (zijn weekend gesloten).

En ook dezelfde TT erbij.

Beste Forum leden ik heb TomTom gebeld en het is gelukt het probleem zat hem dat ik 2 TomTom's op één account had staan . Heb ik nog een vraag hoe kan ik de tekst peugeot verwijderen die ik op mijn TomTom heb staan dat gebeurt als ik hem opstart.

Johnnyboij

Het is allemaal gelukt alles werkt weer . Maar had wel iets meer van dit forum verwacht met meer reactie's voor de rest is het wel een goed forum .

Dacht dat er toch duidelijk werd aangegeven dat je TomTom moest bellen en toen je daarna nog eens aangaf dat je bij inloggen twee navigatietoestellen zag is er toch ook aangegeven dat elk toestel een appart account moet hebben.

Uiteindelijk bel je naar TomTom en dan blijkt, dat je 2 TomTom,s op een account had staan.

Dus wat voor meer reacties had je verwacht dan je. We zijn blij dat je het overigens een goed forum vind ?