Sign in to follow this  
Followers 0
BramvT

Staat het forum op slot of zo ?

17 posts in this topic

Al meer dan 2 dagen geen nieuwe bijdrages meer te zien....dat is een beetje vreemd.

Dit is meteen even een test om te kijken of je iets kunt bijdragen.

Blijkbaar zijn de Toestellen van TT zo goed dat er geen problemen te melden zijn.

Vakantietijd.

Mijn 6000 heeft mij tijdens de vakantie in Tjechie probleemloos overal heen gebracht.

Als er nieuwe wegen zijn aangelegd is die de weg wel eens kwijt maar komt vanzelf weer terug.

Ik heb er ook nog een navigon bij voor de autogegevens. temp enz , dan is dat wel leuk om de hoogte te zien 

Er is dus niks aan de hand met het forum, blijkt nu. wink.png

Het zal wel aan mij liggen maar ben al jaren op dit forum maar kan nergens vinden hoe ik een nieuw bericht kan plaatsen. Ik kan alleen reageren op ander mans berichten. Misschien een verbeter puntje?? om dit voor sukkels als ik wat duidelijker te maken!

Ik zie toch duidelijk een plaatje rechts boven met "nieuw onderwerp starten"

Ik zie net als Midway geen optie om een nieuw onderwerp te starten. Ik krijg alleen de mogelijkheid om te reageren op een onderwerp. Kennelijk is er ergens een optie om dit aan of uit te zetten alleen kan ik het ook niet vinden. 

Dacht nog even dat het aan de browser lag. Getest in Chrome, Firefox en Edge en in geen van allen komt dat knopje te voorschijn. 

Ik zie net als Midway geen optie om een nieuw onderwerp te starten. Ik krijg alleen de mogelijkheid om te reageren op een onderwerp. Kennelijk is er ergens een optie om dit aan of uit te zetten alleen kan ik het ook niet vinden. 

Dacht nog even dat het aan de browser lag. Getest in Chrome, Firefox en Edge en in geen van allen komt dat knopje te voorschijn. 

Ik zal deze klacht even aan Nick (de admin) doorspelen....ik weet ook niet waarom sommigen geen nieuw onderwerp (of bericht) kunnen plaatsen.

Ik wel.

Nu ik weet hoe het moet zie ik het inderdaad verschijnen. 

Je moet dus op een onderwerp in het hoofdscherm van het forum klikken en dan verschijnt de knop wel.

Bedankt voor de uitleg.

Bij mij verschijnt niet nieuw onderwerp starten...... maar reageer op dit onderwerp..........

Ik weet niet wat ik verkeerd doe...........ik kom wel op als ik op het blauw gedrukte tekst klik bv bij Nick.........

Ik werk met windows  7.

Ik heb nu toch gevonden hoe het moet..............niet goed begrepen wat de hoofdpagina is...........

Edited by Snetselaar

Ik heb wat meer betaald, dus bij mij is die knop er wel gewoon hoorcrazy.gif clapping.gif