Sign in to follow this  
Followers 0
klimmer

Update mislukt

6 posts in this topic

IK heb een tom tom go 5000 en als ik een update doe en hij is klaar op het navigatiesysteem dan krijg ik hier de melding dat de update mislukt is. Ga ik terug naar my drive dan is mijn navigatie systeem bijgewerkt. Ik gebruik windows 10 en wat moet ik nou geloven bijgewerkt of mislukt?

Hij wordt dus wel gedownload op de computer, maar het overbrengen naar de GPS daar geeft hij de melding dat de update mislukt is. Open ik vervolgens My Drive dan krijg ik hier de melding dat het systeem is bijgewerkt.

Tom Tom is al weken aan het rommelen met de updates. 

Kaartupdates etc. gaan goed, maar community updates stoppen altijd bij 1 min. 47. Daarna gaat het nog een hele tijd duren voor hij stopt. Geeft dan ook aan update mislukt. Als je veel tijd hebt kan je het apparaat resetten (wel via het menu op het apparaat!) en dan gaat het 1 keer goed. Daarna zelfde probleem weer.

Ik heb al meermaals hierover contact gezocht en geklaagd maar Tom Tom doet er niets aan. Het lijkt op een erg moeilijk probleem voor de wizkids met Windows 10. 

Ik heb de moed in elk geval opgegeven voorlopig en download alleen de kaartupdates. 

Hij heeft het een paar weken goed gedaan en nu heb ik weer hetzelfde probleem zoals ik boven omschreven heb.

Ik heb de nieuwste gedownload en als ik dan de flitsers ga downloaden dan blijft hij steeds hangen en zegt mijn tomTom update mislukt. Kijk ik op de computer naar de flitsers dan zit het probleem toch in de flitsers van Nederland want deze geeft aan herstellen. Doe ik dat dan zie ik op de TomTom dat ge gegevens zijn overgebracht maar op de computer geeft jhij nog steeds aan dat ze hersteld moeten worden.