Sign in to follow this  
Followers 0
Erik01

TT 5000 of 5100

10 posts in this topic

Moet voor de TT 1000 van de vrouw binnenkort kaartupdates vernieuwen én Live-services. Zelfs met huidige kaartupdate "promotie" betaal ik nog 49 EUR voor die kaartupdates + ook dat bedrag mbt live-services.

Kom je dus rond de 100 EUR uit.

Vraag me af of ik dan niet beter een TT5000 voor haar koop waar deze services én kaartupdates inbegrepen zijn en dus niet jaarlijks moeten vernieuwd worden.

Of geef ik mijn huidige TT5000 aan haar en schaf ik mezelf de TT5100 aan? Ik heb al begrepen dat verschil zit in kaarten (Europa vs World), maar zijn er nog verschillen die de meerprijs voor een TT5100 rechtvaardigen als je die worldkaarten niet nodig hebt?

Thanks !

Nee, voor ik weet zijn dat de enige verschillen.

Hou er wel rekening mee dat je bij sommige systemen niet zonder de smartfhone kan (dataverbruik) bij de go 6100 zit alles bij in.

Geen smartfhone nodig want hij heeft een simkaart dus altijd verbinding zonder data kosten.

Kunnen we binnen zeer korte tijd nieuwe toestellen verwachten eigenlijk die op zich het wel waard zouden maken om te kopen en dus de TT 5000 te vervangen en door te schuiven naar de vrouw?

Kunnen we binnen zeer korte tijd nieuwe toestellen verwachten eigenlijk die op zich het wel waard zouden maken om te kopen en dus de TT 5000 te vervangen en door te schuiven naar de vrouw?

Misschien een tip om mijn ervaringen eens te lezen?wink.png (waarmee ik niet wil zeggen dat je hem niet moet kopen hoor)

http://www.jouwtomtom.nl/forum/index.php/topic/25164-de-go-5100-is-binnen-mijn-ervaringen/

Wat ik hoop is, dat TT ooit nog eens een snellere opvolger gaat maken, met dezelfde opties als mijn huidige Go 1005....ook qua schermkleur kiezen, stemkeuzes e.d.

De 5100 heeft ook levenslang mobiele camera updates. Bij de 5000 moet je hier nog voor betalen.

Mijn ervaring met nieuwe modellen, is dat als er berichtgeving over komt het vaak nog een jaar duurt voor ze er daadwerkelijk zijn. Al lijkt dat de laatste tijd wat sneller te gaan, zoals bij deTomTom bandit. Die was er toch vrij snel na aankondiging.

Maar ik weet niets van nieuwe modellen en vermoed dat dat nog wel even gaat duren. Maar niets is zeker.... :)

De 5100 heeft dus t.ov. de 5000 meer,

Lifetime World Maps:

Lifetime flitsers: ontvang flitserupdates gedurende de levensduur van je product (dus niet alleen flitsers).

Misschien een tip om mijn ervaringen eens te lezen?wink.png (waarmee ik niet wil zeggen dat je hem niet moet kopen hoor)

http://www.jouwtomtom.nl/forum/index.php/topic/25164-de-go-5100-is-binnen-mijn-ervaringen/

Wat ik hoop is, dat TT ooit nog eens een snellere opvolger gaat maken, met dezelfde opties als mijn huidige Go 1005....ook qua schermkleur kiezen, stemkeuzes e.d.

Ben bang dat het bij Hopen blijft, 

Ben bang dat het bij Hopen blijft, 

Hoop doet leven.wink.png