Sign in to follow this  
Followers 0
Erik01

overzetten services bij verkoop

8 posts in this topic

ben overgestapt naar een TT 5000 en ligt hier dus een volledig up-to-date TT1000 in de kast (kaartversie V9.60), waarop nog live services geldig zijn tot ergens in november 2016.

Hangen die aan het apparaat zelf vast als je dat wil verkopen, of hangen die aan je account vast (waardoor die dus niet mee "verkocht" worden)? Ik wil uiteraard het toestelletje verkopen zodat de koper nog kan profiteren van die 11 maand live services.

Iemand idee / ervaring hierin?

Thx

De lives service van uw GO1000 horen bij het toestel en kunt u overdoen naar de nieuwe eigenaar na overleg met de tomtom klantenservice die dan het nieuwe account van de nieuwe eigenaar aan uw GO1000 koppelen.

Dit kan slechts 1 keer in de zoveel tijd gedaan worden, dit om eventueel misbruik te voorkomen.

Als je wil kan je ook alles over laten zetten naar je nieuwe speeltje,

maar of dat nodig is?

@Erik01 is overgestapt naar een GO 5000 en die is zoals u weet is die GO met lifetime verkeersinfo en nieuwe kaarten.

En ook lifetime Flitsers???

En ook lifetime Flitsers???[/quote

Op TT 5000 zitten inderdaad geen lifelong flitsers, maar die zitten ook niet apart op TT 1000. Die live Services doe ik daarvoor kocht was volledig pakket volgens mij met live verkeersbord, weerbericht en dan de flitsers. Dis kan daar niet zomaar flitsers uithalen lijkt me.

@Erik01

Neem telefonisch kontakt op met TT en vraag wat mogelijk is.