Sign in to follow this  
Followers 0
starsky

TomTom GO Mobile voor iPhone.

15 posts in this topic

Nice, als ik iPhone 6(s) zou hebben gehad dan zou ik het denk ik wel weten.

Ik op mijn iphone 6S. Vind het een super goede app.

Kan ik hierop ook mijn eigen POI's installeren?

Zo ja hoe? via iMazing lukt het niet, want die ziet de map niet

Hoe kan ik reeds bestaande routes (gemaakt in ITN converter smile.png ) laden in mijn TT Go 1.8.2 op mijn SS Galaxy Tab S 8.4 met Android 5.0.2? wub.png

MvG.

Kan ik hierop ook mijn eigen POI's installeren?

Zo ja hoe? via iMazing lukt het niet, want die ziet de map niet

Ik heb het nog niet voor elkaar gekregen. Ik krijg ook geen toegang tot de TomTom app op mijn iphone 6S

Mij is het ook nog niet gelukt Corné. Apple laat niets toe

Mij is het ook nog niet gelukt Corné. Apple laat niets toe

Ik heb inmiddels al wel toegang kunnen krijgen tot het bestand op mijn iphone, maar waar ik de map (locations) ook neer zet, hij pakt de ov2 bestanden niet.

Reis via werkt niet. Kan nergens vinden ook als ik op punt op de kaart klik kan ik dit niet aan route toevoegen??

Weet iemand wat te doen?

iPhone 6s App

Edited by ariesmetsers

Eerste ervaringen met de app voor iOS zijn positief.

De Android app is al wel veel verder qua mogelijkheden, maar ik hoop dat de iOS versie snel ook deze mogelijkheden krijgt.

Jammer is alleen dat de kaarten zoveel groter zijn geworden. 

De oorspronkelijke app van West-Europa nam 1,9 Gb in beslag, de GO app maar liefst 6 Gb.

Met de wetenschap dat het onmogelijk is om het geheuden van iPhones uit te breiden vraag ik me af of Tomtom daar niet een misser maakt. 

Denk niet dat TomTom een misser maakt de Android markt is dacht ik groter dan Iphone. Apple keurt de app goed dus denk ik dat Apple een misser maakt en misschien hoopt dat je een toestel met groter geheugen koopt. Er zijn voldoende landen van West Europa los te laden er zullen weinig mensen zijn die alle landen van WE in een week bezoeken en daar rijden.

Er is voor deze iPhoneapp een update. Enkele actiepunten zijn toegevoegd die reeds aanwezig waren in de Android versie, zoals Navigeer naar Contactpersonen.

Helaas is het nog steeds niet mogelijk om een tussenbestemming in te voeren.

Ik heb de app gebruikt om 3000 km door Frankrijk te rijden. De app verliest regelmatig zijn positie en rijdt naast de baan. Bovendien zijn de aanduidingen om af te slaan soms onduidelijk en pas op het laatste moment aangegeven. Er is ook geen mogelijkheid om de laatste meldingen te herhalen. Ook de herberekening laat te wensen over, bij het niet volgen van de route door omleiding wordt de herberekening niet uitgevoerd en moet de bestemming opnieuw ingegeven worden. Er is ook geen mogelijkheid om eigen Poi's in te voeren, de bestaande poi's zijn een ramp. Ook het kiezen van de route is bedroevend, zo wordt een afstand van 375 km berekend voor een route zonder tolwegen tussen Brugge en Parijs alhoewel iedereen weet dat dit in minder dan 300 km kan en dan nog via een vluggere route. Kortom de oude versie is 1000 X beter.