Sign in to follow this  
Followers 0
BramvT

Kaartversie v9.70 is er.

55 posts in this topic

Ben nu bezig met downloaden.smile.png

Hier ook aan het downloaden. Ook gelijk een update m.b.t. flitsers die niet altijd goed weergegeven zouden worden.

Een hoop van de met de MSR tool doorgegeven correcties zijn weer verwerkt. Goed om te zien :).

Loopt nu binnen.

Hier zit de laatste kaart ook weer in de TT, nog geen veranderingen kunnen ontdekken tegenover de kaart 965.

Heb de update ook op mijn 6100. Heb alleen niet kunnen ontdekken of er nu ook een werkende kaart is van geheel Europa met 3D-gebouwen. Zie ik iets over het hoofd of is deze nu in het geheel verdwenen?

Mijn ervaring is dat niet

hier nog niet voor pro 5150 truck

Dat staat toch in bericht 8 (link) wel even lezen ?

only maplines for Europe and North America were released at this point, also excluding Truck and Camper maps.

Heb de update ook op mijn 6100. Heb alleen niet kunnen ontdekken of er nu ook een werkende kaart is van geheel Europa met 3D-gebouwen. Zie ik iets over het hoofd of is deze nu in het geheel verdwenen?

Als ik Mydrive Connct voor mijn 6100 open zie ik de volgende kaart Aktief staan.

Europe + Benelux buildings

Geïnstalleerd op je Navigatiesysteem

Grootte: 5709 MB

Versie: v9.70

Als ik de informatie uitklap, krijg ik aan de rechterkant de mogelijkheid om de volledige kaart te installeren (Europa + Europa buildings), maar dat gaat natuurlijk niet omdat dat niet op mijn device past, en er geen SD kaartje in mijn device zit.

Heeft er trouwens iemand een tip welk micro-SD kaartje ik het beste aan kan schaffen ?????

Edited by TifKag

Hier ook sinds zondagavond op mijn TT geïnstalleerd.

Ging vrij snel allemaal.

Wederom blijft de kaart voor Camper en Caravan weer achter.

ja en de truck kaart ook.

Wederom blijft de kaart voor Camper en Caravan weer achter.

ja en de truck kaart ook.

Citaat: (al eerder genoemd in post 8, link: https://en.discussions.tomtom.com/news-and-announcements-37/new-maps-v970-available-for-download-1003248)

Hi all,

We've just released the v970 maps and they're available for download in MyDrive Connect and TomTom HOME. Please note, that only maplines for Europe and North America were released at this point, also excluding Truck and Camper maps. The rest of the maps will be released later.

Bovendien, als hij altijd iets later is dan de "gewone" versie maakt het toch ook niet meer uit, dan krijg je hem toch ook gewoon om de drie maanden? (Miscchien is hij dan inmiddels zelfs wel recenter dan die van de rest van de gebruikers wink.png )

Elke drie maanden hetzelfde gezeur, pff...

TomTom Home of MyDrive, afhankelijk van het type apparaat.

Als je dat gezeur vind Ajee dan reageer je toch niet. Hoef je je er ook niet aan te ergeren. wink.png

Edited by Caravanman

Staat erop,

Helaas nog niets nieuws kunnen ontdekken. De omleidingen bij de velser/wijkertunnel ook nog niet.

Edited by Ekoedijk

Kan het zijn ??? dat de nieuwe kaarten 970.xxxx niet vernieuwd zijn voor o.a. Belgie t.o.v. de versie 965.xxx want wat merk ik op dat er in de versie 965.xxx banen op staan die daar en dus nu actief zijn, maar op de nieuwe versie 970.xxxx nu staan vermeld met paarse "stippellijnen" !

Is er een manier om dat na te checken ??

Een voorbeeld is de rotonde (50.894413, 4.481846) die nog wel op de v965 kaart staat, maar niet meer op de v970 kaart. Een andere is (51.092998, 5.105186) waar nu correct een viaduct is in plaats van een gelijkvloerse kruising. Dus wel degelijk vernieuwd ;-).